• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Why don't you understand..


    The universal language of art.

    Please, kom naar me toe deze avond. ):


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Vandaag al weer een half jaar samen. Wat gaat de tijd toch snel met jou :$


    26 - 02 - '16

    Hele awesome dag gehad met mijn allerleukste collega's! ^^
    Daarnaast mag ik morgen weer werken met de leukste jongen van de hele Poiesz en volgens mij ziet hij mij wel zitten! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YES. I SURVIVED.
    Oh fuck yes.

    Fuck.


    I'm a goner.

    Oké,volgens mij hebben we nu echt een heel erg grote fout gemaakt.. Waarom heb ik je laten gaan? We zijn niet eerlijk genoeg geweest tegenover elkaar.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    I'm so happy! C:


    26 - 02 - '16

    i hope you enjoied today! and, fuck this. didn't learn for my exam )=

    Emotieloos? ...

    Vanavond zie ik je eindelijk weer! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Net ingeschreven in de Hogeschool (KHBO) voor kleuteronderwijs, nu benieuwd en zenuwachtig naar m'n nieuwe klasgenoten,lessen en de stages.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik wil dit niet aan mijn ouders vragen. Dat is toch veel te veel moeite? Ze moeten al helemaal naar Zeeland rijden, moeten ze ook nog haar meenemen. Maar ja, als het echt niet anders kan ..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wacht maar tot volgende week, dan zullen we het pas echt weten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GEEF GEWOON EEN KEER ANTWOORD OP MIJN VRAAG! Is dat nou ZO verschrikkelijk moeilijk? Ik wil gewoon weten waar het voor staat, ja. Ik heb het al minstens 2 keer gevraagd en ik heb nog geen antwoord. Sorry maar daar word ik scheitziek van.
    Ik ga echt geen actie ondernemen voordat jij mijn vraag hebt beantwoord hoor (cat)


    You always have a choice in life, it's sometimes just