• Hi,

    Ik ben momenteel bezig met een story over One Direction: City Trip • One Direction, en ik heb nog een paar rollen nodig, maar heb geen inspiratie meer. Ik zou heel blij zijn moest ik hier wat ideetjes krijgen.

    Het Verhaal:

    Laureen reist de hele wereld rond omdat haar vader een zakenman is. Haar vader werkt in het management van One Direction en zo leert ze hen kennen. Ze leert ook nieuwe vriendinnen kennen waarvan de ouders ook voor de jongens werken. Natuurlijk speelt er ook romantiek tussen de meisjes en de jongens.

    Uitslag:

    - Vriendin Niall : Eevee
    - Vriendin Louis : Tarry
    - Vriendin Harry : Supahvisje
    - Vriendin Laureen : Faery
    - Vriend Laureen : Eevee
    - Beste vriendin Laureen : DINI
    - Beste vriend Laureen : Supahvisje
    - Vijanden Laureen : MissPayneeex & xMHoran
    - Gestoorde fans One Direction : Moringa & Supahvisje

    Ik wil iedereen die geholpen heeft superhard bedanken op de moeite te doen (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:10 ]


    You're nothing without a dream.

    Ik heb trouwens ook nog twee jongens personages af, ik plaats ze hier ook nog wel even ;x


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Ik heb trouwens ook nog twee jongens personages af, ik plaats ze hier ook nog wel even ;x

    Is Goed x

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:08 ]


    You're nothing without a dream.

    Naam: Dave
    Volledige naam: David Harris
    Bijnaam: D.
    Geboortedatum: Dave is negentien jaar, geboren op de 21e van januari.
    Nationaliteit: Dave Harris komt oorsprongelijk uit California.
    Karakter: Dave is een vrolijke jongen die graag anderen helpt. Hij is een jongen die zich niet zo snel ergens voor schaamt. Hij houdt van lekker gek doen en het maakt hem niet zo veel uit wat anderen van hem denken. Hij is een echt vriendenmens. Dave is ook heel nuchter. Hij krijgt veel aandacht, maar erom vragen zal hij nooit. Hij vindt het fijn om alleen te zijn om tot rust te komen, maar bij zijn vrienden is hij veel spontaner en openener. D is ook heel erg apart en moeilijk te doorgronden. Hij is speciaal, vindt hijzelf. Meer uniek dan een ander, want hij mag niet zo graag 'standaard' mensen.
          Hij valt op meisjes die ook zichzelf kunnen zijn. Spontaniteit is ook een karaktereigenschap die hij wilt kunnen delen met zijn toekomstige vriendin.
    Familie: Dave woont samen met zijn 38 jarige moeder Mia Willes en zusje 15 jarige zusje Ruby Harris. Zijn vader Dave Sr. Willes is op Dave's dertiende gestorven aan botkanker op 45 jarige leeftijd.
    Extra: Dave denkt niet vaak meer na over zijn vader, het is verleden en soms moet je het verleden los laten is wat hij altijd zegt. Hij draagt wel altijd zijn vader's gouden trouwring aan een gouden ketting. Het is heilig, zegt hij altijd. Het steunt hem in alle moeilijke tijden.
          Dave heeft zijn armspieren gekweekt op de middelbare school met het basketbalteam waar hij onder het nummer "21 Harris" speelde. Ook trok hij zich vaak op aan de grote eik in zijn achtertuin bij zijn moeder.
    Uiterlijk: Josh Hutcherson


    ' Nyctophilia '

    Supahvisje schreef:
    Ja hoor, wat kan ik nog doen?

    X


    Een gestoorde fan ? x


    You're nothing without a dream.

    Ben bezig X


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Naam: Jesse
    Volledige naam: Jesse Timothy Collins.
    Geboortedatum: Jesse is achttien jaar, geboren in de zomer op 17 juli.
    Nationaliteit: Jesse komt oorspronkelijk uit een van de kleine eilandjes bij Hawaii maar is op tien jarige leeftijd verhuisd.
    Karakter: Jesse is een vriendelijke jongen, die eigenlijk geen vlieg kwaad doet. Hij mag mensen snel en maakt gauw een praatje met anderen. Hij is erg sociaal aangelegd en zal proberen om zoveel mogelijk mensen te vriend te houden.
          Hij was best geliefd op school, omdat hij erg betrokken was bij de activiteiten die er georganiseerd werden. Hij is in staat activiteiten met een groep zo te plannen en te organiseren dat daadwerkelijk iets van de grond komt. Daarbij heiligt het doel niet alle middelen. Het welzijn van alle groepsleden gaat hem aan het hart en hij onderhoudt prettige relaties met allen. Hierin zie je ook weer zijn sociale en vriendelijke karakter naar voren komen. Al ziet hij zichzelf als een leider, hij is ook een echte teamplayer.
    Familie: Jesse woont nog altijd bij zijn ouders Dan en Michelle thuis, hij studeert nog volop aan de technische universiteit. Jesse heeft één klein zusje, Dani van zeven.
    Extra: Jesse surft heel graag en doet dit daarom ook altijd als hij eens vrij heeft van college.
    Uiterlijk:Jeremy Sumpter


