• Hallo, het is inmiddels bijna vakantie en ik zoek nog leesvoer.
    Zelf ben ik niet zo kieskeurig, maar hier toch nog een rijtje wat ik wel lees, en wat ik niet lees :)

    Wel:

    -Hungergames
    -Twilight
    -The vampire diaries
    -Fantasy stories
    -Onbekenden verhalen stories
    -One Direction.

    Niet:
    -Voetbal stories
    -Pure horror



    De Hunger Games gaan verder, nu voor het capitool.

    12 Jongens en 12 Meisjes worden gekozen en de arena ingegooid, als laatste keer. Het verhaal van Katniss gaat verder, en het verhaal van Drew begint.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:42 ]


    Tijd voor koffie.



    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

    Nederlands geschreven

    Deels Engels gesproken

    One Direction Bestaat


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    http://www.quizlet.nl/stories/91095/leef-je-leven-maar-durf-tedromen-1d/


    vermist: band genaamd one direction!!!!!
    ja je hebt het goed gelezen, one direction is vermist! we houden een wedstrijd, wie vind ze als eerst. misschien jij wel en dan win je een prive concert, en een meet en greet met de boys.
    regels en bedoelingen:de boys reizen nu al een hele poos over de hele werdel, maar nooit blijven ze op 1 bepaalde plek een poos, nu dus wel, one direction gaat zich verstoppen bij een dood normale familie die ergens op de wereld woont, zie jij ze als eerst, kan je land, plaats en adres doorgeven aan dit nummer: 0674163597. dan win jij!

    keet woont samen met haar 4 broers, vader, oom en tante, en baby nichtje op een manage, waar oom tjerk en papa de baas zijn. haar grote liefde is paardrijden. samen met haar paard fiona geniet ze van het rijden en doet liever niks anders. natuurlijk heeft ze wel meer hobby'S. ze danst bijvoorbeeld met haar beste vriendin Shanna in een bekend dans programma van de Benelux, Duitsland en Frankrijk. als je een groot danser wilt worden dan is dit een grote stap. het word uitgezonden op tv, live iedere zaterdag avond. ze dansen er voornamelijk hiphop en streetdance. voor haar 16e verjaardag van 6 maanden geleden hebben oom tjerk en papa een grote verassing...


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Friends dont let you fall




    Overige informatie:
    Kan 16+ bevatten.
    Ik waarschuw wel.
    Alles is nederlands
    De afbeelding zijn van Taylor swift
    One direction bestaat niet.
    Ihopeyoulikeit
    http://www.quizlet.nl/stories/91013/friends-dont-let-you-fall---harry-edward-styles/


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.



    Koudvuur

    Ogen zijn de spiegel van de ziel. Dat is tenminste wat Leonardo Da Vinci schreef. En hij had nog verdomde gelijk ook. Alsof hij had geweten hoe het was om een mutant te zijn, met felle, oogverblindende irissen die je identiteit verraadden.

    Fire Longbird woont in haar eentje in het grootste huis van Gotha, nadat ze haar ouders heeft verloren en haar zusje meegenomen is door Mutantenjagers. Alles gaat goed totdat er een mysterieuze jongen verschijnt die beweert haar hulp nodig te hebben.

    Wat doe je als je een zestienjarig meisje bent dat voorbestemd is een groep mutanten te leiden naar de strijd?

    http://www.quizlet.nl/stories/83130/koudvuur--a-mutantstory/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Misschien vind je mijn story leuk, het is fantasy, onbekende personen:


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb twee 1D verhalen. Elke dag probeer ik er aan te schrijven, dus daar moet je je al geen zorgen over te maken.
    You can cry on my shoulder - Liam Payne
    Chances - One Direction
    Ik hoop dat je een kijkje neemt en ze misschien wel leuk vindt. ;D
    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story, onbekende personen. Op dit moment zit er niet echt veel fantasy in, maar ik ben van plan er wel wat doorheen te gooien, alleen niet op de bekende manier van: vampier, weerwolf, blablablabla.. Maar heel anders.

    het verhaal is enigszins bijbels, omdat het begon als een schoolopdracht.
    De eerste twee hoofdstukken staan al online. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt, en nóg leuker als je een abo zou nemen, ondanks dat het nog een vrij nieuw verhaal is ^^

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs ^^


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    http://www.quizlet.nl/stories/92234/friendship-love-betrayal-16-1d/


    Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles wonen in een grote villa bij elkaar. ze ontmoeten een groep vriendinnen die ze erg aardig en leuk vinden, na lang na denken besluiten ze om hun te vragen of ze bij hun willen komen wonen en dat willen de meisjes wel.
    Ze gaan de dag erop naar een gigantische villa waar ze wonen.

    En dan begint het: ze worden verliefd op de jongens, ze doen er alles aan om elkaars leven te verpesten, zorgen dat ze ruzie krijgen met een van de jongens. ofterwel ze dwarsbomen elkaar.



    1D bestaat
    Neem abo ik waarschuw niet.
    Tips zijn welkom

    Als Grace Lawford met vrienden op vakantie gaat in Canada, om daar in een luxe blokhut te slapen, stopt hun navigatie. Ze komen aan bij een verlaten dorp, Faithdom, waar geen elektriciteit is. Ze kunnen nergens heen want ze zitten hoog in de bergen met ijskoude sneeuw. 6 Maanden later komt er in San Diego, lokale politie, een omroep dat er 5 lijken gevonden zijn in de sneeuw…

    Snowfall

    Het is geen pure horror, meer detective.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:26 ]


    where would I be, if you didn't believe?