• Voor mijn lezers van Life Taught Me To Die.


    Daarnet heb ik even na zitten denken hoe ik op z'n minst tientallen rollen in een verhaal kan proppen en uiteindelijk kwam ik op een idee hoe ik dat kon doen.
    Hoewel ik eigenlijk geen fanfiction meer wilde schrijven, zit er nu niets anders op, haha.


    Het idee voor het verhaal;
    Ashleigh is al enkele weken samen met Harry en het begint aardig serieus te worden.
    Harry's beste vriend Louis is al een lange tijd samen met zijn vriendin, maar het gaat de laatste tijd wat minder tussen die twee.
    De jongens gaan op tour en gezien Harry Ashleigh zijn leven wil laten zien, nodigt hij haar voor enkele dagen uit om mee op tour te gaan.
    In de dagen dat Ashleigh de jongens vergezeld verveeld ze zich te pletter, totdat ze Louis beter leert kennen.
    Wel, laten we zeggen, veel te goed.


    Hieronder de rollen die ik zo snel kon bedenken vind je hieronder.

    Vriendinnen;
    • De vriendin van Louis
    • Verschillende (ex-)vriendinnen van Liam, Niall en Zayn (dit kunnen er meerderen zijn door het hele verhaal door)

    Gewone vrienden en vriendinnen;
    • Huisgenoten van Ashleigh
    • Vriendinnen van Ashleigh
    • Vrienden van de band

    Bands;
    • Twee voorprogramma's als de band op tour gaat (overleg/kijk hierbij bij en met elkaar, zodat jullie samen twee andere bands in elkaar kunnen proppen)

    Fans;
    • Gewone fans
    • Groupies
    • Haters (kan ook alleen van de vriendinnen van de jongens zijn)
    • Hysterische fans
    • Stalkers

    Personeel en andere werknemers;
    • Assistentes van de jongens
    • Bandleden (zoals drummer of gitarist)
    • Dansers die bij de showact horen
    • Hotelpersoneel (zoals een erg nieuwsgierig kamermeisje, bijvoorbeeld)
    • Management (big bosses en stagiaires)
    • Mediamensen (zoals journalisten, interviewers en tv-persoonlijkheden)

    Showbizzwereld;
    • Acteurs en actrices (voor wanneer Ashleigh een rol aangeboden krijgt in een soapserie)
    • Beroemdheden (deze kunnen ze tegen komen tijdens feestjes en het uitgaan)




    Dit is wat ik me zo snel kon bedenken, als me een rol te binnen schiet zal ik deze toevoegen.
    Maar natuurlijk mag je al je fantasie gebruiken en zelf iets anders bedenken!


    Lijst voor het invullen;

    Rol;
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geboortedatum;
    Nationaliteit;
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage)
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)
    Goede eigenschappen; (minimaal drie)
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie)
    Overig karakterinformatie;
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)


    • Alle rollen zullen worden gebruikt!
    • Wanneer je een rol invult voor één van de vriendinnen, vertel dan ook hoe ze samen zijn gekomen en waarom het eventueel uit zou gaan.
    •Zelf heb ik nog geen naam voor het verhaal, dus alle suggesties zijn meer dan welkom!


    Succes met invullen!


    Warning; Kijk wel even welke rollen er al bezet zijn!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    ik ga als ik tijd heb invullen!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol; Verlegen fan die later Niall zijn vriendin word.
    Volledige naam; Jolijn Ellentiene Sabina Petra Arts
    Roepnaam; Jolijn.
    Geboortedatum; 15-4-1997
    Nationaliteit; Nederlands, opgegroeid in een rustig stadje in Limburg
    Gezinssituatie; Heeft een vader, moeder en een oudere broer van 20.
    Woonsituatie; Woont samen met haar vader, moeder en broer in een hoek huis.
    Goede eigenschappen; Ze is beleefd, ze denkt aan andere, is behulpzaam, leergierig, nuchter en georganiseerd.
    Slechte eigenschappen; Ongeduldig, lui, onzeker.
    Overig karakterinformatie; Ze heeft diabetes, dyslexie en schildklier problemen. Ook is ze vijf jaar lang gepest waardoor ze erg onzeker is. Hierdoor verbergt ze ook wie ze eigenlijk is, ze durft zichzelf niet meer te zijn en vind dat ook erg lastig. Ze schrijft en leest graag, dit is haar uitlaatklep. Door lezen en schrijven kan ze even alles om zich heen vergeten. Ze houd van eten maar haat sporten, behalve basketbal, dat vind ze leuk maar ze doet het niet vaak. Ook is ze wat onhandig.
    Uiterlijk; http://tinypic.com/view.php?pic=2gy68b7&s=6

