• Let op :

    Komende nacht zijn er naast wolkenvelden ook enkele opklaringen en kunnen zich enkele mistbanken vormen. Het blijft droog. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 14 graden. De oost- tot noordoostenwind is zwak tot matig.

    Morgen overdag is er geregeld zon, in de middag komt er geleidelijk meer bewolking. Aan het einde van de middag kan er in het zuidwesten van het land al een enkele onweersbui ontstaan. In de avond trekt een gebied met stevige onweersbuien van het zuidwesten uit over het land. Hierbij zijn dan ook hagel en zware windstoten van 80-100 km/uur mogelijk, bovendien kan er in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in het noorden tot 25 graden in het zuiden van het land. De oost- tot zuidoostenwind is matig. In de avond draait de wind naar het zuidwesten en neemt tijdelijk toe naar vrij krachtig, aan de kust krachtig en mogelijk hard. (Bron: KNMI)

    U bent gewaarschuwd !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    MESSIBI schreef:
    Ik houd van onweer :'D
    ik behoor tot het noordoosten.


    Ik heb er een hekel aan -,-


    ♡

    Ik woon in het zuidoosten, maar ik vind het altijd wel vet als het onweert, dus ik ben benieuwd of het ook hier langs komt.


    Take risks and conquer your fears.

    UV index 8. We kunnen lekker bruin worden, hoezee.


    No growth of the heart is ever a waste

    En zoals gewoonlijk slaat het slechte weer Groningen weer over :]

    No really, laatst was Nijmegen haast overstroomd en hier scheen de zon. Zo is het bijna altijd geweest. Het échte noodweer waait hier vaak mooi over :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    HARRYMARRYME schreef:
    Ik woon in België!xD


    Me to! Voor die ene keer dat het beter is in BelgiË!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Me to! Voor die ene keer dat het beter is in BelgiË!

    Jullie krijgen eerder noodweer dan ons :Y). Het komt namelijk eerst over jullie heen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Phootos schreef:
    (...)

    Me to! Voor die ene keer dat het beter is in BelgiË!

    Nou, dit is bijna hetzelfde voor België hoor. ^-^


    comfort in c h a o s

    Pericles schreef:
    Ik woon in het zuidoosten, maar ik vind het altijd wel vet als het onweert, dus ik ben benieuwd of het ook hier langs komt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Wel, ik hoop dat de storm ook langs Antwerpen passeert, ik kick enorm op stormen. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."



    En ik leef in het midden.
    Hoeraaa!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sheeran schreef:
    Wel, ik hoop dat de storm ook langs Antwerpen passeert, ik kick enorm op stormen. :3


    Flevoland.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    HARRYMARRYME schreef:
    Ik woon in België!xD


    Life is all about having a good time.

    PeregrinTook schreef:



    En ik leef in het midden.
    Hoeraaa!


    YEAAAAAH ik ook.
    Midden-Nederland is gewoon cool.
    *boks*


    Life without love is like a tree without blossom and fruit. - Kahlil Gibran

    Conferido schreef:
    Ik leef in het noorden..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'