• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget
    - Drake Lunix



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers
    Drake Lunix



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!



    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sorry, voor het late antwoorden. Had totaal geen inspiratie!

    Jace Dagget.
    Toen ik mijn lippen op haar volle, maar breekbare lippen drukten merkte ik meteen dat ze hiervan genoot. Niet dat ik er niet van genoot, want als ik dit had beweerd zou ik liegen. Het gaf me een levendig en tegelijkertijd zo'n.. vol gevoel. Niet zo'n gevoel als dat ik na het eten zoveel gegeten hebt dat mijn maag helemaal vol zit en er geen enkel klein stukje eten meer bij kan, zelfs geen kruimeltje.
    Maar het gevoel dat ik misschien eindelijk wel diegene gevonden heb die bij me past. Tenminste wel degene die mijn behoeften kon bevredigen en het belangrijkste: die bij me past. Geloof me, de andere meiden met wie ik omging waren niet echt bepaald slim en ik vertrouwde ze voor geen meter. Ze hadden ook niet dezelfde dingen als mij meegemaakt en meestal wilden ze ook gewoon over zichzelf praten in plaats van wat ik te vertellen had. Niet dat ik mijn problemen met hun ging bespreken. Oh nee, dat zeker niet. Ik kropte ze op. Ik sloot ze op en wachtte tot er geen enkele druppel water meer in de emmer kon komen en het zou overgieten. Dan barstte alles en ging ik verder naar een andere plek. Wachtend tot daar hetzelfde zou gebeuren, maar ik bleef nooit echt op dezelfde plek rondhangen. Al was de haven wel mijn thuisbasis geworden.
    Een gesmoorde zucht haalde me uit mijn herinneringen en ik opende mijn ogen. Mijn hand streelde nog steeds de bovenbeen van Liberty en mijn donkere ogen keken haar nu intens en zwoel aan – alsof ik door haar heen zou kijken en ze geen andere keus had dan naar mij te kijken.
    'Ik neem mijn woorden terug.' Had ze alleen gezucht, maar het was niet dat soort zuchten dat ze het gehad had. Juist niet. Het was volgens mij juist dat soort zuchten dat ze nog meer wilde. Nog meer van Jace. Ik grinnikte zachtjes en kort. Goed, het was dan niet mijn plan om Liberty wat opgewonden te maken. Het was eigenlijk meer het plan geweest dat ik haar wat zou pesten, omdat ze dat zonet ook bij mij had gedaan en ze haar zin niet had afgemaakt. Maar dit was dus duidelijk dat ze dit niet wou zeggen. Nee, Liberty. Dit gaat niet gebeuren. Ik ga nu niet al verder met je. Wat is er gebeurd met 'rustig aan doen'? Ik wil niet dat ze zich straks gebruikt voelt door me of misschien iets ergers door wat er nu wellicht gaat gebeuren..
    De beslissing stond vast. Het ging niet verder dan het onschuldige zoenen en kusjes geven in de nekken. Tenminste, dat was mijn beslissing totdat ze met haar perfect gevormde lippen dichter bij me kwam en deze mijn nek raakten. Ze gaf er lieflijke kussen op, maar tegelijkertijd zo sexy. Mijn ogen deed ik geforceerd dicht. Ik wilde ze niet dicht doen, maar ze deden het toch. Net zoals dat er een zacht gesmoorde zucht, dat nog net geen kreun te noemen was, uit mijn mond kwam. Deze werd toen dichtgesnoerd door de sexy lippen van Liberty die op die van mij drukken.
    Mijn bovenlichaam had ik nu deels over haar lijf heen gebogen en mijn hand, die over haar bovenbeen wreef, bewoog zich nu langzaam omhoog – over haar perfecte kont en zij heen en haar rug. Mijn hand drukte zich een beetje in haar rug, want ik wilde haar immers dicht bij me hebben, maar ik wist dat dit geen slim plan was. Het idee dat we verder zouden gaan had ik nog steeds een beetje mijn twijfels bij, maar het was onweerstaanbaar. Zij was onweerstaanbaar. Ze liet me zelfs twijfelen aan mijn eigen beslissingen en het besluit dat vaststond. Ergens wil ik haar zo graag, maar aan de andere kant.. het kon niet.
    Hoewel ik wist dat het verkeerd was, ging ik toch verder. Liberty vertrouwd me toch? Anders zou ze hier niet aan begonnen zijn, tenminste dat is wat ik dan denk. Ik stopte met het sensuele, passievol zoenen en duwde me toen een beetje omhoog, maar ik kon nog steeds haar mooie gezicht onder me zien liggen.
    “Vertrouw je me?” Fluisterde ik zachtjes. Het was een erg breekbare en onzekere vraag voor mij, maar ik liet dit niet horen. Integendeel, het klonk erg zeker en serieus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ( Niet erg, je krijgt morgen van mij antwoord..of misschien vanavond nog ! )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hahaha het spijt me zeer, maar ik vind mijn zus echt een sukkel(tje). (lol)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Hahaha het spijt me zeer, maar ik vind mijn zus echt een sukkel(tje). (lol)