    Het zou uit kunnen gaan omdat ze heel weinig eet op een begeven moment en probeert af te vallen.
    Hoe het aan zou kunnen gaan....iets als dat ze elkaar in de mac treffen en dat Niall ziet hoeveel ze naar binnen werkt en dat hij dat leuk vind?:3

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:51 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rol; Management/vriend band (Kan mis ook op een moment een (geheime) relatie krijgen met een van de jongens, omdat ze altijd meereist met hun en dus heel close met ze is?........)
    Volledige naam; Naomi (Lianne Daimy) Micheal
    Roepnaam; Naomi, Naom of Omi. (Oke, die laatste is raar..)
    Geboortedatum; 08-09-1994
    Nationaliteit; Half Nederlands/half Engels.
    Gezinssituatie; Moeder (Alice), Vader (Micheal) en een oudere broer (Finncent, 24jr.).
    Woonsituatie; Haar ouders zijn toen ze 14 was uitelkaar gegaan, omdat er veel ruzie en geweld thuis was, nadat haar vader het huis had verlaten kon haar moeder het niet meer aan en heeft zelfmoord gepleegd, ze vertrouwd mensen daarom ook niet snel en praat er alleen over met mensen die ze wel vertrouwd, dus bijna niemand weet het, ze is toen bij haar vader gaan wonen en haar broer verliet het huis en woont nu in America, maar haar vader was alcoholist dus ze werd nooit goed behandeld (ook weer veel geweld) thuis en moest ook voor haar vader zorgen, toen ze 16 was vertrok ze uit huis en ze reist nu met de jongens mee in hun management. Ze heeft dus geen goede jeugd gehad.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Zorgzaam, grappig, aardig, lief, ke kan altijd bij haar komen als je problemen hebt, is slim en leergierig, spontaan, altijd eerlijk.(Ook als het antwoord niet zo leuk is.)
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) Kan soms bitchy zijn als ze haar zin niet krijgt, vertrouwd mensen niet snel, wil altijd alles zelf regelen, ongeduldig en onzeker.
    Overig karakterinformatie; Kan soms ondeugend zijn en een beetje brutaal en verdedigd altijd haar vrienden/familie enz. (Ondanks ze een slechte band heeft met haar familie), ze is vaak druk en kn niet lang stilzitten, is ook een beetje onhandig, ze kan ook heel goed zingen maar niemand weet dat.
    Uiterlijk; Lang bruin wevend haar, groen/blauwe ogen, Gemiddelde lengte en slank postuur, bleke huid. Hier is anders een foto.


    Hoop dat je er iets mee kunt! ;) Xx En jeej tweede die erop heeft gereageerd! :D Dus nu verdien ik gwn die rol, haha!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Klinkt als een leuk verhaal!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol; Vriendin van Ashleigh en/of Vriendin Liam (hopelijk super close friends with Ashleigh)
    Volledige naam; Soraya Michella Mc Cloud. (achternaam effe veranderdd hope you don't mind?)
    Roepnaam; Sorr, Raya, Sotjee ( jup laatste slaat nergens opp!)
    Geboortedatum; 29-04-2000(Jup Jup ik ben dus 12 jaar oud:S Jong he?! Hoop alsnog dat ik kans maak??(A):$)
    Nationaliteit; Half Nederlands / Half Afrikaans
    Gezinssituatie; Problemen thuis. Weggelopen uit huis bij vader en moeder
    Woonsituatie; Woont samen met een vriendin
    Goede eigenschappen; Spontaan,Zorgzaam,Aardig,Houd van sport & van eten:$
    Slechte eigenschappen; Soms heel Bitchy, kan soms ook arro zijn verteld altijd de waarheid (ook als dat het laatste is dat je wil horen)
    Overig karakterinformatie; Ik doe altijd waar ik zin in heb en wat anderen daar van vinden maakt me niks uit
    Uiterlijk; Bruin/zwart krullend haar , bruine ogen, lichtbruine huid, best lang maar niet alte (gemiddeld?) en niet te dik maar ook niet te dun.

