• Ik ben weer eens bezig met Tomb Raider Legend te spelen - voor de zoveelste keer en ondertussen ken ik het hele spel al vanbuiten. Nu heb ik de settings eens op hard gezet omdat ik mezelf wil testen.
    En Lara (het hoofdpersonage van het spel) is toch eigenlijk een mens met een eigen willetje. Hoewel ik die toch volledig bestuur, ben ik ervan overtuigd dat ze sommige handelingen echt niet wil doen :')
    Ik scheld dat mens echt de huid vol omdat ze niet wilt luisteren, wat kan zij irritant zijn zeg. En onbeleefd. Als ik even wat anders doe, begint ze gewoon te stretchen om zo mijn aandacht terug te krijgen.
    Ben ik de enige die zo "agressief" is tegenover personages uit spelletjes? Nee toch? :')

Ik word altijd kwaad op mijn simspoppetjes, die óf niet willen luisteren óf achterlijk zijn en een stoel niet kunnen ontwijken :l

Take risks and conquer your fears.

Pericles schreef:
    Ik word altijd kwaad op mijn simspoppetjes, die óf niet willen luisteren óf achterlijk zijn en een stoel niet kunnen ontwijken :l

Creed schreef:
    Nee hoor, als ik Assassin's Creed speel scheld ik Ezio ook de huid vol. Rotjoch dat het is, steeds maar mijn commando's negeren.

dit en oh, bij de sims. Die kan ik echt de huid vol zitten schelden :W

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Haha. Ik ben lang geleden gestopt met spelletjes spelen. Dat kwam meer omdat er niet tegen kon.
    Bijvoorbeeld bij een oorlogsspel. Er wordt op me geschoten en ik begin kei hard te gillen en ik space hem helemaal.

"Ignite, my love. Ignite."

Mercurial schreef:
    Op de één of andere duistere wijze lijken mijn Sims ook een eigen wil te hebben en dat kan ik niet altijd waarderen. (cat)

Ja inderdaad. Dan zeg ik dat ze een kind moeten gaan maken, gaat de vrouw rustig op bed zitten te lezen. Naar mens. (cat)

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Dan zeg ik dat ze een kind moeten gaan maken, gaat de vrouw rustig op bed zitten te lezen. Naar mens. (cat)

Dat ken ik ook.
    Dan zit ik daar: 'MENS GA NU DOUCHEN.' En dan gaat ze eten maken --'

"Ignite, my love. Ignite."

Ik ben heel levendig als ik GTA vice city doe op de ps2. Mijn broertje lacht me echt altijd uit. Beetje politie dood schieten, en van die mensen in elkaar slaan op straat, en als ze terug vechten word ik boos hahaha!

Alleen maar tranen van geluk

Ben ik dan de enige die met een poker face spelletjes speelt? :3

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Freerunner schreef:
    Ben ik dan de enige die met een poker face spelletjes speelt? :3

Ik ook vaak wel hoor, maar ik speel meestal first-person shooters online en dat kan soms behoorlijk op je zenuwen spelen. Vooral omdat je weet, dat ergens anders ook iemand zit die dat veroorzaakt of die beter is bijvoorbeeld. :'D

Til hug og blod.

Bij de Sims kun je trouwens hun vrije wil uitzetten hoor mensen, dan doen ze niks zonder commando, zelfs al gaan ze dood eraan. Dan gaan ze ook heel leuk smeken om je aandacht. :3

Til hug og blod.

Mercurial schreef:
    Op de één of andere duistere wijze lijken mijn Sims ook een eigen wil te hebben en dat kan ik niet altijd waarderen. (cat)

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

Dit heb ik nou ook met TEKKEN

Mirkwood schreef:
    Bij de Sims kun je trouwens hun vrije wil uitzetten hoor mensen, dan doen ze niks zonder commando, zelfs al gaan ze dood eraan. Dan gaan ze ook heel leuk smeken om je aandacht. :3

Haha, idd :3
    Ik zet dat altijd uit, want anders word ik gek.

Deep inside, I've never felt alive

Whahaha, ik moest echt lachen toen ik dit las. Sorry. Nee dat heb ik nooit, maar ik speel ook eigenlijk nooit spelletjes. :)

Bad decisions make good stories.

Herkenbaar. Ik leef hier samen met een game-verslaafde die een hele dag naar de computer of Xbox zit te schreeuwen. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury