• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach even. "Nou zo goed ben ik ook weer niet hoor." Zeg ik hoofdschuddend en neem nog een hap van mijn broodje.
    Wat gaan die dingen snel op zeg!
    Ik kijk Austin even aan en moet spontaan glimlachen.
    O gosh, wat is er met mij!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nou je was net aardig goed bezig'zeg ik en glimlach even naar hem. Ik kijk naar Ian die ook komt zitten en aan zijn broodje begint. 'Nou,dan is het dus Danny en ik tussen Isabella en Ian.'

    Danny

    Ik voel me even rood worden.
    Wacht, wat!?
    Ik knik dan snel. "En wie gaan er winnen?" Ik kijk Austin aan en maak een, 'wij' gebaar.
    Ik grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Ja ik vind jou wel leuk ja, ook al wil ik dat zelf niet, maar toch vind ik het, denk jij trouwens dat ian mij leuk vind' vraag ik hem.

    Isabella

    Ik lach spottend. 'Ik denk dat jullie me zwaar onderschatten,' grijns ik. Ik kijk Ian aan. 'Wij gaan winnen!' Ik lach. Ik begin er zelf ook nog in te geloven! Ik schuif mijn bord van me af, terwijl ik mijn broodje nog niet eens op heb!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Zeker weten wij'zeg ik blij en kijk even naar de andere. ' dachten jullie dat jullie nog een kans hadden?'vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:54 ]

    Jayson
    'Geen idee,maar ik weet wel iemand anders die jou leuk vindt'zeg ik grijnzend en wijs even naar mezelf.

    Danny

    Ik lach.
    "Dachten jullie!" Zeg ik grijnzend.
    "Wie is er allemaal klaar met eten?" Vraag ik grijnzend en kijk ze om en om aan.

    [Ik ga eten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik lach verlegen en ga tegen hem aan liggen. 'Ja maar ik voel me zo schuldig, als ik hier zo met jou lig, terwijl hij mij ook leuk vind, ik voel medan zo schuldig'

    Ian

    Ik grijns en neem een hap van mijn broodje. 'Natuurlijk gaan we winnen!' Ik kijk Isabella lachend aan en neem het laatste stukje van mijn broodje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Dan moet jij kiezen wie je leuker vindt'zeg ik tegen haar terwijl ik haar aankijk en een arm om haar heen sla.

    Austin
    'Dat dacht ik dus niet hea' grinnik ik en sta op. Ik pak de bal en begin rustig met hooghouden.'Dus komen jullie ook nog?of blijven jullie discussiëren over wie er gaat winnen?'vraag ik lachend aan de andere.

    Isabella

    Ik sta op en kijk ze afwachtend aan. 'Komen jullie nog? Ian en ik gaan jullie inmaken. Ik loop naar Austin en pak de bal af. Grijnzend kijk ik hem aan. 'Mag de beste winnen.' ik steek mijn tong uit en grijns.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wij dus'zeg ik lachend en kijk even om me heen. 'hebben we ook goal's want ik die zie hier niet echt'zeg ik en kijk ze even vragend aan.

    jasmine

    'Ja maar dat kan ik dus niet, ik wil gewoon niemand kwetsen, snap je' zeg ik tegen hem en streel met mijn hand zijn buik en geef hem een kus op zijn mond. 'Maar ik zou dan wel voor jou kiezen'