    Hopelijk verzin je iets(A) Xx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:35 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Rol; een vriendin van Ashleigh en Niall
    Volledige naam; Olivia Kayleigh Benson
    Roepnaam; Olivia
    Geboortedatum; 3 mei 1994
    Nationaliteit; Iers
    Gezinssituatie; Gescheiden ouders en een zusje Rachel (10)
    Woonsituatie; Ze woont op zichzelf
    Goede eigenschappen; ze is heel erg vrolijk, niet makkelijk van haar stuk te brengen en ziet overal het positieve van in
    Slechte eigenschappen; Ze kan koppig zijn, niet altijd te serieus als het moet en af en toe nogal irriterend overkomen met haar bijgeloof
    Overig karakterinformatie; Nadat haar ouders uit elkaar waren gegaan, besloot ze haar dromen achter na te gaan en studeren in Londen, daar ontmoette ze Ashleigh waar ze grote vriendinnen mee werd, daardoor kreeg ze ook goed contact met de jongens en doordat ze Iers was schepte dat een band met Niall.
    Uiterlijk; Olivia heeft een olijfkleurige huid met gitzwart, dik haar dat tot over schouders valt. Haar ogen zijn opmerkelijk heldergroen en omlijst met zwarte wimpers. Ondanks dit alles is ze niet enorm mooi, maar niet enorm lelijk. Een beetje onopvallend zeg maar. Ze is misschien iets langer dan de gemiddelde meisjes van haar leeftijd en redelijk slank.

    Hoop dat het van pas komt ^^


    A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality.

    Rol: Ik zit nog te twijfelen of ze een nieuwsgierig kamermeisje is, dat stiekem met Niall en Zayn tegelijk gaat, of een stalker. hihi

    volledige naam: Ismira Jill (Ik ben slecht in achternamen verzinnen, dus verzin er zelf maar 1.)

    Roepnaam: Ismira.
    Geboortedatum is: 3 april 1995 ze is dus 17.
    Nationaliteit: Ze komt uit Engeland. Heeft Familie in Nederland)

    Gezinssituatie & woonsituatie: Ismira is een tweeling. (twee ei-ig , sorry, ik kan geen tekens op mijn mobiel doen)
    Haar tweelingzusje heet Alyt (Spreek uit als aliet). Verder heeft ze een vader en moeder die gelukkig getrouwt zijn.
    Er zijn geen verdere broertjes/ zusjes.

    goede eigenschappen: Ismira is erg vriendelijk en helpt iedereen. Ze heeft een goede kijk op hoe ze in het leven staat. Ismira tekent heel graag. Hier kan ze haar emoties in kwijt. Verder help Ismira ook in het huishouden, dat doet ze, zodat haar moeder okk wat vrije tijd heeft.

    Slechte eigenschappen: Ismira kan soms nogal fel uit de hoek komen. Als ze in een slechte bui is, kun je maar beter uit haar buurt blijven. Ze verteld alles over je wat je niet wilt weten. Ismira flapt er dan ook regelmatig prive dingen uit als ze kwaad is. Geheimen kun je beter niet aan haar vertellen.

    Uiterlijk: Ismira heeft lang, bruin steil haar. Ze is rond de 1.60 m lang. Het raadselachtige aan haar is dat ze een helder blauw oog heeft, (de linker) en een Gouden oog heeft (rechter). Als ze kwaad is wordt het gouden oog donkerbruin. Dokters weten niet wat er mis mee is. Verder draagt ze vooral kleding van de h&m ze houdt van fleurige/kleurige printjes en draagt graag hakken ( en blazers).

    Uiterlijk Alyt: Alyt heeft juist blond haar en groene ogen. Zij is de 'normale' van de twee. Zij heeft dezelfde kledingstijl als Ismira.
    Ik hoop dat ik alles voldoende ingevuld heb, en anders kan je het zelf wel opvullen toch ??

