• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Heeft ze ook gezegd wanneer ze me wilt spreken?' vraagt hij aan me. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Nee, dat niet' zeg ik en zie dat Kurt naar ons toeloopt. Hij knuffelt me en ik knuffel hem terug. Ik hou hem tegen me aangedrukt en kijk Finn aan. 'Kurt en ik gaan naar jullie huis toe, omdat daar mijn auto staat en ik heb jouw autosleutels. Dus het is verstandig om jouw ook mee te nemen, anders moet je naar huis lopen' zeg ik met een zwakke glimlach.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Lijkt me inderdaad wel handig.' zeg ik met een zwakke glimlach waarna ik met ze mee loop naar buiten. 'Nog bedankt voor alles, beiden.' zeg ik waarna ik ze even aan kijk. 'Met name jij, Blaine.' zeg ik dankbaar tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach zwak. 'Graag gedaan daar zijn vrienden voor' zeg ik. Ik voelde me schuldig dat ik het niet tegen hem heb gezegd, anders zou hij maar rotter voelen. Rachel moet het tegen hem zelf vertellen en als hij weet. Dan leg ik hem het uit, waarom ik niets zei. 'Zal ik maar gaan rijden?' vraag ik tegen Kurt en Finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blijkbaar heeft Blaine niets verteld aan hem over dat Rachel hem zoende dus dat besloot ik natuurlijk zo te laten. Hij heeft er toch niks aan, want zelfs ik kon zeggen dat hij zich dood ellendig voelde. Ergens hoopte ik wel dat Rachel het zou vergeven, maar ik hoef toch niets meer met haar te maken hebben. 'Sure.' glimlach ik waarna ik de auto instap en Finn dat ook doet. Dankzij het rijden, samen met Santana vind ik het niet meer eng om in auto's te zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Samen stappen we in, waarnaar ik de auto starte. Onderweg was het aangenaam stil en ik reed rustig naar hun huis. Eenmaal daar parkeerde ik voor mijn auto, zodat ik de spullen in mijn auto kon zetten. 'Kurt, pak maar alvast je spullen, dan doe ik de tassen wel in mijn auto' zeg ik lief tegen hem. Waarnaar we met zijn alle uitstappen en ik de tassen rustig naar mijn auto breng.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Oké.' zegt Kurt waarna hij Blaine vluchtig een kusje geeft op zijn wang en snel naar binnen holt. Ik grinnik zacht om hem en help Blaine mee met de boodschappen tassen in zijn auto te stoppen. 'Als ik ooit iets voor jou kan doen, weet je me te vinden.' zeg ik gemeend tegen hem. Ik had iets qua vriendschap met Blaine wat ik niet met Sebastian of Puck had. Bij Blaine kon ik vertellen wat me dwars zat, en hij was betrouwbaar. De rest zijn aardige gozers, maar niet zo erg goed in geheimen bewaren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Is ze in levensgevaar?" Vroeg ik nadat ik tot besef kwam dat ik al een tijdje naar haar aan het staren was.
    Ik draaide me om met mijn rug naar het bed van Santana omdat ik het gevoel had dat het dan gemakkelijker zou zijn om er over te praten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Het is goed, Finn' zeg ik glimlachend. 'Daar zijn vrienden voor en ik ga het onthouden' zeg ik waarna ik een hand op zijn schouder leg en hem gemeend aankijk. Nu voel ik nog schuldiger tegenover hem. Moet ik het niet tegen hem zeggen, maar aan de andere kant hij voelt zich al rot. Als ik het tegen hem vertel, wil ik liever dat Kurt bij mij is..


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    ´De eerst 2 dagen na zo´n operatie zijn altijd kritiek´ mompel ik.
    Ik ga op de grond zitten, en staar voor me uit..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik neem zoveel mogelijk kleding mee in mijn koffer, helaas kan ik nooit alles meenemen, omdat dat nooit past. Waarom heb ik ook zoveel kleding en accessoires? Maar ik kan altijd nog wel een keer terug gaan om de rest op te halen. Ik heb ook alles voor mijn huid en haar meegenomen, en alles wat ik verder nog nodig heb en sjouw mijn koffer mee naar buiten en voeg me bij Blaine en Finn. 'Ik heb alles,' zeg ik hijgend. 'Nouja, bijna alles.' mompel ik er vlug achteraan. Ik zet mijn koffer even neer en kijk even naar Finn, ik had de hele tijd bijna niets tegen hem gezegd dus omhelsde hem even snel. 'Het komt wel goed, ze komt wel terug. En zeg tegen mam en pap dat ze zich geen zorgen moeten maken.' zeg ik waarna ik hem weer los laat en naast Blaine ga staan. 'Ik denk dat we kunnen gaan.' zeg ik zacht tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knik en pak zijn koffer en doe die ook in het kofferbak, waarnaar ik naar Kurt toe draai en zogenaamd een kus geef op zijn wang. 'Moet ik het niet tegen Finn vertellen, wat er is gebeurd tussen mij en Rach' fluister ik vragend aan Kurt, zodat hij het alleen hoort en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek neer op Sebastian en zuchtte even verslagen.
    "Denk je dat zij het heeft genomen?" Vroeg ik en leunde met mijn rug tegen een muur. "Ik denk...ik weet dat ze het niet heeft gedaan, zo is Santana niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik denk na, zou dat wel handig zijn? Ik denk dat hij alleen nog meer dieper in de put raakt.. Maar aan de andere kant, heeft hij recht op de waarheid. Ik zou het zeker ook willen dat mijn vrienden tegen me zeiden.. Dit is een hele moeilijke vraag.. 'Ik weet het echt niet..' fluister ik heel zachtjes terug. 'Misschien later..' zeg ik heel zachtjes waarna ik me bedenk. 'Of misschien toch nu.. Ik weet het echt niet.' zeg ik waarna ik me snel weer omdraai zodat het niet opvalt dat we aan het smoezen zijn. Hier heeft Blaine ook lekker veel aan, wat ben ik toch slecht in advies geven op dit moment.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach zwak en geef een liefdevolle zoen op zijn lippen. Dat het niet te verdacht overkomt. Ik draai me naar Finn om. Hij moet het weten. 'Finn, ik moet je iets vertellen' zeg ik zuchtend en ga op de kofferbak zitten en wenk hem ook dat hij moet gaan zitten. Ik kijk even naar Kurt, dat ik het hem ga zeggen. Hij moet het gewoon weten, dan is hij daar ook van af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Daar kwam het.. Ik had al een klein vermoeden dat me niet alles verteld werd.. Ik knikte maar gewoon wat en ging naast Blaine op de kofferbak zitten en keek hem vragend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.