• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    (Ik ga eten, kom zo weer terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Als Blaine even weg is sla ik de nieuwste Vogue open en begin ik een beetje te lezen. Al snel komt hij terug met allerlei dingen en hoor ik half wat hij zegt. 'Volgens mij hebben we nu alles.' zeg ik. 'We moeten alleen nog even een paar spulletjes van mij thuis ophalen en dan zijn we volgens mij helemaal klaar.' zeg ik waarna ik mijn tijdschrift dicht sla en hem ook in het karretje gooi.

    [smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Onbewust haakte ik mijn arm in bij Damon en begeleidde hem naar de kamer die Sebastian had doorgestuurd.
    Wanneer we voor de deur stonden, liet ik hem los zodat ik op de deur kon kloppen.
    Langzaam stak ik mijn hoofd naar binnen en duwde hem verder open toen ik haar zag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik loop maar wat achter Quinn aan, en kijk naar Santana.
    Ziet er slecht uit..


    El Diablo.

    Quinn

    Zwijgzaam ging ik naast haar bed staan en keek ik op haar neer.
    "Ik geloof niet dat ze aan de drugs zit," Zei ik bedenkelijk. "Maar dat iemand haar gedrogeerd heeft."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik knik maar, en zeg niks.
    Straks zeg ik nog wat verkeerd ofzo..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Is goed' zeg ik knikkend en kijk hem lief aan. Ik geef een kus op zijn wang en ga ik samen met hem naar de kassa. Eenmaal bij de kassa rekenen we af en lopen samen naar buiten met onze tassen. 'Er is één probleempje, mijn auto staat bij jullie en ik ben met Finn's auto gekomen en ik heb Finn's sleutel bij me, dus we moeten denk ik Finn even ook naar jullie huis brengen en daar vandaan, mijn auto nemen naar mijn huis' vertel ik tegen Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké,' zeg ik waarna ik een kusje op zijn wang drukte en de tassen in de kofferbak legde. 'Kunnen we dan ook heel snel nog even langs Santana gaan? Ik wil graag iets achter laten voordat ze wakker wordt.' zeg ik voorzichtig. Door mijn gesprek met haar heb heb ik besloten dat ze haar vrienden nodig heeft. Echte vrienden. En een klein gebaar kan nooit kwaad.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte lief. 'Is goed, Kurt. Doen we' zeg ik en pak zijn hand stevig vast en lopen we samen naar het ziekenhuis. Eenmaal aangekomen lopen we naar haar kamer en laat ik Kurt zijn gang gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké, wacht hier.' zeg ik waarna ik snel weg loop naar het winkeltje van het ziekenhuis en een kaart voor haar koop en een grote ballon. Ik neem snel een pen en krabbel er snel iets in. 'San, word snel beter! En denk aan ons gesprek.. xxx Kurt & Blaine.' Ik dacht dat Blaine het wel fijn zou vinden en liep weer snel terug naar Santana's kamer en zette het kaartje op het nachtkastje neer en knoopte het ballon aan haar bed. Daarna kwam ik tot mijn besef dat Quinn en Damon ook in haar kamer waren.

    Finn

    Ik zie Blaine staan bij Santanas kamer en loop naar hem toe. 'Hey, dude..' zei ik rustig waarna ik even naar binnen staarde naar Santana..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte naar Kurt en ik zag hem weglopen. Ik keek naar Santana die vredig lag te slapen. Ik haalde een hand door mijn haar en zag Kurt weer komen met een kaart en een ballon voor santana. Ik glimlachte zwak, wat was hij toch lief. 'Hey, dude..' zei Finn rustig en keek naar santana. 'Hey, Finn' zeg ik en leunde tegen de deurpost aan. 'Hoe gaat het nu met je?' vraag ik zacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Nog hetzelfde,' zei ik waarna ik zwak glimlachte. Ik voelde me nog altijd vreselijk, dat ik dit gedaan heb. Ik kan het nog steeds niet begrijpen, waarom ik dit gedaan had. Ik wilde haar nooit pijn doen.. 'Heb je daar toevallig nog gesproken?' vroeg ik en ik keek hem afwachtend aan.

    Kurt

    Ik keek even bezorgd naar Quinn en richtte me daarna op Sebastian. 'Wij gaan zo weg, kan je me misschien bellen of zo als er nieuws is?' vroeg ik aan hem. Ik wist dat we niet de beste vrienden waren, maar ik begon steeds meer begrip voor hem te krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik knik, ´tuurlijk´ zeg ik.
    Ik kijk hem even aan..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan. Wat moet ik zeggen tegen hem. Dat Rachel mij gezoent heeft en alles. Dan zou Finn helemaal flippen en zich nog vreselijker voelen en dalijk gelooft hij mij niet. Dan ben ik er volgens mij er geweest.. 'Ik heb haar wel gesproken, ze was er kapot van' zeg ik zachtjes, niet vertellend over het andere deel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Heeft ze ook gezegd wanneer ze me wilt spreken?' vraag ik aan hem. Ik moet haar spreken. Ik wil haar uitleggen dat dit de grootste fout is die ik in mijn leven gemaakt heb, en dat zij mijn ware is en dat ik alleen van haar houd. Maar ze heeft nog op geen van mijn smsjes gereageerd.

    Kurt

    'Oké, dank je wel.' zeg ik dankbaar tegen hem. 'Ook als jij steun nodig hebt kun je bellen, dat weet je toch hé?' vraag ik een beetje twijfelachtig aan hem. Ik omhels Quinn nog even snel voordat ik weer terug loop en ga bij Blaine en Finn staan en knuffel Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.