• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    [Haha, Kurt is even naar Starbucks gegaan om met Rachel te praten, maar dat ging niet erg goed dus ze hebben nu hele erge ruzie en nu is hij weer in het ziekenhuis omdat Sebastian belde dat Santana een hartaanval heeft gehad. En tussen Finn en Rachel is het weer goed. ]

    Finn

    'Precies.' zeg ik waarna ik mijn mobiel pak en begin te sms'en naar Blaine. 'Hee dude! Nog bedankt voor je advies, het is helemaal goed gekomen tussen ons gelukkig. Kunnen we misschien een keer praten, ik denk dat Rachel ook wel een paar dingen wilt uitleggen.' sms ik hem maar en kijk Rachel aan. 'Ik heb Blaine gesms't, misschien kun je beter eerst aan hem uitleggen waarom je hem zoende, en kan hij eventueel later met Kurt praten.' zeg ik, omdat ik zie dat ze er mee zit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "wat heeft dat voor nut? ik bedoel lief dat je het probeert maar ik weet zelf amper waarom" ik zucht even. "heb je geen trek het is zes uur"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg we hebben in 1 maand al 21 topics versleten yeah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oke, is goed!)

    Blaine Anderson:

    Kurt had een sms gekregen van Rachel om met elkaar te praten. Ik knikte en zie dat hij nu weggaat. Ik pakte een actiefilm, omdat ik daar meer zin in heb, dan een comedie of een horror. Ik kijk naar de film en af en toe naar me mobiel of Kurt me niet iets heeft gestuurd. Na een tijdje pauzeerde ik de film en kijk op de klok. Kurt is nu wel heel lang bezig met het gesprek, zou er wat zijn.. Ik maakte me nu toch best zorgen. Ik voel opeens mijn mobiel trillen en ik pak snel mijn mobiel, hopend dat Kurt het is. Maar het is finn. 'Hee dude! Nog bedankt voor je advies, het is helemaal goed gekomen tussen ons gelukkig. Kunnen we misschien een keer praten, ik denk dat Rachel ook wel een paar dingen wilt uitleggen.' smste Finn. Ik fronste en dacht na. Zou Kurt dat willen? 'Heey, Finn. Graag gedaan, man. Daar zijn vrienden voor, toch! Ik wil best praten, maar ik weet niet wat Kurt wil. Ik wil liever als we gaan praten, dat hij bij het gesprek is.' verstuur ik terug en zuchte zachtjes. Ik sms Kurt maar, want ik maak me nu wel zorgen. 'Lieverd! Ik maak me nu wel zorgen om je! Waar ben je? Hou van je x B' verstuur ik naar Kurt en ga onderuit zakken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dan leg je hem dat uit, dat je niet eens weet waarom.' zeg ik terwijl ik haar aan kijk. 'En nee, je hebt net eieren voor me gebakken dus ik zit vol.' herinner ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    "dat gaat hem dus niet worden" zucht ik. "ik ga even een dekentje pakken" meld ik en loop rustig naar boven waar ik het kleedje pak. Een maal beneden ga ik weer tegen finn aanleggen en leg ik het dekentje over ons hen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nieuwe topic is er al people]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Sebastian?' vraag ik bezorgd als hij niet reageert. Dan ineens hoor ik dat ik een sms'je heb. Ik meen het, als het Rachel is gooi ik hem echt uit het raam. Maar het is Blaine. Oh god, Blaine. Ik was hem uit schrik helemaal vergeten te vertellen dat ik naar het ziekenhuis ging. 'Het spijt me! Maar Sebastian belde me en vertelde dat Santana een hartaanval heeft gehad. Ik ben meteen naar het ziekenhuis gegaan, en uit schrik ben ik dat helemaal vergeten te zeggen. Hou van je x K.'

    Finn

    'Is goed, laat het ons maar weten.' sms ik terug naar hem. Ik trek het dekentje strakker om onze lichamen en kijk haar verliefd aan..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [nouja kurt zeg haahha]
    Ik zucht even en kijk hem terug aan.
    Ik voelde in mijn buik weer trappels komen en ik pakte Finns hand die ik naast de mijne op mijn buik leg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik glimlach en voel de baby schoppen, nog steeds vind ik dat een heel raar gevoel, maar ook speciaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel gelijk trillingen in mijn broekzak, blijkbaar heb ik twee smsjes gekregen. Ik kijk gelijk van Kurt, hij was toch wat belangrijker. Ik las het en kijk gelijk bezorgd. 'Moet ik komen of niet? Zo niet, sms me dan als ik je moet komen ophalen. Hou ook van jou x B.' verstuur ik. Ik hoop dat Santana beter wordt en dat ze het red. Daarna lees ik het sms van Finn. 'Doe ik!' sms ik hem. Ik sluit weer mijn ogen en ga even liggen op de bank. Wat een drama zeg, elke dag gebeurt er wat en ik wordt moe van.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 18:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik hoop dat alles beter dan nu zal verlopen als ons prinsesje er is." zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik dacht even na, maar ik wist het niet. Ik wist dat Blaine moe was en ik zou het vast wel redden zonder hem. Maar aan de andere kant had ik hem wel graag bij me. 'Doe maar wat jij wilt, ik red het wel. Het gesprek tussen Rachel ging trouwens niet heel goed, zoals ik al verwachtte. En ik hoop dat de dokter zo komt, iedereen is hier maar stil en geschokt..' verstuurde ik terug. Ik beet even op mijn wang en ging ook tegen de muur aanleunen. Wanneer komt die dokter nou om te vertellen hoe het gaat met haar?!

    Finn

    'Vast wel, het zou in ieder geval een hoop ellende goed maken.' zeg ik glimlachen tegen haar.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 18:47 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik zucht even "soms gaat het leven zo makkelijk en soms zo vershrikkelijk moeilijk" zucht ik .

    [ff korte douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik las zijn smsje en knikte in mezelf. Ik blijf wel thuis, ik was echt moe. 'Ik blijf thuis, ben moe. Vertel me alles, als je bij mij bent, goed? Wens ze maar sterkte voor me. Als er iets is of ik moet je ophalen, bel me of sms me maar! Hou van je x B.' Verstuur ik. Ik ga nu languit liggen en doe de film weer aan en kijk ernaar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.