• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    ...Het zijn er bij mij nog steeds maar 81 hoor. ;p

    Ik heb twee manga apps. De één zegt 177, de ander zegt 81. THEFUCK.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb twee manga apps. De één zegt 177, de ander zegt 81. THEFUCK.

    Haha wtf xd. Het zijn er 81, in ieder geval ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deze MMV wilde ik even delen; hij is zo, zo, goed. Als je 'm ook zo mooi vind, kun je trouwens een kijkje nemen bij het kanaal van de maker; ze heeft meer PH MMV's namelijk. (:
    Waarschuwing: bevat spoilers, kijk de MMV niet als je de manga niet hebt gelezen en dat nog wel wilt gaan doen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heb de anime gekeken en was gelijk aan de manga begonnen. Het is wel grappig dat het gewoon een echte voorbeeld is van die uitspraak van Chesire "Were all mad here". Ben dol op dit soort personages. Heb wel haat aan de manga, net wanneer je denkt dat je het snapt, woesh *plot twist* ben bij chapter 74 (Bij het Oz en B-Rabbit stukje). Seriously, ik snap er niks meer van. De naam van de serie, Pandora Hearts, word in de manga echt goed duidelijk gemaakt. Snap de titel nu eindelijk.

    Aaaah, allemaal leuke filmpjes in deze topic =w=
    kwam deze toevallig tegen op youtube, vind het persoonlijk wel bij de serie passen.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    Heb de anime gekeken en was gelijk aan de manga begonnen. Het is wel grappig dat het gewoon een echte voorbeeld is van die uitspraak van Chesire "Were all mad here". Ben dol op dit soort personages. Heb wel haat aan de manga, net wanneer je denkt dat je het snapt, woesh *plot twist* ben bij chapter 74 (Bij het Oz en B-Rabbit stukje). Seriously, ik snap er niks meer van. De naam van de serie, Pandora Hearts, word in de manga echt goed duidelijk gemaakt. Snap de titel nu eindelijk.

    Aaaah, allemaal leuke filmpjes in deze topic =w=
    kwam deze toevallig tegen op youtube, vind het persoonlijk wel bij de serie passen.


    Pandora Hearts - master of plot twists. :Y) Nee, serieus, ik vind de manga echt heel erg goed. De beste die ik tot nu toe heb gelezen. Het is zoooo damn confusing, maar daarom ook zo fantastisch en aaaaaargh the feelings!
    & Gotta love Leo & Elliot. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    hahh
    het is echt leuk
    jammer dat er niet meer van i


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Weet iemand waar de anime van de track af gaat bij de manga? Dan kan ik daar bij de manga inspringen zonder een hoop te lezen wat ik al gezien heb.

    Dragneel schreef:
    Weet iemand waar de anime van de track af gaat bij de manga? Dan kan ik daar bij de manga inspringen zonder een hoop te lezen wat ik al gezien heb.


    Ik kijk wel even, ben nu toch aan het lezen ^^
    Chapter 29, dit stukje komt ook voor in de anime maar het is handig om hier te beginnen aangezien het einde van de anime niet letterlijk in de manga staat. En dan is er kans dat je de plot niet kan volgen. Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:29 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pandora Hearts - master of plot twists. :Y) Nee, serieus, ik vind de manga echt heel erg goed. De beste die ik tot nu toe heb gelezen. Het is zoooo damn confusing, maar daarom ook zo fantastisch en aaaaaargh the feelings!
    & Gotta love Leo & Elliot. (:


    KOM OP!!! Was verder gaan lezen bij 74, gelijk 4 hoofdstukjes daarna *plot twist* give me a break (Ja, ik wil die anderen Break ook :3)
    Leo & Elliot zijn zo schattig samen. Ik mis Elliot echt *tears coming up again*

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:36 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Ik kijk wel even, ben nu toch aan het lezen ^^
    Chapter 29, dit stukje komt ook voor in de anime maar het is handig om hier te beginnen aangezien het einde van de anime niet letterlijk in de manga staat. En dan is er kans dat je de plot niet kan volgen. Have fun!

    Heuj. c:

    Ik heb de manga al een tijdje af en ik vind het zo fuckin' stom dat hij gewoon niet verder gaat!
    Het verhaal is nog lang niet af, maar volgens mij had de mangaka er geen zin meer in, of zo..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Ik heb de manga al een tijdje af en ik vind het zo fuckin' stom dat hij gewoon niet verder gaat!
    Het verhaal is nog lang niet af, maar volgens mij had de mangaka er geen zin meer in, of zo..



    Af? Er komt toch elke maand een nieuw chapter?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Af? Er komt toch elke maand een nieuw chapter?


    Echt? Dan is mijn app niet helemaal bij, want hij blijft bij mij hangen bij chapter 77.. ):
    *Gaat mangafox gelijk checken*


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oké, manga uit gelezen :Y)

    Wut??? Dat van Jacks lichaam en Oz zag ik echt niet aan komen o.o so confusing and so very clever~!
    Heb nu echt haat/liefdes gevoelens tegen over Jack. De reden waarom hij al deze dingen doet is schattig, maar wat hij doet is weer slecht....weet niet wat ik van hem moet vinden D:
    En het is best eng om te bedenken wat Gil heeft gedaan, het is er gewoon af o.o

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:42 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    Oké, manga uit gelezen :Y) Wut??? Dat van Jacks lichaam en Oz zag ik echt niet aan komen o.o so confusing and so very clever~!
    Heb nu echt haat/liefdes gevoelens tegen over Jack. De reden waarom hij al deze dingen doet is schattig, maar wat hij doet is weer slecht....weet niet wat ik van hem moet vinden D:
    En het is best eng om te bedenken wat Gil heeft gedaan, het is er gewoon af o.o


    You should use spoiler taggs. :Y) Ben het wel met je eens trouwens!
    @Ichiya; dan loopt hij inderdaad achter; er horen er nu 81 te zijn en als het goed is moet er binnenkort weer een nieuwe komen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)