    Wthhh. Waarom dit nou weer? :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Wthhh. Waarom dit nou weer? :"D.

    Ik houd van je. (A)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Ik houd van je. (A)

    .. Hij heeft me net duizenden keren gebeld en 6 berichtjes achtergelaten. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Celeste Artemis Dubois.
    Drake haalde mijn handen rustig van zijn gezicht af, misschien zelfs wel een beetje te rustig voor mijn smaak. “Celeste, je kent me niet,” zei hij zacht. Ik vroeg me af wat er nou werkelijk aan de hand is in dat koppie van hem, waar denkt hij aan, waar zit hij mee? Als hij het niet zegt, kan ik hem ook niet helpen en het irriteert me omdat een heel groot deel van mij dat ook wil. “Je weet niet wie ik ben of waar ik vandaan kom. Mijn gebruiken zijn anders dan die van jou, dit gaat niet over of ik wel of niet aardig ben, dit gaat over eeuwenoude tradities en gebruiken van thuis. Ik ben ze niet waard, echt niet.” Ik schudde gelijk mijn hoofd weer, want wat hij er ook mee bedoelde, wat voor achterliggende reden het had, ik was het er niet mee eens. Dat wist ik nu al, alleen Drake zag het vast niet.
    Wanneer hij de spullen weer uit zijn handen liet vallen, keek ik er moedeloos naar, deed mijn ogen langzaam neer om ze vervolgens dicht te knijpen en tegelijkertijd diep adem te halen. “Dit slaat nergens op,” vertelde ik hem, met een duidelijke stem en opende mijn ogen weer om hem recht aan te kijken. Mijn hazel kleurige ogen boorde zich in die van hem en voor een klein moment keek ik hem aan, waarna ik mijn blik afwendde en de spullen weer opraapte. Ik gaf het dit keer niet gelijk terug en bleef het stevig vasthouden, zodat als hij het af wilde pakken of weg wilde gooien, het hem niet zomaar zou lukken.
    “Kom nou voordat je ziek bent.” Het was duidelijk dat ik gelijk wilde protesteren, maar hij ritste zijn leren jas al open en zijn sterke greep om mij heen liet mijn mond dicht klappen. Ik had geen idee meer van wat ik wilde zeggen, maar wist dat het iets in de richting was dat ik het niet wilde en dat het sowieso niet uit maakt of ik ziek zou worden. Hij had me zijn leren jas, die iets te groot voor mij was, aangetrokken en was bezig om zijn schoenen en sokken uit te trekken nadat hij de jas had dichtgeritst en me naast hem neer zette. “Houd ermee op, Drake, het is niet alsof ik doodga als ik een griepje te pakken krijg of zo.” Gromde ik en wilde bij hem vandaan lopen, maar hij had me al vast en schoof gemakkelijk de wollen sokken, die hij eerder aan had gehad, om mijn voeten, waarna hij mij ook zijn schoenen aan deed. Zo ben ik al in een hele lange tijd niet meer verzorgt, ik moest zelfs nadenken wanneer de laatste keer was, maar dat was zeker in mijn hele jonge kinderjaren, want daarna ging er al van alles mis.
    “Zo blijft je ten minste een beetje warm,” zei hij terwijl Drake diegene dit keer was die in een mum van tijd al doorweekt was. Zijn voeten stonden dit keer in de modder, niet dat het hem veel te schelen, en ik keek hem afwachtend en een beetje hulpeloos aan, omdat hij zo koppig deed. “Drake, –” Ik werd afgekapt, natuurlijk. “Kom, je moet naar binnen.” Drong hij aan, maar wanneer hij me ook daadwerkelijk aanraakte, schudde ik hem van me af en liep iets naar achter. Dit ging echter nogal klunzig omdat ik bijna letterlijk verdronk in zijn jas en schoenen. “Laat dat!” riep ik uit en greep in mijn haren, als teken dat het te veel was, ik was het gewoonweg niet gewend. Iemand die op die manier om me gaf, of ook maar iets en dat liet merken. Ik was altijd diegene geweest voor wie andere moest zorgen, dus dit was nieuw voor me en ik had geen idee hoe ik het kon handelen. Hierna keek ik hem enkel met een verslagen blik aan, een beetje spijtig zelfs voor het roepen. “Het spijt me…” mompelde ik toen, mijn blik wendde ik kort af voordat ik hem weer aankeek. “We moeten praten.” Je kon duidelijk aan mijn stem horen dat ik geen tegenspraak duldde en dat verwachtte ik ook zeker niet te krijgen. “Als jij over jezelf verteld, doe ik dat ook. We zouden elkaar kunnen helpen.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty Roxanne Summers.

