• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik zucht, en kijk weg.
    Ze overleeft het waarschijnlijk niet..
    15% is weinig..

    Damon

    Ik schud mijn hoofd, ´jij bent toch wel even belangrijker´ zeg ik.
    Ik leg een arm om haar schouder als troostend gebaar, en glimlach maar wat..


    El Diablo.

    Rachel
    "jemig zeg begin jij nu ook al" roep ik boos en loop naar boven.
    Daar begin ik te snikken.
    Alsof ik niet genoeg spijt van dat hebg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek naar Sebastian en legde mijn hand op zijn schouder, ik wist dat mijn depressieve gepraat hem alleen nog maar verder de grond in boordde. Ik moest optimistisch blijven. 'Maar ze is sterk, Sebastian,' zeg ik met trillende stem. 'Ze lijkt op jou.' zeg ik waarna mijn stem weg sterft. 'Jij hebt ook al veel overleefd, en zij gaat het ook overleven.' zeg ik terwijl ik de tranen van mijn wangen veeg.

    Finn

    Ik zucht, ze heeft het dus helemaal verkeerd op gevat. Ik loop naar boven en pak haar schouder vast met mijn handen en kijk haar doordringend aan. 'Rachel, ik bedoelde daarmee te zeggen dat je wél een keuze hebt. Kurt zegt dat je egoïstisch ben, nou bewijs hem het tegendeel.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer.)

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan, waarnaar hij opneemt. Evenlater zegt dat er iets is met santana en gaat weg naar het ziekenhuis. Ik zucht en wrijf in mijn ogen. Ik moet nu echt gaan slapen, anders ben ik echt chargarijnig en kan ik aan alles irriteren. Zoals net met Kurt met mijn mobiel. Ik deed de deur dicht en liep naar boven naar mijn kamer en ging liggen, waarnaar ik weer in slaap val.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik ademde even diep in zodat ik helder kon denken, maar veel haalde het niet uit aangezien mijn hoofd een hele warboel was van gedachten en beelden uit het verleden.
    "Bedankt," Wist ik er nog uit te brengen terwijl ik een blonde lok uit mijn gezicht haalde. "Maar als het echt te veel moeite is, ga ik wel te voet hoor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik glimlach vreugdeloos, en zak weg in mijn gedachten.
    Lijkt ze echt op mij?

    Damon

    Ik knik, en trek haar zachtjes mee naar de auto.
    Het ziekenhuis is niet goed..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:16 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht "booruit dan" Ik pak de telefoon en bel naar Blaine. Zul je zien dat ik hem stoor ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Sebastian glimlacht vreugdeloos en zegt niets. Ik besluit uiteindelijk om ook maar niets te zeggen en er gewoon maar te zijn. Er was niemand hier voor hem, en ook al waren we geen vrienden. Ik wilde er zijn voor hem en voor Santana. Ik sloot uiteindelijk maar mijn ogen en voelde me een beetje slaperig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik schrik wakker van mijn mobiel. Mijn god, ik kan niet eens rustig slapen en ik wordt al gebeld. Rustig Blaine, ik wordt langzaam gek. Kan een man niet rustig slapen en ik heb al wallen onder mijn ogen door slaap tekort. Kreunend pak ik mijn mobiel en kijk wie het is. Rachel, staat erop mijn beeldscherm. Ik neem op. 'Rach, ik wil echt met je praten, maar nu niet. Ik ben doodmoe en ik wil even dat iedereen mij met rust laat' zeg ik zuchtend en hang weer op. Deze keer zet ik hem op stil, zodat ik hem niet meer hoor en ga weer in bed liggen. Waarnaar ik zo weer in slaapval.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel.
    Ik zucht "oke dan vaag" mompel ik en leg de telefoon weer weg en zucht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hoezo?' vraag ik verbaasd.
    Ik wrijf haar troostend over haar rug en kijk haar aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik liet me begeleiden naar zijn auto en keek onderweg wat voor me uit.
    "Weet je eigenlijk waar ik woon?" Vroeg ik toen we bij zijn wagen aankwamen.
    Om eerlijk te zijn keek ik op om thuis te zitten, maar het was in ieder geval beter dan in het ziekenhuis gek te worden van frustratie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Hij neemt op dat hij wilt praten maar niet nu omdat hij wilt slapen naja het zal wel" k schud even mijn hoofd.

    [ik ga morgen voor ik naarschool ga reageer ik nog we ff. en dan weet ik niet hoeaat terug ben om half 9 raport dusja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Hij zou wel moe zijn, het is een lange dag geweest en misschien is dat ook een goed idee voor ons, om te gaan slapen.' stel ik voor waarna ik met mijn hand over haar wang strijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "blijf je een nachtje hier?" ik kijk hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan