• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:






    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies

    Wachtlijst;



    Ik maak de covers met Photoshop elements 10.


    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    soldiery schreef:
    Titel; I'll find my way back En daar klein onder: Interactive story - soldiery
    Afbeeldingen; Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    eventuele sfeer; Eng, alleen, bang, wanhopig
    eventuele beschrijving van je story;
    (...)
    eventuele voorkeur voor lettertype; Ik hou niet heel erg van heel overdreven lettertypes, dus hou het lettertype maar een beetje gewoon.
    iets anders?; Stiekem heeft het wel een beetje haast, dus als het snel zou kunnen zou dat super zijn! Wil je ook een pb/gb sturen als hij klaar is?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mockingjays schreef:
    Titel; Ochtenddauw
    Afbeeldingen;
    1.
    2.
    3.
    eventuele sfeer; Magie / Oorlog
    eventuele beschrijving van je story; Ik kan er niet te veel van zeggen :3 Er zijn twee verschillende werelden; die van de aarde, zonder magie. En die van Arzona. Als Aurora Arzona ontdekt, merkt ze dat er wel meer gaande is. Ze is uitverkorne om samen met 3 anderen de boze Heks Morgana te stoppen.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Net zoiets als Had Enough
    iets anders?; Kan het zoiets worden als jou cover van Edhelia?? En kun je me het melden als de cover klaar is? Mag mijn cover naam er bij > Mockingjays :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij is super! Dankje wel!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; Remember That Time (en klein daar onder) The Avatar Chronicles
    Afbeeldingen;


    Bij deze allen de geest van Aang als dat kan.


    alleen het meisje

    en dan het liefst nog iets met bliksem als achtergrond.
    eventuele sfeer; Eng/Bang/Alleen/Romantish (dit laatste alleen als het mogelijk is met derest)
    eventuele beschrijving van je story; Het gaat over de tijd vlak na de oorlog.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets in de trant van de film The last Airbender, en anders in de trant van de Film Sucker-punch. En anders iets wat niet te erg opvalt, maar wel duidelijk is.
    iets anders?; Mijn cover naam er aub bij, kun je het me melden als de cover klaar is?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Kun je nog 1 maken???
    hij is voor m'n agenda

    Tekst:Whisper your name in the wind, it will come back.
    Foto's:


    Lettertype: Iets sierlijks.
    Sfeer: romantisch
    Kleur/zwartwit:kleur
    Extra informatie:het william shakespeare stukje tekst gelieve helemaal in beeld


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Styx schreef:
    Titel; The open door (|| Twilight & HP ft. One Direction moet er niet bij)
    Afbeeldingen;
    1
    2
    3
    4
    Foto van 1D waar ze allemaal goed op staan.
    eventuele sfeer; magisch, romantiek, vampieren, mysterieus
    eventuele beschrijving van je story; Wil ik niet zeggen, want ik weet niet of ik hem wel ga schrijven.
    iets anders?; iets wat erbij past
    geen vaag aub.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)


    Thnx. Hij is echt super! Bedankt ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mockingjays schreef:
    Ik heb er nog eentje nodig:) Wil je deze ook maken?

    Titel; Another World
    Afbeeldingen;
    1.
    2.
    3.
    Zou je misschien nummer drie als achter kant willen doen, en nummer 2 heel duister, maar net zichtbaar - hoop dat je het begrijpt - als dat kan?
    eventuele sfeer; Oorlog
    eventuele beschrijving van je story; De jongens van One Direction vertrekken naar Zweinstein omdat ze wereld beroemd zijn en toe zijn aan rust. Maar al snel ontdekken ze dat ze niet voor niets tovenaars zijn. Ze moeten de tovenaars wereld redden van het kwaad.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Zo iets als Had enough
    iets anders?; Zou je me willen melden als hij af is? En mag mijn Username er bij?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)



    Hij is super! Dankjewel!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Aragog schreef:
    (...)



    Ik vind hem heel mooi, maar wil je dan alsjeblieft dat oog uit het gezicht van de man halen ? Want dat hoort er niet bij, en ik vind het lelijk. :$.

    Kreacher schreef:
    Hee, ik zou graag een cover willen =) (anders zou ik hier natuurlijk niet zijn... xD)

    Titel;
    Masks || Liam Payne ||
    Afbeeldingen; - Meisje
    - Liam Payne(niet de houten muur achter hem =P)
    - Achtergrond
    eventuele sfeer; Mysterieus, maar ook... hoe noem je dat.. romantisch? intiem? =P misschien een moeilijke combinatie =P
    eventuele beschrijving van je story; Sarah Hamilton krijgt een uitnodiging voor een gemaskerd bal, waar ze onder andere Liam Payne tegenkomt. Al weet ze eerst totaal niet met wie ze te maken heeft.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Niet echt, als het maar bij de cover past =)
    iets anders?; Het '|| Liam Payne ||' hoeft er niet persé bij, alleen als het mooi staat op de cover. =)

    Alvast bedankt en maak er maar wat leuks van =) ;)



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:



    Hij is echt heel nice!
    Dank je! <333


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Hay - ben ik weer - ik zoek nu een foto voor als achtergrond voor een account van mij - ik deel een pc met mijn broertjes - en dan met de dingen die ik leuk vind :3

    Titel; Stay Strong
    Afbeeldingen;
    foto 1.
    foto 2.
    foto 3.
    foto 4.
    eventuele sfeer; Vrolijk
    eventuele beschrijving van je story; /
    eventuele voorkeur voor lettertype; Ik laat me verrassen
    iets anders?; Kan het net een beetje op een oude foto lijken??


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Vasilisa schreef:
    Hi!
    Als je tijd hebt:
    Titel; Wit als maanlicht, Rood als bloed
    Afbeeldingen; Als achtergrond, Het 3e plaatje hiervan
    eventuele sfeer;Mag wel wat duisters hebben.
    eventuele beschrijving van je story; Het is een fanfic van Academicus Vampyrus, dus wel over vampieren maar niet de glinsterende soort uit Twilight.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Niet echt
    iets anders?; Ogen graag goed zichtbaar en Vasilisa graag ergens in een hoekje
    Alvast bedankt :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    soldiery schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi, maar wil je dan alsjeblieft dat oog uit het gezicht van de man halen ? Want dat hoort er niet bij, en ik vind het lelijk. :$.

    Thanks, dat heb je erg.. aardig gebracht. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''