    Nee, Liberty. Dit gaat niet gebeuren. Ik ga nu niet al verder met je. Wat is er gebeurd met 'rustig aan doen'? Ik wil niet dat ze zich straks gebruikt voelt door me of misschien iets ergers door wat er nu wellicht gaat gebeuren.. Hoorde ik en ik glimlachte even.
    Hij was echt lief en misschien had hij ook wel gewoon gelijk?
    Hij begon me passie volle zoenen te geven en ik beet even plagerig op zijn lip, maar ging toen op in de zoen.
    Opeens maakte hij zich los en ik keek hem met mijn bruine ogen aan. Hij ging een stukje omhoog en hing boven me.
    “Vertrouw je me?” Fluisterde hij zachtjes. Het klonk erg zeker en vastberaden, maar uit zijn gedachte bleek dat het een gevoelig onderwerp was. Dat het een hele breekbare vraag was, maar vertrouwde ik hem daadwerkelijk? Wou ik dit?
    Ik had niemand meer vertrouwd sinds het uit was gegaan met Luca, de jongen die me zo had gebroken en met zoveel littekens had achtergelaten, zo wel fysiek als mentaal.
    Ik keek naar Jace en legde mijn hand op zijn wang. Ik wreef er even over en bracht mijn lippen naar zijn gezicht.
    'Ik vertrouw je.' zei ik toen tegen zijn perfect gevormde lippen aan en ik toverde een gemeende lach op mijn gezicht.
    Ik voelde me een heel stuk vrolijker van binnen en kreeg weer oprechte gevoelens.
    Was hij dan het ontbrekende puzzelstukje? Was hij de gene bij wie ik dan echt hoorde?
    Deze gevoelens en gedachte had ik nooit gehad bij Luca..Jace was zo..Anders, maar toch had hij dezelfde trekken. Ik keek in zijn donkere ogen en liet mijn hand naar zijn borst glijden waar ik die ook liet rusten.
    Hij gaf me een gevoel dat ik daadwerkelijk echt voor hem was, zijn gedachte waren zo lieflijk en iedere keer dat ik wat hoorde sloeg mijn hart op hol. Het moest dan toch ook gewoon wat betekenen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frey > Isuzu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Drake-

