• Mijn vriendin is dus geslaagd voor haar HAVO, en ik ben die donderdag, waarop ze haar uitslag kreeg, bij haar geweest. Ik was daar half twee, tot tien uur of zo. Kadootje aan haar gegeven, omdat ze geslaagd was.
    Maar nu viert ze vandaag dus een examenfeestje voor haar familie, en ik mocht ook komen. Maar ik ben nu dus heel druk voor school, moet drie verslagen, practische opdrachten en zo volgende week inleveren, dus redt het niet om naar haar toe te gaan.
    Werden haar ouders een beetje boos, omdat ik niet kwam, terwijl ik wel op haar andere examenfeest kom...
    Dat slaat toch nergens op? Ik kom in totaal twee keer langs voor haar examen, moet ik dan echt elke drie keer gaan? :')
    Ik vind het echt raar dat die ouders dan boos worden..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    háár ouders worden boos? o_O Oke dat is wel een beetje raar. Je bent druk met school, dan moeten ze dat toch gewoon begrijpen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Inderdaad ja. Blijkbaar vinden ze jouw school dus niet zo belangrijk (cat)Dat is jammer voor ze, maar jouw school gaat voor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is een rare reactie van die ouders :S
    Ik snap niet dat ze het niet begrijpen dat jij wel gewoon nog naar school moet, maarja, laat ze maar lullen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is inderdaad raar. In dit geval gaat jouw schoolwerk sowieso voor.
    En aangezien je al een keer bent geweest, is het ook wel een beetje overbodig om nog een keer te gaan.
    Kun je niet tegen die ouders zeggen dat je het druk hebt met school en dat dit belangrijke laatste weken zijn voor jou?

    Ik snap sowieso niet waarom haar ouders er daar mee bemoeien, dat mag je toch lekker zelf weten.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Die ouders hebben in mijn ogen helemaal niets met jouw schoolwerk te maken. Als jij het druk hebt, gaat school simpelweg voor. En het is ook niet zo dat je haar in de steek laat of wat dan ook aangezien je wel gewoon naar haar andere feest gaat.. Gewoon niets van aantrekken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jij hebt ook je school, je komt twee keer en dat is heel lief. Jij hebt je prioriteiten en je grenzen, niet aan toegeven. Die ouders zijn eerder onredelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    School gaat voor. Had je het gezegd dat je het te druk had? Misschien hadden ze het dan wel begrepen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    School gaat voor. Had je het gezegd dat je het te druk had? Misschien hadden ze het dan wel begrepen?
    Had ik gezegd, maar dan zeggen ze dat ik eerder moest beginnen en niet alles op het laatst had moeten doen... --'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat hebben haar ouders daar nu over te zeggen? Komaan, je bent al langs geweest. Ze moeten maar begrijpen dat jij nu ook eerst ff aan jezelf denkt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ook jij hebt het recht om te slagen. (;


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Die ouders moeten het van de positieve kant kijken. Weet je hoe lief het is dat jij 2 x naar haar slaagfeestje komt?(bloos) En anders slaag jij niet als je jouw huiswerk niet maakt;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Parera schreef:
    (...)Had ik gezegd, maar dan zeggen ze dat ik eerder moest beginnen en niet alles op het laatst had moeten doen... --'

    Dat is wel onredelijk van hun. Ik school is toch veel belangrijker dan een feestje? En je bent al twee keren geweest. Ik snap niet waarom ze dan nu zitten te zagen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    dat is idd raar


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    Dat ze het jammer vinden oké, maar boos worden gaat er wel over...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'