• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben echt een achterlijke, oliedomme trut. Nu denkt mijn rij-instructeur waarschijnlijk dat ik op oude mannen val. Great. Hoe moet ik die onder ogen komen volgende week?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bah, stomme hond die je bent, een beetje gaan janken om half 4 -.-


    26 - 02 - '16

    Ik haat mezelf. >>

    Als één van mijn katten het nog eens in zijn hoofd haalt om mij wéér om 6 uur wakker te maken, pak ik hem/haar in en zend hem op naar Azerbeidzjan!
    Mweh... (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ugh ik heb je nou al bijna 2 week niet gezien. En waarschijnlijk gaat het nog langer duren. Ik mis je :Y)


    -

    Ik hoop zo erg dat het morgen m'n geluksdag wordt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil dat het zaterdag is D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe verdomme ook alles fout. Ik ben zo'n ontiegelijk gigantisch kut kind.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik houd niet van wachten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is het nou nog niet morgen D:
    Ik kan amper nog wachten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kunnen toeristen zich eens niet gedragen in plaats van om 5u45 te staan roepen aan onze straat. Het is mijn schuld niet dat je vriendin vreemd gaat! -.-


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

    De p-toets van mijn toetsenbord doet het focking slecht.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Buuuuuuuh, zeg maar dag tegen het goede humeur. Fuck this.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom moeten ze nou altijd jou hebben..


    26 - 02 - '16

    I HATE waiting!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.