• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De laatste gb werd trouwens gestuurd door 1Dxxxx. Ik vind dit alles maar raar.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    (...)

    Thats fine ^^ Het klonk gewoon even zo, is niet jouw fout. Ik ben moe en "TeamRocket" kind of pissed me off with this bullshit.
    I have my suspiscions, but Ill keep them to myself and hope the moderators will find proof agaisnt them.

    Anyway, ik bedoelde mijn reactie niet aanvallend tegenover je. ^^

    Ok dan is het goed ;-)

    Weet je he, het drama komt altijd rond de zomer en het WK/EK wow.


    SLOAN.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ja maar Gaby is wel een crimineel he, ja stel je voor dat ik met haar onder een dak zou spelen...


    omg Sarita je hebt het verraden! Wanneer je bevriend bent met Gaby heb je alleen slechte doeleinden om mod te worden, dan kun je geen mod meer zijn omdat je het echt wilt. haha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Errin schreef:
    (...)Ze laten het topic gewoon vol lopen om het dan in de doofpot te steken, zo ken ik ze ondertussen wel.


    Or they are tired of the bullshit and accusations and are ignoring all of us. I would.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    No, we dont know those at all. :D


    Isn't that unfortunate. Oh, if only we had the faintest clue!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ah, oke Naantje, oke Chiaartje, weten we ook weer :'D
    Maar toch :Y) Maak een volledige printscreen & then we will talk again :Y)


    Olive

    Escritura schreef:
    (...)

    Or they are tired of the bullshit and accusations and are ignoring all of us. I would.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    DarkSavior schreef:
    De laatste gb werd trouwens gestuurd door 1Dxxxx. Ik vind dit alles maar raar.


    Wat? Laatste gb wat?


    quidquid excusatio prandium pro

    Buddy schreef:
    (...)

    Ze zien je naam en ze hebben al gelijk redenen genoeg. Daarvoor is een zinnetje niet goed genoeg.

    Bij 2 anderen staat een heel verhaaltje. Terwijl bij de rest vrij weinig staat :Y)


    -

    Renner schreef:
    (...)

    nikki<3 voor de rest is Q maar saai (:


    So true, dus eigenlijk is iedereen die ik hier nog ken alleen voor het drama hier


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Isn't that unfortunate. Oh, if only we had the faintest clue!



    Oh no, they made another account with a name that has nothing to do with them! Now we are even more confused!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Or they are tired of the bullshit and accusations and are ignoring all of us. I would.
    Eigenlijk zou ik het appreciëren dat er eens een mod iets komt zeggen, want we zitten hier met een probleem en ik wil dat opgelost krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Americana schreef:
    (...)

    omg Sarita je hebt het verraden! Wanneer je bevriend bent met Gaby heb je alleen slechte doeleinden om mod te worden, dan kun je geen mod meer zijn omdat je het echt wilt. haha


    Ja. Want ja als iemand geband is dan kan iemand die mod is niet met degene omgaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit is net Team Big Time Rush vs Team justin Bieber. DE MODS ZIJN BIEBER IK WIL BIJ BTR HOREN D:


    Let it come and let it be