    xxx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rol; Drummer van de band als de rol nog niet bezet is en je leuk vind ook tijdelijk vriendin van Liam.
    Volledige naam; Lisanne Bergman
    Roepnaam; Liz
    Geboortedatum; 22-11-1993
    Nationaliteit; Engels
    Gezinssituatie; Ouders zijn nog samen en heeft één oudere zus. Haar oudere zus was echt een lievelingetje van de ouders en deed als goed in tegenstelling tot Liz zelf. Zij deed juist alles fout. Ze mocht dan ook niet de muziek in gaan, dit is volgens haar ouders geen zekere baan. Dit heeft ze echter toch gedaan. Ze ziet haar familie dus nooit meer.
    Woonsituatie; Woont sinds haar 15de op zichzelf, helemaal alleen in een appartement in Londen.
    Goede eigenschappen; Heel zelfstandig, altijd vrolijk en kan heel goed advies geven en goed luisteren.
    Slechte eigenschappen; door haar verleden heeft ze moeite met het uiten van haar emotie's, als ze boos is, is ze woedend en negeert ze mensen voor dagen. Ze is ook best ongeduldig.
    Overig karakterinformatie; Zou wel leuk vinden als de relatie ook een tijdje uit is waardoor het een beetje ongemakkelijk wordt aangezien ze wel drummer is van de band. Ze is ook beste vrienden met Louis. Ze heeft overigens heel veel moeite met het geen contact hebben met haar familie alleen praat hier nooit over.
    Uiterlijk; Ze is best klein en heeft donkere haren, ze heeft hele sprekende groene ogen en volle lippen. Haar kleding stijl is vooral stoer maar met een elegante touch. Ze staat bekend om haar all stars die ze in vele soorten en kleuren heeft.

    Hoop dat je het een beetje leuk vind, zo graag horen wat je ervan vind en als bepaalde dingen wilt veranderen, het blijft jou verhaal dus ga je gang!


    Doe wat je niet laten kan.

    Rol; Beste vriendin Harry, geeft Harry altijd het beste advies, en vertrouwen elkaar als de beste (heeft ook goede band met de andere bandleden, maar met Harry het meeste, waarschijnlijk omdat hij haar aan haar broer herinnert waar ze altijd een goede band mee heeft gehad)
    Volledige naam; Bailey Gilmore
    Roepnaam; Bailey
    Geboortedatum; 01-06-1998
    Nationaliteit; Nederlands
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage) vader (Marc), moeder(Sadie) en oudere broer (Caleb) (waar ze weinig contact mee heeft, aangezien ze is verhuist naar Engeland een jaar geleden)
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)woont in een appartement in hetzelfde complex als de jongens en woont alleen
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) zorgzaam, aardig, kan goed luisteren, geeft goed en serieus advies, is goed te vertrouwen
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie)is erg verlegen, vertrouwd mensen niet zo snel (vanwege vriendje dat vreemd ging), kropt alles op (praat zelf niet graag over haar problemen)
    Overig karakterinformatie; kan over het algemeen met iedereen goed om, maar echt haar vertrouwen winnen duurt even.
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon) tadaa

    Rol; Beste vriendin Niall/of elke andere rol X
    Volledige naam; Mia-Rose Mccartney
    Roepnaam; Mia, Rose.
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit; Engels
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage)Sarah komt uit een gezin dat nogal lastig in elkaar zit, haar ouders spreken elkaar niet meer en haar broer is al heel lang verdwenen. Toch probeert ze er het beste van te maken, de zoekacties naar haar broer gaan ook nog steeds verder omdat ze niet op heeft willen geven. Ze heeft een tijd lang bij haar oma gewoont, maar toen zij is overleden is ze bij haar moeder gaan wonen.
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar) Sarah woont nu met haar beste vriend Bas (die overigens Nederlands is) in een flatgebouwtje in Londen. Haar ouders hebben het voor haar gekocht en ze heeft Bas gevraagt om bij haar te komen wonen omdat ze elkaar echt nodig hebben. Overigens heeft Bas nog een vriend; Bert hij is erg afwezig maar wel aardig. Tenmisnte dat heeft hij verzonnen toen hij alleen in de Starbucks zat, toch hebben ze altijd veel plezier met Bert (;. Bas heeft ze leren kennen in de Starbucks waar ze eerst werkte,
    wie je allemaal wel niet leert kennen als je koffie over iemand heengooit.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Sarah is de meeste tijd vorlijk en vol met energie, ze kan goed met mensen praten maar als beste kan ze nog naar mensen luisteren.Ze heeft altijd wel iets interessants te vertellen.
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) Sarah kan erg bitchy overkomen als je haar voor het eerst leert kennen, dit komt omdat ze erg onzeker is en daarom al snel boos reageert. Sarah kan heel erg hyper zijn, natuurlijk is dit niet meteen een slechte eigenschap maar bij haar kan het echt vreselijk erg zijn. Soms is ze erg jaloers.
    Overig karakterinformatie; Sarah is zeker niet op haar mondje gevallen, ze zegt graag wat ze denkt en hier krijgt ze ook vaak kritiek op. Ze kan heel grappig zijn omdat ze dol is op random woorden zeggen, toch is ze redelijk emotioneel als je met haar praat en ze zal er altijd voor je zijn, hoe zwaar je het ook hebt.
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)


