• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ga ik de 50.000 wel halen? ...


    26 - 02 - '16

    Ik ga het contact verbreken.
    De vraag is alleen... hoe.
    Want zomaar niets meer zeggen vind ik lullig. Maar ik weet zeker dat als ik haar bel ze me overhaalt. Wat. Moet. Ik. Doen ? ;o


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    waar ben je? )=

    Sorry, ik was de tijd vergeten. En nu loopt m'n pc vast, heel fijn dit.(cat)


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Ga ik de 50.000 wel halen? ...

    Dat vraag ik mij ook af D:

    +
    Ik mis je nog erger dan gisteren...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben fucked


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    I really wish I had more time ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mimimi.


    26 - 02 - '16

    Ik blijf vandaag lekker in m'n bed liggen :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga echt dood gewoon. Ik ben dus aangenomen op mijn nieuwe school en ik heb gisteravond tot vanochtend afscheid gehad door te logeren bij een klasgenoot met de hele klas. Het was echt gezellig en ik moest echt zo hard janken op het laatst gewoon. Ik heb gewoon een jaar verkloot. Maar goed, volgend jaar heb ik volledig nieuwe kansen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 11:29 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het zo jammer dat je niet kon blijven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kan het nog oneerlijker? ndklfasndfklanskflan. Fml..


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen zin om in dit fucking weer te gaan hoor...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou het zo ontiegelijk fijn vinden als mijn moeder zich eens zou interesseren over mij.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    meh, hielp ik je nou, of niet? )= ik weet het niett.. ik vraag het vanavond dan wel weer =x