    ' Nyctophilia '

    Rol: Vriendin Louis
    Volledige Naam: Angel Neömi Alexis Willems
    Bijnaam: Angel of Alex
    Geboortedatum: 10 mei 1994
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): http://www.google.nl/imgres?q=vanessa+hudgens&num=10&um=1&hl=nl&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=MeHgwZKqrJPuGM:&imgrefurl=http://freeimagesarchive.com/img3954.search.htm&docid=GB4j9KOEsnMrHM&imgurl=http://freeimagesarchive.com/data/media/17/11_vanessa-hudgens.jpg&w=380&h=460&ei=NhfqT8S4BMze8QPRreGWAQ&zoom=1&iact=rc&dur=480&sig=112426555713936233916&sqi=2&page=1&tbnh=138&tbnw=117&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:11,s:0,i:168&tx=92&ty=91
    Karakter: Lief, onzeker en verlegen als ze je niet kent, maar zodra je haar vertrouwen hebt is ze een bijdehante tante. Speel je met haar gevoelens is het meteen over en krijg je ook geen tweede kans meer. Vrienden en familie zijn voor Angel heel belangrijk.
    Verleden: Doordat Angel tot haar 10e in Spanje heeft gewoond is zij op school altijd een buiten beentje geweest. zij heeft zich hier niet veel van aangetrokken, maar het blijkt dat het haar toch iets heeft gedaan. Toen Angels 16 was is zei naar de muziek academie gegaan in Londen.
    Familie: Angel heeft een oudere broer Mathijs van 22 jaar. Hij woont ook in Londen en is de eigenaar van een starbucks daar. Haar ouders Molly en Vincent zijn gescheiden. Haar moeder is terug naar spanje gegaan en ziet zij niet veel. Haar vader is naar Nederland gegaan waar hij is geboren.
    Extra: Kan heel goed zingen, maar is daar erg onzeker over en doet er daarom ook niks mee. Wat zij op de muziekacademie doet is voornamelijk piano spelen en soms ook harp.
    Waarschuwen:


    Loulou ik hou van jou<3

    Rol: Gestoorde fan
    Volledige Naam: Mandy Livinton
    Bijnaam: ....
    Geboortedatum: Leeftijd: 16 Verjaardag: 13 feb
    Nationaliteit:Engels
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Mary-Kate Olsen
    Karakter: Mindy is zwaar geobsedeerd door One Direction, ze is niet zoals Louis zegt: Dedicated, maar echt zwaar geobsedeerd. Ze volgt alles wat ze doen, maar het is zo erg dat je het ook wel stalken kunt noemen. Ze mag de vriendinnen van One Direction niet omdat ze denkt dat ze haar vriendjes afpakken.
    Verleden: Niets boeiends eigenlijk, ze heeft geen enkele reden om zich zo te gedragen, ze heeft een perfect leventje en kan zich niet beter voorstellen.
    Familie: Ouders enig kind.
    Extra: Niks
    Waarschuwen:


