• Om wakker te worden? Ik moet morgenochtend om half 6 opstaan zodat ik mijn allerlaatste examen kan nakijken (ik geef het toe; ik heb bijna niets gedaan) dus moet ik direct wakker zijn.
    Hebben jullie tips om de luilak die ik ben wakker te krijgen 's ochtends?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh god, ik ben daar zelf ook echt aan ramp in. Je moet sowieso jezelf dwingen meteen uit bed te stappen. Desnoods sta je iets eerder op en pak je eerst even een douche. Daarna geen afleiding zoeken en gewoon aan de slag. Maar ik weet hoe moeilijk dat is(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Koffie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quiescent schreef:
    Oh god, ik ben daar zelf ook echt aan ramp in. Je moet sowieso jezelf dwingen meteen uit bed te stappen. Desnoods sta je iets eerder op en pak je eerst even een douche. Daarna geen afleiding zoeken en gewoon aan de slag. Maar ik weet hoe moeilijk dat is(cat)

    Same.... same..... en same.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben altijd spring levend als ik wakker word :')
    But, plens wat koud water in je gezicht, spring wat hyper rond en drink en tas koffie/chocomelk?
    Als het nog donker is, is dat moeilijk, maar naarmate het lichter wordt, voel je je wakkerder, niet dat je daar veel aan hebt. (krul)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ivan schreef:
    Koffie.


    Bah.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quiescent schreef:
    Oh god, ik ben daar zelf ook echt aan ramp in. Je moet sowieso jezelf dwingen meteen uit bed te stappen. Desnoods sta je iets eerder op en pak je eerst even een douche. Daarna geen afleiding zoeken en gewoon aan de slag. Maar ik weet hoe moeilijk dat is(cat)


    dit en een wekker zetten die je haat, want als het een leuk liedjes is blijf je luisteren

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:04 ]

    Koude douche xD of een onbekende harde ringtone! Dan schrik je misschien wakker xD


    It's never gonna happen, Guys.

    NU gaan slapen zodat je niet super moe bent, direct douchen en eh, ja...


    Has no one told you she's not breathing?

    En dàt is waarom ik tegen het laatste examen omval van de slaap. (: Maar morgen al je laatste? Ik heb er maandag nog één D: Succes met wakker worden, ik heb er vrees ik niet echt tips voor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Meteen douchen als je wakker bent. Trampoline springen. Overdosis Red Bull. Vragen aan je vader/moeder/andere mensen of ze je van de trap af willen duwen (cat)

    Saenthril schreef:
    Ik ben altijd spring levend als ik wakker word :')
    But, plens wat koud water in je gezicht, spring wat hyper rond en drink en tas koffie/chocomelk?
    Als het nog donker is, is dat moeilijk, maar naarmate het lichter wordt, voel je je wakkerder, niet dat je daar veel aan hebt. (krul)


    Are you even human? :'). Serieus ik krijg het echt niet voor elkaar om 's ochtends rond te springen, ik denk dat ik dan ijlend op de grond neerstort omdat ik mezelf dan niet meer kan dragen ofzo xd.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Meerdere wekkers zetten, vlak achter elkaar, en waarvoor je uit bed moet lopen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Douchen heeft bij mij een keer geholpen toen ik ging werken. Misschien kun je dat proberen. Wel een beetje koud houden en echt aanzetten en een minuut later weer uit. Anders blijf je te lang staan.


    Food.

    Timor schreef:
    Meteen douchen als je wakker bent. Trampoline springen. Overdosis Red Bull. Vragen aan je vader/moeder/andere mensen of ze je van de trap af willen duwen (cat)


    Klinkt goed. But not really ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    je wekker aan de andere kant van de kamer zetten zodat je er wel uit moet :D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!