• Hee x3
    Ik zat dus een keer in mijn roze stoel met zilvergrijze poten, en toen dacht ik: Hoe zou het zijn als ik niks zou kunnen voelen? En toen raakte JB er tussen, en toen kwam ik met zo'n vaag verhaal, [iets wat er op lijkt staat ook op FanFic.nl] en nu wil ik het dus hier posten, maar ik heb rollen nodig n_n
    stukje over het verhaal:
    Hai, ik ben Anne. Ik ben 14 jaar, zit - nou ja, zat - op het Stedelijk Gymnasium, - krijg nu thuis les - en woon - woonde - samen met mijn beste vriendin Anouk in een weeshuis dicht bij de school. Mijn ouders zijn 2 jaar geleden gestorven, samen met mijn broertjes, ooms, en tot mijn grote ergernis ook nog eens mijn tante & nichtje. Kortom, mijn oma is de enigste die ik nog heb. Waarom ik dan in een weeshuis woon? Mijn oma had kanker.. Maar ze is pasgeleden genezen, dus ga ik nu bij haar wonen. In Amerika. En Anouk gaat ook mee. En nu nog wat.. Sinds de dood van mijn familie, voel ik bijna helemaal niks meer. al 2 jaar niet meer. Ik kan nog wel lachen, maar dat is dan wel het enige. Mijn ogen zijn dan ook echt leeg als ik niet aan het lachen ben.. Nou ja.
    Wat je moet weten;
    De namen Anne&Anouk kunnen veranderd worden
    Wie de hoofdrol krijgt is automatisch 14
    Wat ik moet weten:
    Naam(+achternaam):
    Leeftijd:
    Gewenste Woonplaats
    Rol:
    Plaatje:
    Inleidingstekstje:
    Waarom jij de rol mag:
    Welke titel is beter;
    -I can't cry
    -I can't feel a thing
    -Gevoelloos..

    ______________________
    Ik weet dat er staat 'Rollen voor de serie -> I can't feel a thing. ' maar dat leek me voor nu even het beste xD
    ______________________
    Rollen:
    vriendin Nick (hoofdrol): BiLlPRinCeSs
    BF (hoofdrol2): LOLLIPOPx
    Vriendin Joe: xPOKEMONKID
    BF Kevin: LiesKiend
    'Stalker': Ik xD
    Bf Miley: Bellissima
    Vriendin hoofdrol1: MissxMocro
    Vriendin hoofdrol2: SweetWishes

    Vriendin hoofdrol3: Deze blijft open i.v.m eventuele verzoeken
    "Pester": Mijn onzichtbare vriendin Maxime

    DANKU(H) xx


    all I want for christmas is a girlfriend

    iKE iKE vRIEndin Nick!! Hoofdrol dus ;)

    Info komt zo ;)


    Dunno ><

    Naam(+achternaam): Raquel Vladion
    Leeftijd:18
    Gewenste Woonplaats; wat het beste bij verhaal past
    Rol:vriendin Joe <3
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=a17sip&s=4
    Inleidingstekstje:Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee
    Waarom jij de rol mag: Omdat jij mij dan heel blij mee maken =]
    Welke titel is beter; 2e ;]
    -I can't cry
    -I can't feel a thing
    -Gevoelloos..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam(+achternaam):
    Elle, Jansen
    Leeftijd:
    14
    Gewenste Woonplaats
    Bompt niet
    Rol:
    Vriendin Nick (Hoofdrol)
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Inleidingstekstje:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 14 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx

    Waarom jij de rol mag:
    het me een eer lijkt er in te mogen spelen,, het een zupper rol is,, en ik heel lief ben [A]
    Welke titel is beter;

    -I can't cry

    -I can't feel a thing

    -Gevoelloos..


    Dunno ><

    CHAJAAAA<3

    MAG IKKE PLEASE JOE?
    INFO KOMT<333


    Naam(+achternaam): Annelies De Smedt

    Leeftijd: 17

    Gewenste Woonplaats; Kies maar^^

    Rol: Die tweede dan :P

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    Inleidingstekstje:

    Haaii kidz<3

    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.
    See you




    Waarom jij de rol mag: Omdat jij veelste cool bent en ik nog in geen enkele JB-Serie een rol heb =[

    Welke titel is beter;

    -I can't feel a thing

    Naam(+achternaam): Raquel Vladion
    Leeftijd:18
    Gewenste Woonplaats; wat het beste bij verhaal past
    Rol:vriendin Joe <3
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=a17sip&s=4
    Inleidingstekstje:Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee
    Waarom jij de rol mag: Omdat jij mij dan heel blij mee maken =]
    Welke titel is beter; 2e ;]
    -I can't cry
    -I can't feel a thing
    -Gevoelloos..

