• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Americana schreef:
    (...)

    So true, dus eigenlijk is iedereen die ik hier nog ken alleen voor het drama hier

    Volgens mij wel ja (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Wat? Laatste gb wat?

    Die over dat van het MPC en een bericht van Pioneer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Authors schreef:
    Ah, oke Naantje, oke Chiaartje, weten we ook weer :'D
    Maar toch :Y) Maak een volledige printscreen & then we will talk again :Y)

    Ja, want ik dacht daar ook meteen aan - mss heeft die dat daar uit gehaald. Maar neen, dat plaatje stond er niet bij :y

    Combustible schreef:
    Dit is net Team Big Time Rush vs Team justin Bieber. DE MODS ZIJN BIEBER IK WIL BIJ BTR HOREN D:


    I agree! D:


    Olive

    Errin schreef:
    (...)Eigenlijk zou ik het appreciëren dat er eens een mod iets komt zeggen, want we zitten hier met een probleem en ik wil dat opgelost krijgen.


    Zodat jullie ze nog meer kunnen beschuldigen? Jullie niet persoonlijk naar jou bedoelt, maar toch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ja. Want ja als iemand geband is dan kan iemand die mod is niet met degene omgaan.


    Ik ben bevriend met Rose en Bo, die zijn ook geband, mag ik nu ook op de lijst <33


    SLOAN.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ja. Want ja als iemand geband is dan kan iemand die mod is niet met degene omgaan.


    Nee idd, het gevaar alleen al! -even random tussendoor volgens mij zag ik jou laatst fietsen bij keizersdijk :3 -


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja, want ik dacht daar ook meteen aan - mss heeft die dat daar uit gehaald. Maar neen, dat plaatje stond er niet bij :y


    Ja want anders had ik die prtscr waarschijnlijk wel gemaakt :'D Oh goddekes, hou me op de hoogte hé ;d.
    DIT IS SPANNENDER DAN DE WEDSTRIJD DUITSLAND-ITALIË D:


    Olive

    Geller schreef:
    (...)

    Ik ben bevriend met Rose en Bo, die zijn ook geband, mag ik nu ook op de lijst <33


    Ja tuurlijk.
    Kom we richten een clubje op.
    Want iedereen wordt hier in een hokje geplaatst


    "Ignite, my love. Ignite."

    Authors schreef:
    (...)

    Ja want anders had ik die prtscr waarschijnlijk wel gemaakt :'D Oh goddekes, hou me op de hoogte hé ;d.
    DIT IS SPANNENDER DAN DE WEDSTRIJD DUITSLAND-ITALIË D:

    Ja ik ging het nog zeggen, jij zou 't moeten weten :33
    Ik overweeg om de chips erbij te gaan halen.

    Escritura schreef:
    (...)


    Oh no, they made another account with a name that has nothing to do with them! Now we are even more confused!


    Funnily enough only after suspicions arose (cat)

    Also funny: Appearantly stuff is now only being sent to the doubters :Y)


    quidquid excusatio prandium pro



    Toepasselijk liedje:W

    Waar sommigen van jullie zich zorgen om maken, tjonge.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Americana schreef:
    (...)

    Nee idd, het gevaar alleen al! -even random tussendoor volgens mij zag ik jou laatst fietsen bij keizersdijk :3 -


    Ja want soort zoekt soort...

    En dat kan best goed kloppen. Ik zit daar op school. Haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja ik ging het nog zeggen, jij zou 't moeten weten :33
    Ik overweeg om de chips erbij te gaan halen.


    Lolol, ik heb al drie ijsjes opgegeten! (Het waren kleintjes, zeg niet meteen dat ik een varken ben ;d) Maar ik denk niet dat het de moeite is, we zitten bijna aan 300 reacties :c


    Olive

    Escritura schreef:
    (...)

    Zodat jullie ze nog meer kunnen beschuldigen? Jullie niet persoonlijk naar jou bedoelt, maar toch.
    Nee dat niet zo zeer, maar nu reageren ze niet meer en als het topic vol is, zullen ze zeker niks meer van zich laten horen. Ik vind dit een serieus probleem zowel voor mij als voor andere, want sommige dingen zijn gewoon te geloofwaardig. Het ligt zo voor de hand dat hier niks meer aan gedaan zal worden terwijl wij ondertussen met de gebakken peren zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?