• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik kreun zachtjes als hij over mijn borsten heen gaat, ik wrijf met mijn hand nog steeds over zijn geslachtsdeel en voel dat hij ook teeds opgewonder raakt ik knijp er zachtjes in en last me op het luchtbed vallen.

    Austin
    Ik glimlach en haal daarna mijn schouders op. 'Ian,kies jij is'zeg ik glimlachend en kijk ondertussen naar de terrasjes.

    Ian

    'Mmm. Ergens waar ze lekkere toetjes hebben, want ik heb wel trek in een lekker ijsje en het moet er gezellig uitzien.' ik laat mijn blik over de terrassen glijden. Ik blijf voor een terrasje staan. 'Dit iets?' vragen kijk ik ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Een kreun ontsnapt uit mijn mond als ze in mijn geslachtsdeel knijpt en ga daarna boven haar hangen. Ik geef haar kusjes in haar nek terwijl ik met mijn handen weer over haar borsten ga. Daarna geef ik kusjes steeds wat veder naar beneden tot ik bij haar broek ben en ga dan weer naar haar mond.

    Austin
    'Ja ziet er gezellig uit'zeg ik en ga aan een tafeltje zitten. Ik kijk lachend naar een poster die op het terras hangt.'volgens mij krijgen we vanavond wat geweldige zangers te horen'lach ik en wijs naar de poster waarop staat dat er rond een bepaalde tijd karaoke zingen is.

    Isabella

    'Ja, is goed. Het ziet er leuk uit.' ik loop het terrasje op en ga aan een tafeltje zitten. Je kijkt recht uit op de zee. De zonsonderdgang laat een oranje gloed achter op het water. Het ziet er fatastish uit. Ik glimlach en kijk dan naar de jongens. Ik kijk naar Austin die naar een poster gebaard. Ik zucht en staar ernaar. 'Fijn, moet dat net vanavond?'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 0:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Als jij nou gaat zingen is er tenminste nog één goeie,en Ian kan jij zingen?'vraag ik aan hem omdat ik dat eigenlijk helemaal niet weet.

    Ian

    Ik lach. 'Iets voor jouw dus Isa?' Ik sta op en Loop naar binnen. Ik kijk de Barman aan. 'Hallo, kan ik een vriendin van me opgeven voor de karoake avond?'
    'Ja, wat is haar naam?'
    'Isabella Jones.' De man knikt en schrijft het op. 'Dank je.' Grijnzend loop ik weer naar buiten. 'Ben ik weer en ik kan niet zingen nee,' glimlach ik, terwijl ik neef plof en de menukaarten bekijk voor een toetje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 0:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik maak de knoop van mijn broek open en daarna ook die van hem ik last mijn hand in zijn broek glijden en streel me mijn hand over zijn boxershort heen. 'weet je zeker dat je dit wilt' kreun ik.

    Austin
    Ik begin te lachen. 'Nu moet je gaan zingen'zeg ik met een grijns. Daarna kijk ik even naar Ian die net zei dat die niet kon zingen. 'Nee? laat is wat horen'

    Jayson
    'Ja,en jij?'zeg ik terwijl ik haar kusjes in der nek geef. Daarna kijk ik er even aan en laat mijn ogen kort over haar lichaam glijden.

    Isabella

    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes geknepen en kijk Ian aan. 'Je hebt me niet ingeschreven, toch?' Ik kijk hem aan. 'Je hebt me ingeschreven! Hoe kon je dat nou doen?' ik kijk hem met grote ogen aan. 'Ian ik haat je nu echt heel Erg weet je dat! Ik heb al 2 jaar niet meer gezongen!' ik zucht en kijk hem wanhopig aan. Op dat moment hoor ik een krakende microfoon. O, nee... 'Ik ga niet. Ik ga niet dat podium op! Waarschijnlijk kan ik niet eens meer zingen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Je doet het vast goed en nee ik ga niet zingen. Ik heb je al ingeschreven. Je kan niet terug.' Genietend laat ik md achter over in een stoel zakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'ja tuurlijk, maar we moeten wel heel zachtjes zijn' grinnik ik en last mijn hand n zijn boxershort glijden begin zijn penis rustig af te trekken tereijl ik met mijn andere hand mojn broek uittrek.

    Jayson
    Ik kreun zachtjes en druk gauw mijn lippen op de hare. Ik laat ondertussen mijn hand naar beneden glijden en streel even over haar clitoris.