    Celeste had geprotesteerd toen ik voor de tweede keer had gezegd dat ik ze niet waard was. Ze was voor me gaan staan en had gezegd dat het nergens op sloeg. Haar ogen hadden zich voor een moment in de mijne geboord, maar ze wende haar gezicht weer snel af. Ze had geprotesteerd toen ik haar mijn spullen gaf, ze had gezegd dat ze niet dood zou gaan. Ze snapte het gewoon niet, ze begreep niet dat ik dit gewend was, dat mij geleerd was andere warm te houden als die het eerder koud hadden en ze te beschermen tegen dingen die ze beter niet konden horen. Ze had nog iets willen zeggen voordat ik aandrong dat ze naar binnen moest. Ze leek in zoveel opzichten op mijn zusje, en als ik haar niet kon beschermen omdat ze thuis was, moest ik Celeste beschermen. Ik was niets anders gewend en ik kon het niet zomaar afleren. Toen ik Celeste naar binnen wou brengen, maakte ze zich van me los en liep een paar stappen klunzig van me weg. 
    'Laat dat!' riep ze met haar handen in haar haar. Voorzichtig ging ik weer zitten en keek haar schuldig aan, had ik haar pijn gedaan? Nee dat had ik wel gevoeld, maar wat had ik dan gedaan? Ze keek me even niet aan. Niet veel later zag ik een verslagen, spijtige blik.
    'het spijt me...' mompelde ze. Weer wende ze haar blik af voordat ze me aankeek. 
    'we moeten praten,' zei ze. Dit keer zei ik niks, nog steeds een beetje in de war van wat ik haar gedaan hand. 
    'Als jij over jezelf verteld, doe ik dat ook. We zouden elkaar kunnen helpen.' dit keer was ik degene die weg keek. Dat was precies het geen wat ik niet wou! Ik kon het haar niet rustig vertellen bij een kop koffie zoals ze het waarschijnlijk voor zich zag. Nee ik zou boos worden, iemand iets aan doen. 
    'ik hoef niets te weten wat jij niet wilt vertellen,' zei ik uiteindelijk. Ik keek haar weer aan voordat ik opstond. Starend naar de zee zuchtte ik even, ze wou het zo graag weten dat ze mij er de hele tijd aan bleef herinneren. Ik voelde me onrustig en deed voor de zekerheid mijn handen in mijn zal. Sara wist dat ze me nu met rust zou moeten laten, pas als ik vroeg in de ochtend verslagen met kleren aan in bed kroop, kwam ze altijd langs me liggen. Dan wist ze dat ik weer rustig was. Ik kneep mijn ogen dicht zodat ik Celeste niks aan kon doen.
    'Ik ben dood, ja, praktisch dood!' riep ik. Alsof de zee er iets aan kon doen. Alsof de mensen thuis me konden horen. 'en jij naar binnen!' het voelde weer even zoals thuis,   zoals Sara me weer per ongeluk op het verkeerde moment wat vroeg. Ze wist dat ze naar me moest luisteren en me niet achterna moest komen als ik weer wegliep, maar wist Celeste dat ook? Hopelijk wel. Zonder nog naar haar te kijken, liep ik boos het strand op. Onderweg raapte ik een steen op en smeet hem in de zee. Het water raakte net mijn voeten niet. Het zand kroop bij elke stap tussen mijn tenen en de regen kletterde koud op mijn rug en mijn gebogen hoofd. Ik had geen idee hoever ik hier kon lopen, maar ik liep in ieder geval lang over het strand.