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol: vijand van Laureen
    Volledige Naam: Virginia Alison Johnson
    Bijnaam: Ginny
    Geboortedatum: 17-04-1995
    Nationaliteit: Amerikaans (staat Virginia xD)
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): http://www.google.nl/imgres?hl=nl&gbv=2&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=9IRq4FW-Q1mJgM:&imgrefurl=http://noorfashionhouse.blogspot.com/2012/02/carrie-underwood-american-queen.html&docid=H3qq6gGm5xJSJM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-QPeSau-D2Pg/T0soI6upZ7I/AAAAAAAACFM/otdB1FP8hzo/s400/Carrie%252BUnderwood%252BAmerican%252BQueen%252B(6).jpg&w=300&h=400&ei=fhjqT4b0M--T0QXJyMRp&zoom=1&iact=hc&vpx=544&vpy=118&dur=1759&hovh=259&hovw=194&tx=77&ty=170&sig=113144313210205387435&page=1&tbnh=140&tbnw=104&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:4,s:0,i:80
    Karakter: Virginia is een egoïstisch meisje dat nooit bezig is met de gevoelens van anderen. Ze heeft geen empathie. De hele wereld draait om haar en ze wil zo'n beetje de koningin in ieders leven zijn. Ginny heeft vroeger little miss verkiezingen gewonnen en scheot daar erg over op net als over veel andere dingen. De meeste dingen waar ze over opschept kan ze eigenlijk helemaal niet. Ze liegt erg veel en voelt zich daar totaal niet schuldig onder. Ze schuift de schuld altijd in andermans schoenen en doet alsof niks haar schuld is. Vaak geloofd ze het zelf nog ook. Ze is achterbaks en wantrouwend maar ook erg onnozel.
    Verleden: Virginia is erg verwend en kreeg altijd alles wat ze wil. Ze heeft een onbezorgde jeugd gehad.
    Familie: Haar ouders zijnn nog bij elkaar maar alleen om de kinderen en om wat mensen anders wel niet zullen denken. Virginia heeft een tweeling zusje. Haar zus is een skatergirl. Ze heeft een hekel aan haar en de twee ruziën altijd.
    Extra:
    Ze heeft een hekel aan Laureen omdat het Ginny niet lukt om in de buurt van one dierction te komen. De jongens vinden haar vervelend en blijven het liefst uit haar buurt. Ginny denkt dat Laureen de jongens tegen haar opstookt en probeert dan ook alles te doen om Laureen zwart te maken.
    Waarschuwen: Ja graag

    sorry voor de enorm lange link maar ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen :$

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:23 ]


    They say I don't know when to give up

    Rol: Geen bepaalde rol, gewoon de zus van Virginia (zie hierboven) Ik dacht mischien kun je het gebruiken.
    Volledige Naam: Scarlet Petula Johnson
    Bijnaam: geen bijnaam
    Geboortedatum: 17-04-1995
    Nationaliteit: Amerikaans (staat Virginia)
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):http://www.google.nl/imgres?hl=nl&gbv=2&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=OM8QE5OCdP7OoM:&imgrefurl=http://fashionesse.com/avril-lavignes-what-the-hell-product-replacement-video/more-avril-pics-on-what-the-hell-music-video-shoot-avril-lavigne-17491236-1059-1500&docid=VM3uh96HctUXGM&imgurl=http://fashionesse.com/wp-content/uploads/2011/03/More-Avril-Pics-on-WHAT-THE-HELL-music-video-shoot-avril-lavigne-17491236-1059-1500.jpg&w=1059&h=1500&ei=GBvqT9uBEoGm0QXX1cxl&zoom=1&iact=hc&vpx=265&vpy=112&dur=455&hovh=267&hovw=189&tx=121&ty=168&sig=113144313210205387435&page=1&tbnh=137&tbnw=100&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:0,i:71
    Karakter:Scarlet is een hard meisje dat moeilijk mensen vertrouwd. Maar als je haar kent is ze erg aardig en heeft ze een eigenaardig maar goed gevoel voor humor. Scarlet is gek op skaten en horrorfilms. Ze is brutaal en direct, een eigenschap die sommige mensen (en veel niet) kunnen waarderen.
    Verleden: Scarlet werd vroeger gepest op school. Dat is een reden waarom ze zo afgesloten en hard is geworden. Nu vindt ze het niet erg meer. Het heeft haar sterker gemaakt en ze is blij met wie ze is. Ze breekt zoveel mogelijk regels en houdt ervan om zoveel mogelijk stennis te schoppen en rotzooi uit te halen.
    Familie: * zie Virginia*
    Extra: Ze spuit graffiti en ze heeft een geheim, dat is dat ze nog nooit heeft gezoend.
    Waarschuwen: again, yes please (A)

    ow zie nu pas dat ik te laat ben xD foutje

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:31 ]


    They say I don't know when to give up

    *Kijkt naar de namen van rollen, ziet zichzelf 3 keer staan. Valt bijna flauw*


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Supahvisje schreef:
    *Kijkt naar de namen van rollen, ziet zichzelf 3 keer staan. Valt bijna flauw*

    Hahaha. Je verdient het echt ! Je hebt er superveel moeite voor gedaan ;D


    You're nothing without a dream.

    Mason schreef:
    (...)
    Hahaha. Je verdient het echt ! Je hebt er superveel moeite voor gedaan ;D

    Ik verveelde me gewoon nogal zwaar :P


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Snel weer verdergaan met je verhaal he!


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Aaaahw, dankjewel <3


    ' Nyctophilia '