• Ik ben weer eens bezig met Tomb Raider Legend te spelen - voor de zoveelste keer en ondertussen ken ik het hele spel al vanbuiten. Nu heb ik de settings eens op hard gezet omdat ik mezelf wil testen.
    En Lara (het hoofdpersonage van het spel) is toch eigenlijk een mens met een eigen willetje. Hoewel ik die toch volledig bestuur, ben ik ervan overtuigd dat ze sommige handelingen echt niet wil doen :')
    Ik scheld dat mens echt de huid vol omdat ze niet wilt luisteren, wat kan zij irritant zijn zeg. En onbeleefd. Als ik even wat anders doe, begint ze gewoon te stretchen om zo mijn aandacht terug te krijgen.
    Ben ik de enige die zo "agressief" is tegenover personages uit spelletjes? Nee toch? :')

    I know the feeling.
    Vroeger toen ik nog klein was en racespelletjes wilde spelen met mijn 8 jaar oudere zus, deed die wagen nooit wat ik wilde waardoor ik vaak achterstevoren op de rijbaan stond en van die dingen.

    Ik trok echt letterlijk mijn haren uit, rofl.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik scheld karakters uit Mario Kart ook helemaal verrot wanneer ze uit de bocht vliegen of iets in die geest, dus nee. Je bent echt niet de enige.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik speel geen spelletjes:Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Ik speel geen spelletjes:Y)

    Maar heel soms speel ik een spelletje en dan scheld ik andere personages ook uit :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm... Ik ben meer zoiets tegen mijn computer en mobiel. Maar dat komt meer omdat ik niet zoveel zo'n soort spelletjes speel.
    Wat ik trouwens nog wel één van de geniaalste opmerking (van een vriendin) vond was deze, tegen haar mobiel:
    'Hé, verdorie, waarom wil ie nou [naam] niet koppelen?' Als je niet had geweten dat ze het tegen haar mobiel had en dat ze die contacten (van iemands fb en twitter en mobiel eno bij elkaar tot één contact i.p.v. vier verschillende contacten) wilde koppelen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee hoor, als ik Assassin's Creed speel scheld ik Ezio ook de huid vol. Rotjoch dat het is, steeds maar mijn commando's negeren.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb dat vaak bij mijn sims, of bij Ezio. (':


    comfort in c h a o s

    Yuliette schreef:
    Ik speel geen spelletjes:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik had heel lang geleden ooit een DS-spelletje gehad van Totally Spies. En dan was er zo'n level waarin Sam op een gegeven moment over iets heel hoogs moest heen springen en dat lukte d'r maar niet! Uiteindelijk was ik zo chagrijnig op d'r dat ik het spel nooit meer gedaan heb (:


    “Love is a contradiction.”

    Creed schreef:
    Nee hoor, als ik Assassin's Creed speel scheld ik Ezio ook de huid vol. Rotjoch dat het is, steeds maar mijn commando's negeren.

    DIT.
    precies.

    Als ik AC speel en Ezio klimt op het dak d.m.v ramen en die shit in plaats van een ladder die er 2 cm naast staat (waar hij weigert op te springen), nou dan ..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:58 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Op de één of andere duistere wijze lijken mijn Sims ook een eigen wil te hebben en dat kan ik niet altijd waarderen. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat klinkt heel erg bekend (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Ik scheld karakters uit Mario Kart ook helemaal verrot wanneer ze uit de bocht vliegen of iets in die geest, dus nee. Je bent echt niet de enige.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik scheld meestal de mensen uit waar ik tegen speel, die niet willen sterven of mij neerschieten!


    Til hug og blod.

    Hahaha geweldig x'D. Ik scheld soms mini-voetballertjes uit op FIFA 12. (cat)


    ars moriendi