    Celeste Artemis Dubois.
    Voorzichtig was hij weer gaan zitten, keek me met een schuldige blik aan waardoor ik me lichtelijk ongemakkelijk begon te voelen. Na mijn woorden keek hij echter weg, dit keer vroeg ik me nog harder af waar hij mee zat. Wat vertelde hij me niet, wilde hij zo graag geheim houden? Het was zelfs een tijd stil voordat hij daadwerkelijk antwoord gaf, maar in de tussentijd zei ik niets en keek enkel naar hem. Hij had duidelijk tijd en geduld nodig voordat hij iets aan me kwijt zou kunnen, maar ik kon het enkel respecteren, want ik vertelde hem ook niet alles. Ik had hem niets over mijn situatie verteld, of over mijn ouders en de andere dingen.
    “Ik hoef niets te weten wat jij niet wil vertellen,” sprak hij uiteindelijk, waarbij hij me weer aankeek voordat hij opstond. Ik knikte en was blij, opgelucht dat er iets kwam waar ik iets aan had, maar wat hij vervolgens deed, had ik niet verwacht. Helemaal niet verwacht en meestal voelde ik dat soort dingen wel vrij goed aan. Eerst staarde hij weer naar de zee en zuchtte even, zijn handen deed hij in zijn zakken. Het leek alsof hij onrustiger werd. Zijn ogen kneep hij dicht en begon te roepen. “Ik ben dood, ja, praktisch dood!” Ik schrok duidelijk door de woorden, de betekenis van dat woord wilde ik niet horen, het had te veel met mijn verleden te maken. Al had ik geen idee ervan wat hij er precies mee bedoelde.
    “En jij naar binnen!” Het klonk veel te eisend voor mijn doen, maar zijn stem en handelingen geboden het me te doen, dus draaide ik in eerste instantie door de schrik ook om. Toen hij echter zonder nog naar mij te kijken boos het strand verder op liep, een steen opraapte en deze erin smeet, draaide ik me al richting hem om – om hem te volgen en antwoorden te eisen. Er waren gewoon zoveel vragen waar ik nog geen enkel antwoord op wist! Het lukte echter niet goed om hem te achtervolgen, want wanneer ik me omdraaide, struikelde ik over de grote schoenen van Drake en zag de grond dichterbij komen waardoor ik snel mijn armen voor mijn gezicht sloeg, mijn ogen dicht geknepen.
    Wanneer ik op de grond was gevallen met een klap, voelde ik een pijnscheut door mijn armen gaan, maar ik gaf geen kick en begroef mezelf dieper in het zand, alsof dat alle pijn weg zou nemen. Waarom leek het alsof alles bij mij fout moest gaan? Alsof er mensen waren die daar genot uit zouden kunnen halen, zieke mensen. De herinneringen aan mijn moeder en vader kwamen weer in me op en zacht begon ik nu wel degelijk te snikken, al was dat totaal niet de bedoeling. De klap was zeker harder aangekomen dan mij lief was. Ik moest hier snel wegwezen voordat Drake terug kwam, vergeet dat gedoe over hem antwoorden eisen, hij moest mij niet zien huilen! Zwakkeling die ik was!
    Ik probeerde meerdere keren op te staan, maar door de tranen die nu rijkelijk over mijn gezicht vloeide, zag ik niets en viel telkens weer neer. Dat en de reden dat de grote kleding die ik van Drake aanhad, me liet struikelen. Uiteindelijk lukte het om op te staan en ik veegde enkele zandkorrels van mijn gezicht eveneens voor de tranen die over mijn wangen vloeide. Hierna liep ik, zonder nog naar Drake te zoeken, terug naar onze kamer, schopte de schoenen uit en ging als een verdrietig balletje diep onder mijn dekens liggen. Elke keer dat ik terug dacht aan het verleden bracht het pijn met zich mee en braken de littekens weer open.


    ( abo )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Niet heel lang, stom huiswerk.
    Ik spoel de nacht een beetje door, goed? Anders blijven we daar een beetje hangen. Als het niet goed is zeggen jullie het maar.

