• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik voel dat ik bijna klaar kom en geef Jasmine een korte kus. Ik probeer het nog even tegen te houden omdat het echt lekker is. Ik geef nog een paar stoten en kom daarna klaar.

    jasmine

    Ik voel dat jayson klaarkomt en kort daarnaar kom ik ook kreunend klaar, ik ben nog even asn het uithijgen. 'Dat wad echt geweldig, ik hou van jou fluister ik in zijn oor'

    (ik ga slape x}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ik hou ook van jou' zeg ik met een glimlachje en geef der een kus op haar lippen. Dit was echt geweldig,volgens mij was het het lekkerste van de keren dat ik het heb gedaan.

    [Slaaplekker]

    Isabella

    Zenuwachtend kauw ik op de binnenkant van mijn wang. Het meisje dat net is geweest was niet secht. Ik slik en zie hoe de tweede aan komt lopen. Ik zucht en druk mijn nagels in mijn handpalm. Mijn stem is kurkdroog. 'Ik wil niet,' jammer ik. 'Maar ik ga wel, wat bezielt me?' Ik kijk de jongens ongelovig aan. Met de seconde zakt de moed me meer in de schoenen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik maak alvast een nieuwe topic aan, want ik ben de hele dag niet online, misschien tussen door en dan kunnen jullie gewoon verder.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik geef hem een kus terug. 'hey maar lieveschat waar ga je nou de condoom laten, want ik heb hier nergens een prullenbak gezien hoor, en ik hoef die vieze condoom hier nietin mijn tent' grinnik ik naar hem.

    Demi1309 schreef:
    {Ik maak alvast een nieuwe topic aan, want ik ben de hele dag niet online, misschien tussen door en dan kunnen jullie gewoon verder.}


    Ok is goed.

    {Ik zet zo de link erop. Maar ga nu even eten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hooi, zit op school nu, ik kom even melden dat ik vandaag en van het weekend én volgende week tot vrijdag óf zaterdag niét online zal zijn. Volgende week Engeland namelijk.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Oké. Ik ben vandaag tot 19.00 niet online. Misschien tussen door nog af en toe. Ligt eraan. }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik even en druk op der neus. 'Jij moet toch echt beter gaan kijken want er staat gewoon een prullenbak op het veld'zeg ik lachend en zoen haar daarna.

    jasmine

    Ik lach. 'Ja ik ben nooit zo goed in dingen zoeken' ik kom omhoog en trek mijn string en bh weer aan.

    Jayson
    Ik grinnik even en trek daarna mijn kleren aan. 'Dus wat wil je nu nog gaan doen?'vraag ik aan haar.