    Jij hebt 'em x3


    all I want for christmas is a girlfriend


    Vriendin Nick, Hoofdrol!!
    Naam(+achternaam):
    Casey Williams
    Leeftijd:
    14
    Gewenste Woonplaats
    Rotterdam
    Rol:
    Vriendin Nick, Hoofdrol
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=80466
    Inleidingstekstje:
    Heeii Ik ben Casey en ben 14 jaar. Ik leef dus al 14jaar en ik weet vaak niet wat ik voel, netalsof ik geen gevoelens heb. Ik ben een lief persoontje denk ik en probeer ook aardig tegen iedereen te doen , behalve als diegene natuurlijk onaardig tegen mij doet . Verder doe ik aan volleybal en ik heb een hekel aan Rihanna en Shoppen!..Ik luister naar Rockmuziek. Ik ben een best teruggetrokken persoontje en weet dus zoals ik zei vaak niet wat ik voel. Ik kan maar weinig mensen in vertrouwen nemen. Dat komt omdat ik mijn familie ooit ben kwijtgeraakt. Ik leefde in een weeshuis maar ga nu naar Amerika verhuizen, misschien wel beter denk ik? Ik hoop het want een beter leven moet ik zeker lijden! Dit was dus mijn tekstje zo'n beetje;) xxCasey
    Waarom jij de rol mag:
    Omdat ik téveel van Nick houd?(A)
    Welke titel is beter;
    Ik dacht aan: I can't cry..

    xx


    So far away..

    ='[
    CHAJAAA!
    Ik wil JOE<333

    CHAJAAAA<3

    MAG IKKE PLEASE JOE?
    INFO KOMT<333

    Ow sorry, net te laat x3
    Kies de 2e, dat heeft ook iets daarmee te maken xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    IK WIL DE VRIENDIN VAN NICK ZIJN ! :D

    Naam:
    Makayla
    Leeftijd;
    15
    Woonplaats ;
    Ergens in amerika
    Plaatje;
    http://musicremedy.com/webfiles/artists/VanessaHudgens/VanessaHudgens-03-big.jpg
    Tekst[je];
    Bonjornoooo ! Ik ben makayla , 15 jaar !
    Ik ben altijd wel vrolijk , maar ook best wel gevoelig. Ik lach heel veel en graag.
    Ik ben vriendelijk tegen zowat iedereen.
    Ik speel in een meisjesvoetbalteam .
    Ik wil later eigenlijk niets doen met voetballen dat laat ik over aan de profs , maar ik wil super graag acteren.
    Een disneyster worden , de nieuwe miley cyrus.
    Ik hou van mijn vrienden en Familie , zingen , acteren , dansen ,Shoppen , kleren ,handtassten Schoenen enzovoort
    Ik ben geen barbie hoor , ik hou niet eens van Make up , behalve Lip gloss dan.
    Dit was het zowat denk ik ;-)
    Waarom jij die rol mag ;
    Het is altijd leuk om in series te spelen.
    Titel :
    Wat dacht je van een titel waarin komt ;
    Zou ik ooit weer kunnen wenen
    Ofzoo , whatever kies maar :)

    BF Kevin


    Naam(+achternaam): Lies Van Houte

    Leeftijd: 18

    Gewenste Woonplaats: (in België: Antwerpen) en in de VS: Dallas

    Rol: BF Kevin

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783

    Inleidingstekstje:Oke mensen ik ben dus Lies, de bf van Kevin. Jah Kevin Jonas, de oudste broer van de band 'The Jonas Brothers' I Know. K ben er langs de ene kant wel trost op, maar soms dan zie ik hem niet zo veel, maar ik mag soms ook mee op tour, en dan trappen me zo veel lol. Joe en Nick zijn allebei goeie vrienden van me. En Frankie, die is echt geweldig. Hij beschouwd me een beetje als zn grote zus xD

    Maar jah; ik ben verslaafd aan muziek en aan film, horror, Actie; en drama het liefst :P
    Ook Fantasy:Y)

    Ik ga soms carten en Paintballen das echt zo vet.:P

    Ma Jah, das denk k wel genoeg over moi. K ben door we gaan Joe pesten :PxD

    X.Lies

    Waarom jij de rol mag:^K ben een grote kevin-lover, en ik ga de serie zeker blijven volgen

    Welke titel is beter;

    - I Can't Feel A Thing


    everything you imagined, and more...

    Nou,, ik Will Nick!!! * Vouwt armpjes ofer elkaar en stamp bos op de graont alls een klijn kind*


    Dunno ><

    (...)
    Ow sorry, net te laat x3
    Kies de 2e, dat heeft ook iets daarmee te maken xD


    De 2e xD?

    Nou,, ik Will Nick!!! * Vouwt armpjes ofer elkaar en stamp bos op de graont alls een klijn kind*



    Hihi en als ik Nick ook wil? we krijgen hem alle2 in het echt niet, hij heeft Selena Gomez al:P


    So far away..

    (...)


    Hihi en als ik Nick ook wil? we krijgen hem alle2 in het echt niet, hij heeft Selena Gomez al:P

    Sorry ik wil nick al :)
    Grapje , we zien wel :D

    Mensen, onthoud: De hoofdrol kan bijna niks voelen xD
    Dus niet zo van : Ja ik ben vrolijk, soms super down, en blablabla
    Ze voelt bijna niks XD


    all I want for christmas is a girlfriend