• Let op :

    Komende nacht zijn er naast wolkenvelden ook enkele opklaringen en kunnen zich enkele mistbanken vormen. Het blijft droog. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 14 graden. De oost- tot noordoostenwind is zwak tot matig.

    Morgen overdag is er geregeld zon, in de middag komt er geleidelijk meer bewolking. Aan het einde van de middag kan er in het zuidwesten van het land al een enkele onweersbui ontstaan. In de avond trekt een gebied met stevige onweersbuien van het zuidwesten uit over het land. Hierbij zijn dan ook hagel en zware windstoten van 80-100 km/uur mogelijk, bovendien kan er in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in het noorden tot 25 graden in het zuiden van het land. De oost- tot zuidoostenwind is matig. In de avond draait de wind naar het zuidwesten en neemt tijdelijk toe naar vrij krachtig, aan de kust krachtig en mogelijk hard. (Bron: KNMI)

    U bent gewaarschuwd !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik woon in België!xD


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    oooh en ik heb morgen een modeshow!
    in de avond.....in de openlucht!
    dat word helemaal niks!


    don't let your happenings destroy your happiness!

    Als ik twaalf uur thuis kom, blijf ik dus lekker de rest van de dag binnen(cat)


    As travars

    Whaaaaa, waar hoort almere bij?! Midden toch?


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    HARRYMARRYME schreef:
    Ik woon in België!xD


    Ghehe, ik ook :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xxnikkixx schreef:
    oooh en ik heb morgen een modeshow!
    in de avond.....in de openlucht!
    dat word helemaal niks!

    Good luck with that D:

    En voor de mensen in België. Waar denken jullie dat de storm eerst overheen gaat :Y)?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:16 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Meade schreef:
    HAHAHA EN MIJN ZUSJE IS OP KAMP, LEKKER IN TENTJE. Omygod, love my life.


    Zusje van mijn vriendin is vanmiddag gelukkig teruggekomen van haar kamp xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Conferido schreef:
    Ik leef in het noorden..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik woon in het zuiden, gelukkig nog meer naar het oosten toe dan naar het westen. Pfff haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hopelijk voor dat eendje dat vandaag haar nest midden op 't water heeft gebouwd waait het hier niet zo hard... (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Good luck with that D:

    En voor de mensen in België. Waar denken jullie dat de storm eerst overheen gaat :Y)?


    Shoganai i ne~

    Fuck... Ik ga met school naar de efteling =(


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Ik houd van onweer :'D
    ik behoor tot het noordoosten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik woon in hoe zeg je dat oost zuiden? Zuid oosten!


    ♡