• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Escritura schreef:
    Degene die met al het "bewijs" komen, maken zich nu wel het verdachtst. ^^" Just so you know. But okay guys, its great to know youre good with photoshop. Wonderful to know.

    Iedereen op de lijst krijgt pb's met bewijs.

    Combustible schreef:
    Ben ik de enige die - die foto's wèl geloofd? :'3

    ik geloof t ook


    (Be)lieve in (you)rself

    Beckett schreef:
    Dus wie kreeg die screenshot allemaal toegestuurd? Ik snap het niet meer hoor?


    De personen die op deze lijst stonden kregen deze screenshots.


    Olive

    Escritura schreef:
    Degene die met al het "bewijs" komen, maken zich nu wel het verdachtst. ^^" Just so you know. But okay guys, its great to know youre good with photoshop. Wonderful to know.


    Ik krijg alles in pb?, net als de rest van de mensen die op de lijst staan, neem ik aan.

    Beckett schreef:
    Dus wie kreeg die screenshot allemaal toegestuurd? Ik snap het niet meer hoor?

    Van wat ik nu gelezen heb alleen mensen van de lijst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgue schreef:
    (...)

    Ik krijg alles in pb?, net als de rest van de mensen die op de lijst staan, neem ik aan.


    Jij misschien, maar wie er achter dit "TeamRocket" account zit, waarschijnlijk niet. Sorry, maar ik geloof er geen barst van. Een van de moderators, Yoda, is mijn beste vriendin. Ik heb een zeer sterke band met haar en ze zou niet tegen me liegen. Im sorry, but this is fake, and youre all being pathetic by believing lies like this


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Let's go for the 300 reactions, rofl

    Ga gewoon door met jullie leven, het wordt er heus niet beter op als jullie hierover gaan blijven discussiëren of het nu wél of niet echt is(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Van wat ik nu gelezen heb alleen mensen van de lijst.


    Welke lijst? O.o? sorry snap er geen niks meer van!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Escritura schreef:
    Degene die met al het "bewijs" komen, maken zich nu wel het verdachtst. ^^" Just so you know. But okay guys, its great to know youre good with photoshop. Wonderful to know.


    Hey! Ik kreeg hem ook! I'd never do thaaat D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Jij misschien, maar wie er achter dit "TeamRocket" account zit, waarschijnlijk niet. Sorry, maar ik geloof er geen barst van. Een van de moderators, Yoda, is mijn beste vriendin. Ik heb een zeer sterke band met haar en ze zou niet tegen me liegen. Im sorry, but this is fake, and youre all being pathetic by believing lies like this


    Nou en? Je beste vriendin kan ook plots liegen, zeker als ze dit geheim moet houden.


    Olive

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hey! Ik kreeg hem ook! I'd never do thaaat D:


    Maar jij post het ook niet. D:


    Til hug og blod.

    Leannan schreef:
    Let's go for the 300 reactions, rofl

    Ga gewoon door met jullie leven, het wordt er heus niet beter op als jullie hierover gaan blijven discussiëren of het nu wél of niet echt is(no_chears)


    SLOAN.

    Ik zou het zo geloven. Mijn naam staat er ook op. :Y)


    -

    Hée, oude tijden herleven :3


    Let it come and let it be

    Escritura schreef:
    (...)

    Jij misschien, maar wie er achter dit "TeamRocket" account zit, waarschijnlijk niet. Sorry, maar ik geloof er geen barst van. Een van de moderators, Yoda, is mijn beste vriendin. Ik heb een zeer sterke band met haar en ze zou niet tegen me liegen. Im sorry, but this is fake, and youre all being pathetic by believing lies like this


    Ik zou dit echt niet op vriendschap afschuiven Lizz. Ik begrijp dat de mods dingen niet mogen doorvertellen, ook niet aan hun vrienden. Ik heb ook modvriendjes gehad en die mochten ook niets zeggen, wat het ook was. Ik zie dat niet als liegen tegen je vrienden maar liegen voor een site, voor de andere mods waar je een front mee vormt.


    Your make-up is terrible