• Even een ramble topic :3

    Ik keek net naar het 'Afgestudeerd topic' en nu heb ik toch wel spijt dat ik vanuit het begin niet met Gymnasium ben doorgegaan.
    Ik werd erg gepest op Havo en hoger en aangezien de scholen gesplitst werden en ik niet zonder mijn vrienden kon in de pauze ben ik toen Vmbo-t gaan doen.
    Ik had erna nooit motivatie om iets af te maken, dus heb ik 2 mbo-opleidingen verpest. Nu weet ik eindelijk wat ik wil en dat blijkt een universitaire studie te zijn, dus moet ik op z'n snelst nog 4 jaar wachten voor ik eraan kan beginnen, dusja, nu heb ik wel spijt van mijn keuzes vroeger. (cat)
    dus dit is even een waarschuwing voor al jullie ongemotiveerde mensen out there. :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Morgue schreef:
    (...)

    Maastricht (: maar daar moet ik dus nog 3 jaar voor wachten ;( en dan in Leien studeren, nadat ik daar m'n propedeuse gehaald heb.

    Ik wil ook naar Maastricht! ...zegt de Groninger. Maar ik wil in de jpop bussiness iets als manager worden of teamleider ofzo, dus ik moet even zien hoe ik dat ga combineren, want ik wil geen 30 zijn als ik eindelijk aan de slag kan....
    Leiden wilde ik op zich ook doen, maar ik ben school nu ook echt zat en ga na de havo geen vwo meer doen, gezien het me verder ook alleen maar ~depressief~ maakt.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 23:08 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Ik wil ook naar Maastricht! ...zegt de Groninger. Maar ik wil in de jpop bussiness iets als manager worden of teamleider ofzo, dus ik moet even zien hoe ik dat ga combineren, want ik wil geen 30 zijn als ik eindelijk aan de slag kan....
    Leiden wilde ik op zich ook doen, maar ik ben school nu ook echt zat en ga na de havo geen vwo meer doen, gezien het me verder ook alleen maar ~depressief~ maakt.


    Haha, je leest in mijn verhaal hoe ik er via een enorme omweg kom en ik ben dus uiteindelijk ook 26/27 als ik van school afkom (cat) maarja, je kunt je hele leven nog werken right :'D en vanuit Maastricht kun je dus alsnog naar Leiden, wanneer wil je erheen gaan dan? Wanneer ben je klaar met de havo?

    I know right..
    Doe hele leuke opleiding, ook wat ik echt wil, maar heb bijna het hele jaar verpest door één tegenslag en het is bijna 100% zeker dat ik nu blijf zitten. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vervelend
    ik maak ook verkeerde keuzes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gelukkig ben ik wel zo slim om mijn scholen af te maken, want ik wil zelf niet hebben dat ik later spijt heb dat ik mijn school niet heb afgemaakt.