• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Escritura schreef:
    (...)

    Jij misschien, maar wie er achter dit "TeamRocket" account zit, waarschijnlijk niet. Sorry, maar ik geloof er geen barst van. Een van de moderators, Yoda, is mijn beste vriendin. Ik heb een zeer sterke band met haar en ze zou niet tegen me liegen. Im sorry, but this is fake, and youre all being pathetic by believing lies like this

    TeamRocket eh?

    Combustible schreef:
    Hée, oude tijden herleven :3


    Reünie <3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Combustible schreef:
    Hée, oude tijden herleven :3

    Déja vu...toch?:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Authors schreef:
    (...)

    Nou en? Je beste vriendin kan ook plots liegen, zeker als ze dit geheim moet houden.


    Maybe but I doubt very much that the moderators would be that pathetic.

    Maar goed, gefeliciteerd, stokertje. You got what you wanted. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Beckett schreef:
    (...)

    Welke lijst? O.o? sorry snap er geen niks meer van!


    Een lijst van mensen die níet tot mod gekozen mochten worden van de mods. Die lijst ging rond.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ik zou het zo geloven. Mijn naam staat er ook op. :Y)

    Hahahaha :3


    Let it come and let it be

    Escritura schreef:
    (...)

    Jij misschien, maar wie er achter dit "TeamRocket" account zit, waarschijnlijk niet. Sorry, maar ik geloof er geen barst van. Een van de moderators, Yoda, is mijn beste vriendin. Ik heb een zeer sterke band met haar en ze zou niet tegen me liegen. Im sorry, but this is fake, and youre all being pathetic by believing lies like this

    Niet om vervelend te doen, maar jij staat niet op de lijst hé? Mag ik dan vragen hoe jij op de hoogte bent van dit alles?

    Beckett schreef:
    (...)

    Welke lijst? O.o? sorry snap er geen niks meer van!

    Voor zover ik het nog snap is er een "screenshot" van een lijst gelekt, waarin de Mods een zogenaamde lijst zouden hebben gemaakt van mensen die iig geen moderator mochten worden. Nu is iedereen aan het discussiëren of dit wel of niet waar is en er komt telkens meer "bewijs" binnen via pb's. Deze pb's worden gestuurd naar iedereen die op die "lijst" staat. Volgens mij is dat het, toch?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Escritura schreef:
    (...)

    Maybe but I doubt very much that the moderators would be that pathetic.

    Maar goed, gefeliciteerd, stokertje. You got what you wanted. ^^


    Ik geloof opzich wel dat ze zo zielig zijn


    (Be)lieve in (you)rself

    Americana schreef:
    (...)

    Reünie <3


    Jij ook welkom terug op Quizlet :'D

    Kanade schreef:
    (...)
    TeamRocket eh?


    Apparently, thats what the ban-forum said? It does give one suspicions, does it not?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Een lijst van mensen die níet tot mod gekozen mochten worden van de mods. Die lijst ging rond.


    Wiarda zei op 30 juni 2012 - 21:58:

    Beckett schreef:
    (...)


    Voor zover ik het nog snap is er een "screenshot" van een lijst gelekt, waarin de Mods een zogenaamde lijst zouden hebben gemaakt van mensen die iig geen moderator mochten worden. Nu is iedereen aan het discussiëren of dit wel of niet waar is en er komt telkens meer "bewijs" binnen via pb's. Deze pb's worden gestuurd naar iedereen die op die "lijst" staat. Volgens mij is dat het, toch?



    Aaah. Ik ben weer mee :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:00 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Escritura schreef:
    (...)

    Maybe but I doubt very much that the moderators would be that pathetic.

    Maar goed, gefeliciteerd, stokertje. You got what you wanted. ^^


    Waarom zouden ze daarover niet liegen? Ik snap het echt wel als ze dat geheim zouden houden.


    Olive

    Navigate schreef:
    (...)
    Niet om vervelend te doen, maar jij staat niet op de lijst hé? Mag ik dan vragen hoe jij op de hoogte bent van dit alles?


    er is n banmeldtopic en daar staat die teamrocket in met rede van ban


    (Be)lieve in (you)rself

    Authors schreef:
    (...)

    Nou en? Je beste vriendin kan ook plots liegen, zeker als ze dit geheim moet houden.


    Tegen Lizz en tegen mij? Tegen haar twee beste vrienden? Met het risico dat als het uitkomt, dat ze alletwee haar beste vrienden tegen zich in het harnas jaagt? That would be madness.

    Bovendien, dan zou een mod dit verstuurd moeten hebben. Welke mod zou dit doen? Wetend dat dit tot meer shit tegen de mods zou leiden?

    En die teamrocket... Twee keer dezelfde naam. Doet me vermoeden dat het inderdaad twee mensen zijn. Jongen en meisje? Als ze nou ook nog eens Jessie en James heetten... xD Is niet gewoon een pokemon fan, want dan zou die pokemon als namen genomen hebben, en niet snel twee keer team rocket. Enfin, ik vermoed dus dat t twee mensen zijn.


    quidquid excusatio prandium pro