• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh... Dit maakt het dan weer geloofwaardig.


    Ik ga er vanuit dat als de crew zegt dat het niet klopt, het ook niet klopt. Het is misschien verdacht, maar wantrouwen helpt om de zaak helder te krijgen, though. Maar ik snap dat het verdacht lijkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ik ook :Y)

    Ik vertrouw Sam.


    Ik ook en Sam is niet zo achterbaks. Dat wist ik al en helemaal na d'r ook recht in d'r gezicht gesproken te hebben toen we bij de zee zaten. Heel veel eerlijker krijg je ze niet echt. (cat)


    Til hug og blod.

    Of er is een verrader tussen de mods.. oké misschien ga ik wat te ver in dit verhaal maar toch, ik weet niet of het nou echt of nep is. D:
    maar toch..

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:27 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat kreeg ik net dus ook binnen. Mods?

    Zoals je ziet heeft die persoon een fout gemaakt door mijn 'aantal posts' vergeten aan te passen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oké, dit topic wordt me iets te. Ik ben vandaag niet echt in de mood voor ruzie. Sneakt het topic uit.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kanade schreef:
    Hoe kan iemand die printscreens maken dan? Een gewone user kan dat niet, met andere woorden; ik geloof het niet.


    Dat zou betekenen dat de mods een lek hebben. En wie van de mods zou dat moeten zijn?

    Oh, en Nancy is hier al een tijdje, Assassin :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Amused schreef:
    (...)
    Zoals je ziet heeft die persoon een fout gemaakt door mijn 'aantal posts' vergeten aan te passen.

    Maar die google cache dan? Google faked niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat zou betekenen dat de mods een lek hebben. En wie van de mods zou dat moeten zijn?

    Oh, en Nancy is hier al een tijdje, Assassin :P


    Ja, maar niet op dat account. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oke, Ik geloff het nu wel.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar niet op dat account. (cat)


    De Nancy die erachterzit blijft dezelfde enge Nancy (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Erudite schreef:
    (...)

    Jij bent volgens mij wel redelijk bekend hoor, ik ken je tenminste :Y)


    Haha, dan vind ik dat met bijna 4 maanden lid best ok. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sjiriki schreef:
    (...)

    De Nancy die erachterzit blijft dezelfde enge Nancy (cat)


    True that. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat je te nieuw bent... Voor zover ik weet staan er alleen users op die al een tijdje lid zijn. Vandaar dat jij er niet op staat, Nancy. Of je dénkt gewoon dat je te geweldig bent, dat is ook nog een grote.


    Ik ben al jaren lid. En misschien voel ik mezelf gewoon te groot, maar vooralsnog vind ik het een bullshit lijst. Al bewijzen een aantal nu wel dat het maar goed is dat ze niet gekozen zijn, sinds ze nu ook een groot drama maken ervan.:Y)

    Niet allemaal, dus niet boos worden op me. Just saying.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:29 ]


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik ben al jaren lid. En misschien voel ik mezelf gewoon te groot, maar vooralsnog vind ik het een bullshit lijst. Al bewijzen een aantal nu wel dat het maar goed is dat ze niet gekozen zijn, sinds ze nu ook een groot drama maken ervan.:Y)


    Nou, gelukkig dat een aantal van die mensen zich niet eens ingeschreven hebben hé. :Y)


    Your make-up is terrible