    Sarah heeft ene heel neutraal gzicht, ze draagt zelden make-up en haar ogen zijn hemelsblauw. Ook heeft ze lichte sproetjes rond haar neus.Sarah is klein en dat irriteert haar dood, hoewel ze wel hoge schoenen kan dragen en bijna nooit bang hoeft te zijn om langer dan haar bf te zijn.
    X
    (Voor als je het hebt gemerkt, ik typ graag uitgebreid :P)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:27 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol; vriendin Louis
    Volledige naam; Melanie Dawn Carter
    Roepnaam; Melanie
    Geboortedatum; 22-11-1993
    Nationaliteit; Brits/Engels
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage) heeft bride ouders nog, heeft nog een broertje van 13.
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar) ouderlijk huis is in Londen, middelmatig groot, maar spendeert meer tijd in het appartement van Louis en Harry.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) sympathiek, Slim, behulpzaam, gevoel voor humor.
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) kan soms beetje bot overkomen, als ze ruzie heeft gaat ze allerlei dingen roepen die helemaal niey waar hoeven te zijn, als ze nerveus is bijt ze op jaar nagels;)
    Overig karakterinformatie; ze is erg sympathiek, altijd in voor een geintje, kan ook best Naughty zijn.
    Uiterlijk; lang blond golvend haar en groene amandelvormige ogen met lange krullende wimpers, 1 m 73 lang, maat 39 qua schoenen en een slank figuur.

    Sorry voor eventuele spellingsfouten, telefoon typt soms wat lastig :$

    EDIT: heb een half uur lopen zoeken naar een plaatje dat ongeveer bik het plaatje past:
    http://m.weheartit.com/entry/31146308

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:19 ]


    We live on front porches, and swing life away... - Rise Against

    Rol; Al vanaf jongs af aan de beste vriendin van Mr. Louis Tomlinson, want ze zijn samen opgegroeid. Ze doen heel veel samen en passen zo goed bij elkaar omdat ze allebei random en gek zijn. xd Louis vindt dat ze goed bij Liam past dus zo laat hij hun kennismaken en kan ze ook een vriendin worden van Liam. (:
    Volledige naam; Alison Regina Grey
    Roepnaam; Alison / Alice / Angel (:
    Geboortedatum; 18-7-1993
    Nationaliteit; Kwart Amerikaans, verder Engels.
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage) Een grote broer en een klein zusje van 5/6 jaar met twee ouders die gescheiden zijn. Ze praat niet meer met haar vader, want ze mag hem niet. Ze heeft een goede band met haar familie !
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar) Met haar nicht Katy en haar (Katy's) beste vriendin Roxanne in London.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Ze is gek, random en hoe ze het zelf beschrijft: raar, maar ook heel lief, betrouwbaar en trouw en staat altijd voor haar vrienden/dierbaren klaar en is een goede luisteraar als haar vrienden problemen hebben. Ze is een goede vriendin die graag lol trapt en altijd bij Louis altijd vrolijk is en samen doen ze altijd gek en hebben ze lol.
    Al de leuke jongens tot nu toe zijn allemaal rotjongens en daarom is ze al heel lang single terwijl ze heel graag een lief, aardig betrouwbaar vriendje wil waar Louis vanaf weet en haar dus aan Liam koppelt.
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) Is bij onbekende mensen nogal verlegen en vertrouwd ze niet meteen, is nogal sassy net als Lou (weet niet of dat slecht is?), lui!, kan een beetje een dramaqueen zijn, overdrijft veel als ze dingen beschrijft en is nieuwsgierig.
    Overig karakterinformatie; Ze vindt normale mensen stom en noemt zichzelf altijd weird. Niemand is normaal, dus mensen die zichzelf normaal vinden zijn gewoon stom. Ze is dus nogal lui, maar wordt gelukkig niet dik door veel te eten enzo. (:
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon) EDIT: Zie foto:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:32 ]

    Ik vul vanavond een rol in! (:
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 7:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ga er ook één invullen!


    What’s tasty in Busan?