• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Kleine kreuntjes verlieten mijn lippen en ik merk hoe ik, na een tijdje, de controle over mijn lichaam langzaam verloor.
    Ik knijp mijn ogen dicht, en met een gilletje kom ik schokkend klaar. Ik laat Axton zijn ding doen, en hijg nog wat na. Dit was geweldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik blijf verder stoten en met luide kreunen kom ik uiteindelijk klaar. Ik liet me naast haar vallen, zodat ik haar niet zou pletten en hijg zwaar na. Mijn handen trillen zachtjes, terwijl ik naar de hemel staar.
    "Wauw." zucht ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Kun je daar serieus wettelijk voor gestraft worden?' vroeg Daniël aan mij. 'Als ze weten dat je niet 19 bent, maar ik neem aan dat dat niet zo is.' dan geeft Daniël antwoordt op mijn laatste vraag,' Hmm.. sinds deze engel toch bijna alle regels breekt die er te breken valt, kon hij er niets meer tegen doen toen hij verliefd werd op een mens.' en ik werd er verlegen door. Nog nooit was iemand echt verliefd op me geweest. 'Dus.. Je overtreedt nu een regel door op mij verliefd te zijn?' vroeg ik aan hem. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik stopte toen ik voor hem stond. 'En nu?' vroeg ik aan hem. Eigenlijk had ik hem willen zoenen, maar ik twijfelde nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik kruip wat tegen hem aan en kijk ook naar de hemel.
    Het begint een beetje te schemeren. Ik denk na over daarnet. Ik vond het fantastisch en fijn maar ik weet zeker dat Axton wel wat beters gewoon is. Volgens mij is bijna elk meisje die hij in zijn bed gehad heeft beter dan mij. Oké Alexi denk daar nu niet te veel over na, geniet van het moment.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ehm hoeveel uur is het nu ongeveer?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Dus.. Je overtreedt nu een regel door op mij verlieft te zijn?' Vroeg ze, 'Enigsins' Andwoorde ik, 'En nu?' Vroeg ze vervolgens. 'Nu wil ik je iets laten zien, als je het wil zien en als je nog kunt wachten op eten' Andwoord ik, ik had wel een idee.. Alleen wist ik niet zeker of ze er van zou schrikken of niet, in iedergeval zou ik daar waarschijnlijk snel genoeg achter komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Half 6 zo ongeveer ^^ tenminste. De versnelde tijd ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [okee :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou... Wat vond je ervan?" vroeg ik een beetje verlegen, terwijl ik mijn arm om haar heen sloeg. Vroeger dacht ik enkel aan mijn eigen genot, maar nu wou ik weten hoe het voor haar was geweest. Ik had nog nooit zo'n intens gevoel gehad tijdens de sex.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Let me guess, zijn vleugels laten zien ;D]

    Sky
    'Nu wil ik je iets laten zien, als je het wilt zien en als je nog kunt wachten op eten,' zei Daniël. Ik moest er even om lachen. 'Ja, ik kan best nog wel even wachten met eten.' zei ik tegen hem. 'Maar er wil je me laten zien?' vraag ik met een kleine glimlach. En ik kijk hem aan. Waarschijnlijk zou het me niets meer verbazen, na het engelen gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Geweldig.' glimlach ik en kruip in zijn armen.
    Ik snuif zachtjes zijn geur op. En kijk hem dan terug aan.
    'En jij?' vraag ik nu onzeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Damn.. Het lijkt wel erg op Twilight.. maar dat was niet de bedoeling.. Stephanie myer steelt mn ideeën XD}

    Daniël

    'You Will see' Zei ik glimlachend, 'Kom maar mee' Zeg ik grijnzend terwijl ik haar mee naar buiten trek, 'Waarschijnlijk word jij niet snel gek in het bos' zeg ik terwijl ik haar mee trek tussen de bomen door, tot we diep in het bos zijn en ik er zeker van ben dat er niemand dichtbij was. 'Je kan nogsteeds gillend wegrennen weet je'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik blijf naar de hemel kijken en antwoordde naar waarheid.
    "Het was nog nooit zo intens voor mij. Zo... echt." ik keek haar uit mijn ooghoeken aan. "Het is nog maar een bewijs dat ik echt van je hou."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Onbewust krijg ik een brede glimlach op mijn gezicht. Ik kruip uit zijn armen en even boven hem hangen. 'Zo gaat dat beter.' grinnik ik en zoen hem weer.
    'Misschien moeten we onze kleren maar aandoen?' stel ik voor.
    Het laatste wat ik wil is dat iemand me zo ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël trok me mee. 'Je kan nog steeds gillend wegrennen weet je,' zegt Daniël. 'In dat geval,' zeg ik, en ik druk een kus op zijn lippen,' dan heb ik in iedergeval een laatste kus gehad.' en ik steel er nog een. 'Oke, nog een laatste. Vertel op, of eigenlijk, laat zien. Wat je dan ook wilt laten zien,' zeg ik met een glimlach. Ik had twilight gelezen, het kon niet erger zijn dan dat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.