• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sayonara schreef:
    (...)

    Dat was snel

    Dit hoofdstukje was echt zielig ):
    Waar wat is er nou gebeurt met Jack? Is hij nu verdwenen, or something like that?
    Hield het niet droog bij de laatste pagina, Oscar-sama is so sweet


    Agreeee, ik kon het ook niet droog houden. ;(
    Ik denk niet dat Jack weg is. Hij zal het lichaam nog steeds met Oz delen, denk ik. Maar voor nu heeft Oz weer controle gekregen.
    Die scène waarin Gil, Alice en Oz elkaar omhelsden.. T.T Ik had het niet meer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    Ik ga morgen waarschijnlijk bijlezen vanaf de anime.


    You should do that. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    You should do that. :Y)

    Mmm yes I should. But after the new Fairy Tail chapter. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mmm yes I should. But after the new Fairy Tail chapter. :Y)


    DAMN totally forgot about that! Is het er al?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    DAMN totally forgot about that! Is het er al?

    Ja, We lopen een dag achter op Japan, dus episodes en manga chapters zijn er al lang. Het is daar nu bijvoorbeeld al zaterdag.

    Vanaf waar gaat de manga verder? Zeg maar, waar eindigt de anime in de manga?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    Vanaf waar gaat de manga verder? Zeg maar, waar eindigt de anime in de manga?


    Chapter 29, dit stukje komt ook voor in de anime maar het is handig om hier te beginnen aangezien het einde van de anime niet letterlijk in de manga staat. En dan is er kans dat je de plot niet kan volgen. Have fun!


    We're all mad here. ~Cheshire

    Parachutes schreef:
    (...)

    Agreeee, ik kon het ook niet droog houden. ;(
    Ik denk niet dat Jack weg is. Hij zal het lichaam nog steeds met Oz delen, denk ik. Maar voor nu heeft Oz weer controle gekregen.
    Die scène waarin Gil, Alice en Oz elkaar omhelsden.. T.T Ik had het niet meer.


    Het stukje waar Oscar zat te vertellen hoe veel hij van hun hield wat echt zielig.
    Maar als Jack weg is, is een groot plot van het verhaal dan ook niet weg? En hij was zo sluw dat het me niks zou verbazen dat hij op een of ander manier nog leeft. Maar ik met het wel met je eens, volgens mij heeft Oz weer de controle terug.
    Over de camera, ik dacht eerst dat Oscar boos was geworden omdat Oz de camera had gestolen. I was so wrong D:


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Het stukje waar Oscar zat te vertellen hoe veel hij van hun hield wat echt zielig.
    Maar als Jack weg is, is een groot plot van het verhaal dan ook niet weg? En hij was zo sluw dat het me niks zou verbazen dat hij op een of ander manier nog leeft. Maar ik met het wel met je eens, volgens mij heeft Oz weer de controle terug.
    Over de camera, ik dacht eerst dat Oscar boos was geworden omdat Oz de camera had gestolen. I was so wrong D:


    Ik denk ook niet dat hij helemaal weg is, ofzo. Maar het was toch eerder ook dat Jack de controle had, en Oz als het ware 'keek' hoe Jack zijn lichaam bestuurde en wachtte? Ik denk dat dat nu is omgedraaid. Oz heeft Jack denk ik weg geduwd en zelf de controle weer genomen. Maar Jack is er nog wel, hij zal binnen de kortste keren wel weer tevoorschijn komen en de controle weer overnemen. Volgens mij is er in dat lichaam echt een beetje een strijd gaande tussen Jack en Oz. (':
    Jaaaa, dat was zo zielig. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk ook niet dat hij helemaal weg is, ofzo. Maar het was toch eerder ook dat Jack de controle had, en Oz als het ware 'keek' hoe Jack zijn lichaam bestuurde en wachtte? Ik denk dat dat nu is omgedraaid. Oz heeft Jack denk ik weg geduwd en zelf de controle weer genomen. Maar Jack is er nog wel, hij zal binnen de kortste keren wel weer tevoorschijn komen en de controle weer overnemen. Volgens mij is er in dat lichaam echt een beetje een strijd gaande tussen Jack en Oz. (':
    Jaaaa, dat was zo zielig. T.T


    Oh, ik begreep je even verkeerd. Ik hoop dat hij niet weg gaat :'D Ik wil niet dat hij weg gaat. Wil veel meer weten over zijn relatie met Lacie enzo. En Glen/Oswald trek mijn aandacht heel erg. Wil meer van hem weten.
    Was dat liedje Lacie nou voor haar dood of naar haar dood geschreven? Ben het even vergeten D:


    I ship them so hard!


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Chapter 29, dit stukje komt ook voor in de anime maar het is handig om hier te beginnen aangezien het einde van de anime niet letterlijk in de manga staat. En dan is er kans dat je de plot niet kan volgen. Have fun!



    Thanks (: Hoef ik niet alles opnieuw te lezen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)


    Thanks (: Hoef ik niet alles opnieuw te lezen


    Veel plezier met lezen, het word heel spannend. Daar durf ik op te wedden :Y)


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Oh, ik begreep je even verkeerd. Ik hoop dat hij niet weg gaat :'D Ik wil niet dat hij weg gaat. Wil veel meer weten over zijn relatie met Lacie enzo. En Glen/Oswald trek mijn aandacht heel erg. Wil meer van hem weten.
    Was dat liedje Lacie nou voor haar dood of naar haar dood geschreven? Ben het even vergeten D:


    I ship them so hard!



    Yeaaaah me too. Ik heb een haat-liefde verhouding met Jack, haha. Ja, Glen vind ik ook heel interessant. En daarmee ook Leo, natuurlijk.
    Ik ben het ook een beetje vergeten... Maar als ik het me goed herinner, na haar dood. Denk ik. Maar ik weet het dus niet meer zeker x'D.


    GilxOz ftw!


    :Y)
    Poor Gil.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HAHAHAHA, ik dacht ff dat er een chain achter Oz stond, maar het was Rufus Barma XD Kwam ik direct daarna achter


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik snap Gil's haat aan katten. I don't like 'em, either. (cat)


    ironic emoticon is ironic.