• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    [Doe rustig, jij maakt meer schrijffouten als mij (: Het moest dus vieren zijn.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ow ahhahah ik dacht even huh, soms gebruiken belgen hier woorden waar ik nog nooit van gehoord heb dus daarom(=


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik slik, en loop toch de kamer in.
    Nu ligt ze aan nog meer apparaten, ik zucht.
    Opeens komt de dokter en ik kijk hem aan, shit dat is een niet goede blik..
    'Er is nog 15% kans dat ze het overleeft.' zegt hij.
    Ik kijk hem verschrikt aan, en onbewust rolt er een traan langs mijn wang.
    Ik knik, en hij gaat weg.
    Ik bel Kurt, Neem op.. Neem op..


    El Diablo.

    Kurt

    Mijn mobiel gaat en het is Sebastian. 'Het spijt me, Blaine. Maar deze moet ik echt opnemen, het gaat waarschijnlijk over Santana.' zeg ik met een schorre stem waarna ik mijn telefoon opneem. 'Sebastian.. Is er nieuws?' vraag ik angstig. Mijn hart klopt in mijn keel en mijn ogen worden waterig. Alsjeblieft.. Laat haar leven..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Kurt, ze..' zeg ik.
    Ik slik, hoe moet ik dit zeggen..


    El Diablo.

    Quinn

    Als verdoofd stond ik nog steeds op de gang en staarde doelloos voor me uit.
    Hoe had het ooit zo ver kunnen lopen?
    Dit hele schooljaar was gewoon een ramp en ik vroeg me af wanneer het zou ophouden.
    Eerst werd Sebastian neergeschoten, dan pleegde Alexys zelfmoord, het ongeval met Damon, Sebastian en Kurt en nu dit.
    Ik klemde mijn tanden op elkaar en fronste onbewust uit pure frustratie.
    Wie was de volgende?
    Met een harde schok kwam ik weer in de realiteit, mijn gedachten werden verstoord door een dokter die op het einde van de gang wat riep naar een patiënt.
    Gedesoriënteerd keek ik op en speurde de gang van het ziekenhuis af.
    "I-ik kan het niet aan," Zei ik schor en begon naar de uitgang van het ziekenhuis te slenteren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Rachel, wat maakt het dan nog uit? Ze zijn toch wel boos. En je hebt het dan tenminste geprobeerd.' zeg ik tegen haar.

    Kurt

    Mijn ogen schieten in paniek naar Blaine en ik bijt even op mijn wang. 'Sebastian? Is ze overleden?' vraag ik waarna er tranen over mijn wangen rollen. 'Alsjeblieft, zeg iets.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "en dat hun nog bozer worden nee bedankt, ik heb het verpest en daar laat ik het bij." zeg ik vastbesltoen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ze gaat waarschijnlijk' zucht ik, en er rolt weer een traan op mijn wang.
    Ik laat me tegen de muur zakken, en staar voor me uit..

    Damon

    Ik loop achter haar aan.
    'Zal ik je dan maar naar huis brengen?' vraag ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Eerst wierp ik een blik over mijn schouder, om me vervolgens volledig om te draaien.
    Voor enkele seconden sloot ik mijn ogen terwijl ik mijn hoofd schudde.
    "Ik wil niemand tot last zijn." Was mijn antwoord terwijl ik mijn ogen weer opende en naar een punt op de muur keek.
    Alles viel me zo zwaar dat ik het gevoel had dat ik er zowat onderdoor zat.
    Als Santana daadwerkelijk zou sterven, zou ik volledig gebroken zijn en wie weet wat zou er dan gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Sebastian, ik kom er weer aan, oké? En deze keer blijf ik.' zeg ik vastbesloten tegen hem. 'Z-ze is sterk, vergeet dat niet.' zeg ik stotterend waarna ik Blaine aan kijk, en de telefoon ophang. 'Blaine, ik moet er weer naar toe. Kunnen we het hier alsjeblieft later over hebben? Er is iets ergs met Santana.' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen blijven rollen en ik een kus op zijn lippen druk. 'G-ga maar slapen, je hebt rust nodig en we hebben het hier later over.' zeg ik waarna ik snel de deur uit loop, Blaines auto sleutels pak en naar het ziekenhuis rijdt. Deze keer ren ik weer terug en zie ik Sebastian tegen een muur aangezakt zitten. Hij heeft het er moeilijk mee. 'I-ik ben er.. Wat is er precies gebeurt?' vraag ik hem.

    Finn

    'Rachel, bel hem gewoon.' dring ik aan. 'Blaine is niet zo snel boos en hem kennende zou hij het alleen maar waarderen.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Je bent geen last' zeg ik, en zet een stap dichterbij.
    'Echt niet.' zeg ik..

    Sebastian

    Ik zucht en kijk hem aan.
    'Nog 15%' zeg ik.
    '15% Kurt.´ zeg ik..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:53 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "ik heb hem gezoend Finn, jij hebt hem niet gezien toen hij me achter leit, hij was woedend" ik kijk even anar buiten. Hij snapte niet dat ik kurt en blaine hun geluk afgepakt had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik beet op de binnenkant van mijn lip en glimlachte even vreugdeloos, maar de glimlach vervaagde al snel, alsof het pijn deed.
    "En je broer dan?" Vroeg ik en keek hem voor de eerste keer weer aan. "Heeft hij je niet nodig?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik begin te snikken en sla mijn handen voor mijn gezicht en zo blijf ik even staan, daarna kijk ik Sebastian aan met een betraand gezicht. 'Dit is zo niet eerlijk,' zeg ik waarna ik mezelf net als hem tegen de muur aan laat zakken. 'Ze mag niet dood.. Ze denkt dat niemand om haar geeft.' zeg ik snikkend tegen hem.

    Finn

    'Oké, dan bel je niet.' zeg ik. Ik wist dat ik haar niet zacht moest aan pakken, want anders zou dit niet doordringen. 'Dan onderneem je geen actie en blijf je hier maar zitten en zelfmedelijden hebben.' zeg ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.