    Drake
    Lang liep ik over het strand, tot ik bij een klif kwam. De regen bleef de hele tijd op mijn rug kletteren terwijl mijn voeten steeds verder onder de modder kwamen te zitten. De onderkant van mijn broek was vies en nat gevonden. Het begon al licht te worden en ik zat nog steeds bij de klif. De hele tijd had ik lopen denken. Het gaf me rust op de een of andere manier, zo ’s nachts alleen. Nog steeds begreep ik niet waarom Celeste er naar bleef vragen, kon ze geen genoegen krijgen met het feit dat ik het niet wou vertellen? Ik vroeg haar ook niet haar hemt van haar lijf over wat zij al zoal gedaan had. En ik moest maar accepteren dat mijn ouders het hadden opgegeven, misschien zou ik ook terug gaan en gaan kijken, gewoon als iemand anders. We hadden een geweldige tijd gehad en als dit het einde was dan was dat zo. We hadden tenminste alles gedaan wat we wilden. Ik dacht terug aan de laatste vakantie, net voordat ik hierheen kwam. Misschien kon ik daar naar toe als ik hier weg mocht, ze zouden het niet erg vinden in ieder geval. Toen ik de eerste lichtstralen zag opkomen, besloot ik terug te gaan. Het was mooi geweest en ik had mijn rust gekregen. Gelukkig miezerde het alleen nog maar, niet dat dat nog veel verschil maakte, mijn kleren waren toch al nat. Langzaam begon ik het wat koud te krijgen en liep rustig over het strand terug. Onderweg overging ik mijn gedachten nog eens. Ik moest het accepteren, met de wetenschap dat ze me nooit zouden vergeten en ik hun niet. Nu pas merkte ik hoe ver ik eigenlijk gegaan was. Eindelijk terug op de kamer zag ik een bolletje onder de dekens in Celeste’s bed en mijn schoenen ergens op de grond. Stil pakte ik ze op en liep ermee naar de badkamer, eerst maar eens alle modder en de kou weg krijgen. Na rustig gedouched te hebben en mijn schoenen en de vloer schoon gemaakt te hebben, liet ik me rustig op bed zakken en kroop lekker warm onder de dekens voor de resterende tijd tot we er weer uit moesten.

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Dagget.
    Voor mijn doen bleef ze enkele seconden stil en duurden deze een eeuwigheid. Was ze soms aan het twijfelen? Want dat kon niets goed zijn. Een beetje onzeker keek ik uit mijn ogen naar Liberty en sloeg voor een paar seconden mijn ogen neer. Alsjeblieft, zeg ja.
    Toen keek Liberty naar me en voelde ik een hand op mijn wang. Ze wreef er even over en ze bracht haar lippen naar die van mij. 'Ik vertrouw je.' Zegt ze tegen me. Een warm gevoel overheerste me, zodra ze dit gezegd had. Yes. Dit was vlinders in je buik? Nee. Dat is oppervlakkig. Dit was.. de ware?
    Ze liet de hand naar mijn borst glijden en liet die hier rusten. Mijn hart ging als een razende te keer en ik dacht dat die er elk moment uit kon bonzen, maar dit ging tegen alle werkelijke theorieën in. Ik zuchtte even en keek Liberty weer aan.
    Mijn mond bracht ik weer naar die van haar en mijn hand bleef op haar bovenbeen liggen en ik steunde op mijn andere elleboog, zodat ik nu schuin boven haar lag. Mijn been lag deels over die van haar heen en ik merkte hoe mijn onderbroek zachtjes begon te knellen. Verdomme, niet nu.
    Ik zuchtte. En trok mijn lippen ruw van die van haar af. “Sorry.” Dit was eigenlijk deels omdat ik nu een beetje opgewonden werd. Niet doordat ik haar opeens ging zoenen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.