• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar bij mij staat er geen reden achter. :Y) Dus mods, bewijs dat het nep door iedereen op die lijst te kiezen! _O_


    Ze zien je naam en ze hebben al gelijk redenen genoeg. Daarvoor is een zinnetje niet goed genoeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkSavior schreef:
    Ik weet echt niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven D:
    ^This
    En als alles toch zo fake is, waarom moet het dan rap, rap uit het topic verwijderd worden. Sorry, maar ik ben echt pissed voor het moment, nep of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kanade schreef:
    (...)
    Ja, omdat het allemaal niet waar is. Waarom zouden ze moeite doen om mee te discuseren?


    Exactly my thoughts.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Renner schreef:
    (...)
    Ik zit er momenteel ook alleen maar op om deze drama te volgen (:


    Char<33 en idd ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    WEETJE 8D MENEER/MEVROUW DE BEWIJSLEVERAAR,
    maak eens een VOLLEDIGE prtscr van de HELE pagina, want die ene prtscr van het handelspanel kun je ook uit dat ene topic jatten dat de moderators ooit hebben geopend om je een kijkje te schenken in het werk van de moderator.
    Ik begin het steeds minder te geloven xd

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:04 ]


    Olive

    Americana schreef:
    (...)

    Ja idd wel iets voor mods, dat zag ik ook al ;3 Wel triest omdat je met "gaby omging" ben je meteen afgekeurd, Imean dat is 1 jaar geleden hahah


    Ja maar Gaby is wel een crimineel he, ja stel je voor dat ik met haar onder een dak zou spelen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Authors schreef:
    WEETJE 8D MENEER/MEVROUW DE BEWIJSLEVERAAR,
    maak eens een VOLLEDIGE prtscr van de HELE pagina, want die ene prtscr van het handelspanel kun je ook uit dat ene topic jatten dat de moderators ooit hebben geopend om je een kijkje te schenken in het werk van de moderator.
    Ik begin het steeds minder te geloven xd

    Staat er niet bij, ik heb gecheckt :d

    Authors schreef:
    WEETJE 8D MENEER/MEVROUW DE BEWIJSLEVERAAR,
    maak eens een VOLLEDIGE prtscr van de HELE pagina, want die ene prtscr van het handelspanel kun je ook uit dat ene topic jatten dat de moderators ooit hebben geopend om je een kijkje te schenken in het werk van de moderator.
    Ik begin het steeds minder te geloven xd
    Die staat er niet tussen Veranika.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Americana schreef:
    (...)

    Char<33 en idd ^^


    nikki<3 voor de rest is Q maar saai (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:06 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Kanade schreef:
    (...)
    Yes... It does.


    Kennen we twee mensen, liefst een meisje en een jongen, waarvan minstens eentje goed is in fotoshoppen en minstens eentje een hekel heeft aan de mods? I got nothing.


    Enne: Mensjes, denk je dat jullie het eerder zouden geloven als de mods reageren? Ik vermoed dat de meesten nu of heel erg pissig of heel erg gekwetst zijn, omdat er WEER aan ze getwijfeld word. En aangezien jullie ze toch niet zouden geloven, waarom zouden ze nog reageren/


    quidquid excusatio prandium pro

    Navigate schreef:
    (...)
    Neen, ik verdenk jou helemaal niet. Sorry als ik die indruk wekte. Ik was gewoon nieuwsgierig :3


    Thats fine ^^ Het klonk gewoon even zo, is niet jouw fout. Ik ben moe en "TeamRocket" kind of pissed me off with this bullshit.
    I have my suspiscions, but Ill keep them to myself and hope the moderators will find proof agaisnt them.

    Anyway, ik bedoelde mijn reactie niet aanvallend tegenover je. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Kennen we twee mensen, liefst een meisje en een jongen, waarvan minstens eentje goed is in fotoshoppen en minstens eentje een hekel heeft aan de mods? I got nothing.


    Enne: Mensjes, denk je dat jullie het eerder zouden geloven als de mods reageren? Ik vermoed dat de meesten nu of heel erg pissig of heel erg gekwetst zijn, omdat er WEER aan ze getwijfeld word. En aangezien jullie ze toch niet zouden geloven, waarom zouden ze nog reageren/


    No, we dont know those at all. :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sevda tweet: 'Wat een drama op Quizlet.'
    Sarita: 'Waaaar?'

    -logt in

    OMFG. Wat is dit?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Erudite schreef:
    Ik vind het best wel slim van de mods dat ze gewoon niet eens meer reageren. (cat)
    Ze laten het topic gewoon vol lopen om het dan in de doofpot te steken, zo ken ik ze ondertussen wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Renner schreef:
    (...)

    voor de rest is Q maar saai (:
    Jep


    "Ignite, my love. Ignite."