• Om wakker te worden? Ik moet morgenochtend om half 6 opstaan zodat ik mijn allerlaatste examen kan nakijken (ik geef het toe; ik heb bijna niets gedaan) dus moet ik direct wakker zijn.
    Hebben jullie tips om de luilak die ik ben wakker te krijgen 's ochtends?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een heel irritante wekker op een plek leggen waardoor je heel veel moeite moet doen om de wekker te pakken en uit te zetten.
    Ik weet het ook niet hoor. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Beesss :3 stap gewoon met je beste beentje uit bed :Y) denk aan iets grappigs. En dan, lachen, en dan gewoon je ding doen :3

    en je wat voor al nu goed kan werken:

    Come on Bes, (dit zeg je dan tegen jezelf) mijn laatste examen. You can do it tiger. Ik zet mijn beste beentje voor.


    Als ik altijd op de fiets weer eens zwaar tegenwind heb, zeg ik altijd tegen mezelf; go get him tiger.

    Dan kan ik op de een of andere manier weer er tegen aan ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Are you even human? :'). Serieus ik krijg het echt niet voor elkaar om 's ochtends rond te springen, ik denk dat ik dan ijlend op de grond neerstort omdat ik mezelf dan niet meer kan dragen ofzo xd.



    No, I'm the rabbit from Alice in Wonderland. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mayonnaise geeft energie? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    Mayonnaise geeft energie? :')


    Seriously? o.O

    @ Jaimy: zal ik doen! ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je een wekker zet, zet 'm dan niet naast je bed neer. Als 'ie aan de andere kant van de kamer staat, moet je eerst uit bed voordat je 'm uit kunt zetten en dan ben je wel wakker.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    zo'n oudewetse wekker in een schaal zetten met 2 knikkertjes... geeft een heel leuk effect -_-
    en van thee in de ochtend word je ook goed wakker, of yoghurt


    Life is hard, just break it with your head <3

    Je zet heel veel verschillende wekkers door je hele huis met alleen maar Nyan Cat. Geloof me, na een kwartiertje kun je niet meer slapen omdat je alleen maar dat genyan door je hoofd hoort :3

    Frodo schreef:
    (...)

    Seriously? o.O

    @ Jaimy: zal ik doen! ;D


    Ja, hebben wij toch gezien bij Fysica, dat als je energie nodig hebt, een beetje mayonaise wonderen kan doen, dus je eet dan best een boterham met komkommersla, of prepare, of krabsalade of wat dan ook, tenzij je liever een lepel mayonaise naar binnen werkt :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben gewoon elke ochtend vrolijk :3

    Als ik dan op de maandagochtend weer vrolijk aan kom op school. Mijn vriendinnen een: Gooooodmorning, heb toegewenst. Vragen ze elke keer weer; hoe kom jij zo wakker?

    En mijn antwoord is altijd hetzelfde;

    ik wil wakker zijn, dus ik ben wakker.

    Ik gebruik gewoon wilskracht :3 Ik wil opstaan, dus dan sta ik op :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik ben gewoon elke ochtend vrolijk :3

    Als ik dan op de maandagochtend weer vrolijk aan kom op school. Mijn vriendinnen een: Gooooodmorning, heb toegewenst. Vragen ze elke keer weer; hoe kom jij zo wakker?

    En mijn antwoord is altijd hetzelfde;

    ik wil wakker zijn, dus ik ben wakker.

    Ik gebruik gewoon wilskracht :3 Ik wil opstaan, dus dan sta ik op :3


    Die wilskracht? Ontbreekt bij mij ;D dan gaat het zo:
    *le wekker gaat af*
    ik: ofzijfoizjfd huuuuuuu? *zet wakker terug af* fofdffdn zzzzzzz...

    Every. Freaking. Time.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vragen aan je moeder of ze je hoofd onder de koude kraan wil douwen (cat)
    Nee serieus het werkt echt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Frodo schreef:
    (...)

    Die wilskracht? Ontbreekt bij mij ;D dan gaat het zo:
    *le wekker gaat af*
    ik: ofzijfoizjfd huuuuuuu? *zet wakker terug af* fofdffdn zzzzzzz...

    Every. Freaking. Time.


    Ik weet het, dat deed ik vorig jaar ook. Maar mijn wekker blijft dan 10 x om de 3 minuten af gaan :Y) maar nu sta ik gewoon gelijk op :3

    IK WEET DAT JE HET KUNT BES ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha, bedankt allemaal ^^ ik ga maar eens slapen, hopelijk lukt het morgenochtend!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Al die tips, ik lag onder de bank van het lachen. Bij sommige dacht ik echt, yeahright. Ik zal ze ook gebruiken voor mijn toetsen etc.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen