• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en kijk hem spijtig aan. 'Ik had inderdaad met Rachel gepraat, maar er is ook iets anders gebeurd' zeg ik, waarnaar ik naar Kurt kijk en weer naar Finn. 'Het spijt me, maar ik weet echt niet wat er met Rachel aan de hand is' zeg ik. 'Finn, ze heeft me gezoend en ze probeerde verder te gaan, dan alleen dat' zeg ik naar de waarheid. 'Ik heb haar van me afgeduwd, natuurlijk zachtjes, omdat ze zwanger is maar toch om van haar los te komen' vertel ik dan en kijk hoe de reactie is van Finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Wat?' is mijn automatische reactie waarnaar ik voor me uit blijf staren tot het langzaam tot me door dringt. Ik kijk Blaine ongelofelijk aan. 'Waarom deed je dat?!' vraag ik boos aan hem waarnaar Kurt er tussen komt. 'Blaine heeft niets gedaan, Rachel zoende hem.' zegt hij snel waarna hij me doordringend aan kijkt. Ik schud mijn hoofd en voel me verward. 'sorry,' mompel ik waarna ik van de kofferbak af ga en ze niet meer aan kijk. 'Ik ga naar bed.' mompel ik, om ze niet te laten merken wat voor een impact dit heeft op me.. Ik voel me zwaar ellendig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zucht en sla mijn ogen even neer. Ik wist prescies hoe hij zich moet voelen en kijk Finn aan, maar hij kijkt niet naar ons. Ik sta ook op en kijk verslagen naar Kurt. 'Finn, als er iets, bel me of bel ons' zeg ik bezorgd en niet wetend wat ik nog meer moet zeggen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Is goed,' mompel ik bijna onverstaanbaar en loop naar binnen en laat de deur met een klap dicht vallen. Ik kom de woonkamer binnen . En dan zie ik ineens een briefje liggen, van Rachel. Ik lees het even over en verscheur het daarna. Dan ineens zie ik de fles vodka op de grond liggen en pak ik het op en twijfel of ik niet meer zou gaan drinken. Ik stop het uiteindelijk weg en laat mezelf op de bank ploffen en sluit mijn ogen. Ik heb het echt verpest. Zoals ik altijd alles verpest..

    Kurt

    Blaine kijkt me verslagen aan en ik loop naar hem toe en omhels hem stevig. 'Je hebt het goed gedaan, Blaine. Hij belt wel als er iets is, ik ken hem.' zeg ik troostend waarna ik mijn lippen op de zijne druk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knik en voel zijn lippen op de mijne en ik beantwoord zijn zoen teder. Ik kijk hem zwak glimlachend aan en doe dan de kofferbak dicht. Waarnaar we samen in stappen. Ik rijd naar mijn huis en het is stil tussen ons. Ik heb het goed gedaan. Ik voel me ook rot tegenover hem. Waarom deed Rachel dit? Eenmaal thuis stappen we uit en ik pak de tassen en breng het naar de keuken. Wat ik hetzelfde doe met de andere tassen. 'Kurt, ga maar alvast zitten op de bank. Ik kom zo' zeg ik lief en pak zijn koffer om het vervolgens mijn kamer te brengen. Als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer en ga ik naast hem zitten. Ik geef een kus op zijn lippen.

    (Ik moet gaan slapen! Morgen weer naar school. -.- Tot morgenavond en slaaplekker! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach en zoen hem even terug waarnaar ik hem verliefd aan kijk. 'Zullen we maar een film gaan kijken om al dat gedoe even te vergeten?' vraag ik aan hem. 'Ik zit te denken aan een komedie of zo' zeg ik. Daar had ik echt zin in.. Een avondje lekker tegen Blaine aan kruipen en naar een foute, grappige komedie kijken met een groot bak ijs. Mijn mobiel legde ik op de salontafel en had ik op het hoogste volume gezet zodat ik sowieso geen telefoontje zou missen van Sebastian. 'Of heb jij liever een horrorfilm? Moet je eerlijk zeggen, we doen namelijk al zo vaak mijn zin..' zeg ik.

    [Slaap lekker! Nog even volhouden en je hebt bijna vakantie! :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd.
    'Wat ik heb begrepen is dat er tegen haar was gezegd dat het pijnstillers waren' zucht ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik werd wakker en merkte dat ik in slaap gevallen was op de bank.
    Met moeite s. Tond ik op en liep ik naar mijn bed,ik stopte de cd in mijn cd speler waarna de klanken van mijn moeders stem te horen waren.
    Ik ging in bed liggen en dacht aan de mooie momenten met haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik had de hele tijd aan Rachel gedacht, ook aan het feit dat ze Blaine had gezoend en verder wilde gaan met hem.. Misschien is het wel voorgoed over tussen ons. Zijn haar gevoelens voor mij weg.. Ik sta op en voel in mijn broekzak ineens een sleutel. Ik herinner me dat die van haar huis is.. Zou ik..? Ik sta op en loop naar mijn auto en rijd met een rotvaart naar haar huis toe. Ik probeer mijn gevoelens even opzij te zetten, want anders zou ik geen woord meer uit kunnen brengen. Ik ga haar huis binnen en loop direct door naar haar kamer. Ik voel meteen al een krop in mijn keel als ik haar zie. 'Rachel?' bracht ik schor uit..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 8:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ze ligt boven lieverd)xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh, moment dan pas het zo aan als ik op de laptop zit xD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( hahahaha is goed ik wacht wel ff)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aangepast XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Tranen lopen over mijn gezicht als de deur open gaat en ik een bekende stem mijn naam hoor.
    Fijn hij wist het dus al.
    Langzaam draaide ik mijn hoofd om " wat?" vroeg ik nors


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, het spijt me zo.. Ik heb je nooit pijn willen doen, het betekende allemaal niks, want jij bent de enige voor me. Ik hou alleen van jou, zielsveel.' zeg ik met een gebroken stem tegen haar. Toen ik haar goed bekeek zag ik hoe slecht ze eruit zag en rolde er zonder dat ik het merkte een traan over mijn wang. Ze haat me nu vast..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.