• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik weet niet wat ik wil doen, als ik vanavond maar hier met jou ben' ik geef hem eeen zoen en laat mijn tong bij hem naar binnen glijden.

    Ian

    Ik kijk Isabella even aan en zucht dan. 'Daar ben ik even niet mee bezig. Nicky was wel weer even genoeg,' zucht ik. Ik keek strak voor me uit. Mijn enige vriendin na Alice was Nicky geweest en ik voelde me zo schuldig tegen over Alice. Alice en ik hadden het niet een uit kunnen maken, nee haar leven werd gewoon helemaal afgenomen. Ik zucht en kijk naar het zand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik voel haar tong naar binnen glijden en ik laat mijn tong met de hare spelen terwijl ik haar iets veder de tent intrek.

    Austin
    Ik kijk even naar Ian. Volgens mij weet ik waarom hij niemand anders neemt,hij had met Alice toen ze dood ging. Ik besluit het gewoon te vragen.'Is het om Alice?'vraag ik voorzichtig.

    jasmine

    Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden terwijl ik hem gewoon doorzoem, ik maak de bovenste knoopjes van mijn blousje open en ga daarna met mijn handen door zijn haren heen.

    Jayson
    Mijn handen gaan over haar lichaam en ik voel hoe ze de bovenste knoopjes van mijn blousje open maakt. Ik ga met mijn hand even onder haar shirtje en zoen ondertussen gewoon door.

    Ian

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ja,' mompel ik. Ik kijk ze aan en zucht. 'Ik voel me dan gewoon schuldig. Ik weet dat we pas vijftien waren, maar toch... Ik gaf om haar, ik hield van haar en ik weet dat als ik haar nu zie, dat ik dat weer doe. Ik voel me gewoon schuldig met een ander.' ik zwijg en kijk naar Isabella en Austin. 'Maar we gaan de sfeer niet verpesten. Wat vinden jullie nou zo leuk aan elkaar?' Ik kijk ze grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden en trek het dan uit ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden terwijl ik hem doorzoen, ik voel dat ik steeds opgewonder word, maarja wat wil je nou ook als er zo lekkerding voor je neus staat met een sixpack.

    Austin
    'Heey,daar moet je je niet schuldig over voelen.Ik weet zeker dat Alice ook wil dat je je daar niet schuldig over voelt, en wat ik leuk vindt aan Isabella? alles'zeg ik met een glimlach.

    Isabella

    Ik bijt Even zwijgen op mijn lip en dacht aan Alice. Dan kijk ik Ian aan. 'Je kan altijd bij mij te recht.' Ik leg mijn hoofd even op zijn schouder. 'En Wat ik leuk vindt aan Austin?' Ik denk diep na, nou ja, ik doe alsof ik diep nadenk. Ik weet het wel: zijn lach, zijn ogen, zijn behulpzaamheid, hoe lief hij voor me is... Alles! Ik voel me rood worden als Austin alles zegt en kijk verlegen naar de grond.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik ga met mijn hand wat veder onder haar shirt en trek hem daarna uit. Ik laat mijn handen wat nog boven gaan en zoen door.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 0:10 ]

    jasmine

    Ik laat mijn handen langzaam over zijn bovenlichasm naar beneden glijden en wrijf met mijn hand over zijn broek heen terwijl ik hem kusjes in zijn nek geef

    Jayson
    Ik laat mijn handen over haar bh gaan waarna ik naar het bandje ga en daar wat aan pruts. Als ik hem uit heb ga ik weer over haar borsten.

    Austin
    Ik kijk lachend naar Isabella 'Ga jij ook nog antwoorden of weet je niks?'vraag ik lachend en kijk even vooruit,we zijn er alweer bijna.

    Isabella

    'Ik ben druk aan het nadenken hoor,' lach ik. 'Het is alleen heel moeilijk om 1 specifiek ding te zeggen, omdat ik alles aan je leuk vind,' glimlach ik. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Naar welk terras gaan we?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne