• Ik had een idee voor een verhaal en vroeg me af of jullie het leuk vinden en origineel.

    Summer is a fifteen year old girl from Liverpool, if she find out her mother isn't her real mom and her real mom isn't even from this world.


    Er komt heel veel fantasie in voor!

    So, let me know?
    x

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 10:56 ]


    Firm believer of all that is magic

    1) erg kort om te zeggen of het origineel is
    2) wat ik nu lees is wel origineel, maar zolang we niet weten wat het hele idee is kunnen we niet zeggen of het origineel is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doet mij een beetje aan Twitches ofzoiets denken.

    if she finds out

    sorry, moest even.

    ik weet niet of het echt origineel is, over 2 zinnen kan je niet echt oordelen


    Miep

    Nou, het idee is eigenlijk dat ze erachter komt dat haar moeder niet haar echte moeder is. Dan gaat ze op zoek naar haar echte moeder en in die zoektocht vind ze veel dingen over haar verleden en komt ze dingen te weten over zichzelf. Het speelt zich af in de echte wereld en op een andere wereld genaamd Mercurius.


    Firm believer of all that is magic

    De oppervlakkige omschrijving die ik net heb gelezen vind ik niet direct onorigineel, maar het komt heel simpel over. Het klinkt niet echt excentriek, zeg maar.
    Een verhaal over een zoektocht naar een moeder die in een andere wereld leeft kan heel afgezaagd worden, maar als je er zoveel mogelijk unieke feiten in verwerkt, kun je er wel wat leuks van maken, denk ik. Zo nu en dan een misleidende wending aan je story geven en speciale, aparte personages ontwikkelen kan veel goeds doen voor je verhaal.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    De oppervlakkige omschrijving die ik net heb gelezen vind ik niet direct onorigineel, maar het komt heel simpel over. Het klinkt niet echt excentriek, zeg maar.
    Een verhaal over een zoektocht naar een moeder die in een andere wereld leeft kan heel afgezaagd worden, maar als je er zoveel mogelijk unieke feiten in verwerkt, kun je er wel wat leuks van maken, denk ik. Zo nu en dan een misleidende wending aan je story geven en speciale, aparte personages ontwikkelen kan veel goeds doen voor je verhaal.


    this. c:
    maar als je begint, wil je me dan waarschuwen? :'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:24 ]

    Klinkt op zich wel leuk. Maar als ik jou was zou ik niet in het Engels gaan schrijven, aangezien het daar, naar mijn mening, nog niet goed genoeg voor is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    prejudices schreef:
    (...)

    this. c:
    maar als je begint, wil je me dan waarschuwen? :'D

    De proloog staat al online.

    Het verhaal heet Mercurius.


    Firm believer of all that is magic