• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Morgue schreef:
    (...)

    Jij ook welkom terug op Quizlet :'D


    Hehe alleen om dit huge ass drama te volgen omdat ik ATM bored ben ^^ but thank you<3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Escritura schreef:
    (...)

    Maybe but I doubt very much that the moderators would be that pathetic.

    Maar goed, gefeliciteerd, stokertje. You got what you wanted. ^^


    To be honest, waarom maak je hier druk om. Is het nou zo erg dat iemand denkt dat de mods het niet goed doen en dat ze liegen, het is een MENING, geen feit. Trek het niet aan..


    SLOAN.

    Navigate schreef:
    (...)
    Niet om vervelend te doen, maar jij staat niet op de lijst hé? Mag ik dan vragen hoe jij op de hoogte bent van dit alles?


    Im friends with someone on the list. :W Incase youre thinking it was me; I ran away from home last week and dont have photoshop anymore. im working on a very small computer tablet.

    En waarom ik me hier druk om maak; Dit is ZEER oneerlijk tegeover de moderators die zoveel werk in deze site steken.

    But anyway, if you guys want to believe the bullshit, go right a-fucking-head.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rampampampam, ram pampampam Mods do-hoooooown. Oh mama-mama-mama I just shoot a topic do-hown!


    Let it come and let it be

    Maar de redenen vind ik persoonlijk iets voor de mod.
    Buddy: Was bevriend met Gaby.
    HAHAHAHA.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Combustible schreef:
    (...)
    Hahahaha :3

    Maar bij mij staat er geen reden achter. :Y) Dus mods, bewijs dat het nep door iedereen op die lijst te kiezen! _O_


    -

    Ik vind het best wel slim van de mods dat ze gewoon niet eens meer reageren. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik weet echt niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Americana schreef:
    (...)

    Hehe alleen om dit huge ass drama te volgen omdat ik ATM bored ben ^^ but thank you<3

    Ik zit er momenteel ook alleen maar op om deze drama te volgen (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Tegen Lizz en tegen mij? Tegen haar twee beste vrienden? Met het risico dat als het uitkomt, dat ze alletwee haar beste vrienden tegen zich in het harnas jaagt? That would be madness.

    Bovendien, dan zou een mod dit verstuurd moeten hebben. Welke mod zou dit doen? Wetend dat dit tot meer shit tegen de mods zou leiden?

    En die teamrocket... Twee keer dezelfde naam. Doet me vermoeden dat het inderdaad twee mensen zijn. Jongen en meisje? Als ze nou ook nog eens Jessie en James heetten... xD Is niet gewoon een pokemon fan, want dan zou die pokemon als namen genomen hebben, en niet snel twee keer team rocket. Enfin, ik vermoed dus dat t twee mensen zijn.


    Lol'd :'DDDDD. Maar kijk, toen ik moderator was heb ik ook veel dingen verborgen moeten houden hoor! Vooral tijdens de béta verkiezingen omdat mijn vriendin meedeed eraan. En stel je voor dat ze erover heeft gelogen en dat het uitkomt, zou je het haar niet vergeven omdat ze wel moest? Of toch wel enig begrip ervoor hebben?


    Olive

    Escritura schreef:
    (...)

    Apparently, thats what the ban-forum said? It does give one suspicions, does it not?

    Yes... It does.

    Erudite schreef:
    Ik vind het best wel slim van de mods dat ze gewoon niet eens meer reageren. (cat)


    Wie zwijgt stemt toe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Maar de redenen vind ik persoonlijk iets voor de mod.
    Buddy: Was bevriend met Gaby.
    HAHAHAHA.


    Ja idd wel iets voor mods, dat zag ik ook al ;3 Wel triest omdat je met "gaby omging" ben je meteen afgekeurd, Imean dat is 1 jaar geleden hahah


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Escritura schreef:
    (...)

    Im friends with someone on the list. :W Incase youre thinking it was me; I ran away from home last week and dont have photoshop anymore. im working on a very small computer tablet.

    En waarom ik me hier druk om maak; Dit is ZEER oneerlijk tegeover de moderators die zoveel werk in deze site steken.

    But anyway, if you guys want to believe the bullshit, go right a-fucking-head.

    Neen, ik verdenk jou helemaal niet. Sorry als ik die indruk wekte. Ik was gewoon nieuwsgierig :3

    Erudite schreef:
    Ik vind het best wel slim van de mods dat ze gewoon niet eens meer reageren. (cat)

    Ja, omdat het allemaal niet waar is. Waarom zouden ze moeite doen om mee te discuseren?