• Voor mijn lezers van Life Taught Me To Die.


    Daarnet heb ik even na zitten denken hoe ik op z'n minst tientallen rollen in een verhaal kan proppen en uiteindelijk kwam ik op een idee hoe ik dat kon doen.
    Hoewel ik eigenlijk geen fanfiction meer wilde schrijven, zit er nu niets anders op, haha.


    Het idee voor het verhaal;
    Ashleigh is al enkele weken samen met Harry en het begint aardig serieus te worden.
    Harry's beste vriend Louis is al een lange tijd samen met zijn vriendin, maar het gaat de laatste tijd wat minder tussen die twee.
    De jongens gaan op tour en gezien Harry Ashleigh zijn leven wil laten zien, nodigt hij haar voor enkele dagen uit om mee op tour te gaan.
    In de dagen dat Ashleigh de jongens vergezeld verveeld ze zich te pletter, totdat ze Louis beter leert kennen.
    Wel, laten we zeggen, veel te goed.


    Hieronder de rollen die ik zo snel kon bedenken vind je hieronder.

    Vriendinnen;
    • De vriendin van Louis
    • Verschillende (ex-)vriendinnen van Liam, Niall en Zayn (dit kunnen er meerderen zijn door het hele verhaal door)

    Gewone vrienden en vriendinnen;
    • Huisgenoten van Ashleigh
    • Vriendinnen van Ashleigh
    • Vrienden van de band

    Bands;
    • Twee voorprogramma's als de band op tour gaat (overleg/kijk hierbij bij en met elkaar, zodat jullie samen twee andere bands in elkaar kunnen proppen)

    Fans;
    • Gewone fans
    • Groupies
    • Haters (kan ook alleen van de vriendinnen van de jongens zijn)
    • Hysterische fans
    • Stalkers

    Personeel en andere werknemers;
    • Assistentes van de jongens
    • Bandleden (zoals drummer of gitarist)
    • Dansers die bij de showact horen
    • Hotelpersoneel (zoals een erg nieuwsgierig kamermeisje, bijvoorbeeld)
    • Management (big bosses en stagiaires)
    • Mediamensen (zoals journalisten, interviewers en tv-persoonlijkheden)

    Showbizzwereld;
    • Acteurs en actrices (voor wanneer Ashleigh een rol aangeboden krijgt in een soapserie)
    • Beroemdheden (deze kunnen ze tegen komen tijdens feestjes en het uitgaan)




    Dit is wat ik me zo snel kon bedenken, als me een rol te binnen schiet zal ik deze toevoegen.
    Maar natuurlijk mag je al je fantasie gebruiken en zelf iets anders bedenken!


    Lijst voor het invullen;

    Rol;
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geboortedatum;
    Nationaliteit;
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage)
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)
    Goede eigenschappen; (minimaal drie)
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie)
    Overig karakterinformatie;
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)


    • Alle rollen zullen worden gebruikt!
    • Wanneer je een rol invult voor één van de vriendinnen, vertel dan ook hoe ze samen zijn gekomen en waarom het eventueel uit zou gaan.
    •Zelf heb ik nog geen naam voor het verhaal, dus alle suggesties zijn meer dan welkom!


    Succes met invullen!


    Warning; Kijk wel even welke rollen er al bezet zijn!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    ; Rol; actrise
    Volledige naam;AmberLouise Gavan
    Roepnaam;Amber
    Geboortedatum; 22-6-95
    Nationaliteit;Halfschots half nederlands
    Gezinssituatie; vader jan en moeder eleanor zijn gesheiden en een zus van 18 Mariska :D (uit voor een gezin komt het personage)
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)met moeder en zus samen inschotland xd
    Goede eigenschappen; grappig betrouwbaar en aardig :D
     (minimaal drie) Slechte eigenschappe'er n an dom overkomen gaat soms met haar grapjes net te ver
     (minimaal drie)
    Overig karakterinformatie; ze kan het wel met iedereen vinden
    iterlijk; bruin middelang stijl haar bruine ogen en 1.70 lang :D(mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)[url] http://userserve-ak.last.fm/serve/500/67232078/alex+g+ronlund.jpg [/url]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:58 ]

    Rol; Stagaire (bij het management, studeert muziekmanagement)
    Volledige naam;Alleah Ashley Tuckson (ik ben zo slecht in namen verzinnen xD)
    Roepnaam; Leah
    Geboortedatum;15-09-1992
    Nationaliteit; half Brits, half Nederlands
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage)Leahs ouders zijn beide overleden toen zij nog geen drie jaar was. Sinds die tijd hebben haar opa en oma de zorg voor haar en haar twee jaar oudere zus op zich genomen. Beide meiden zijn nu het huis uit, maar komen nog vaak even langswippen.
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)Leah woont in een appartement dat ze deelt met twee andere meiden (Laura en Lisa) in Liverpool. Naast dat deze meiden haar huisgenoten zijn, zijn het ook haar beste vriendinnen.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Doorzetter, betrouwbaar en altijd goed gehumeurd
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie)Gesloten boek (ze laat niet snel haar emoties zien en vertelt niet snel wat ze ergens van vindt), kan heel anders uit de hoek komen dan ze het bedoeld en ze is soms een tikje arrogant.
    Overig karakterinformatie;Leah is nogal beschermend als het over zichzelf gaat. Ze laat niet snel iemand binnen in haar 'wereldje', daar zal je echt moeite voor willen doen. Vandaar dat ze soms een tikje arrogant is, ze is gewoon bang om weer gekwetst te worden.
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)klik

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 9:58 ]


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Rol; vriendin van Louis
    Volledige naam; Spencer
    Roepnaam; Spence
    Geboortedatum; 14/06/1995
    Nationaliteit; Ier
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage): Spencer's moeder is overleden toen ze 17 was en sindsdien is ze niet meer geweest zoals ze vroeger was. Ook Louis merkt dat ze niet meer hetzelfde meisje is waarop hij verliefd werd. De dood van haar moeder verzwakt hun relatie. Spencer's vader is meestal niet thuis, omdat hij vaak weg met voor zijn werk. Hij blijft eigenlijk zo graag mogelijk op zijn werk, om zijn dochter niet onder de ogen te komen. Ook de dood van zijn echtgenote heeft hem zwaar getroffen.
    Woonsituatie; Woont bij haar vader in Ierland.
    Goede eigenschappen; Spencer beurt altijd mensen op, in wat voor situatie ze ook zitten. Ook is ze altijd één en al oor, je kan altijd met je problemen bij haar terecht. Haar beste eigenschap is eerlijkheid, ze zal nooit achter je rug roddelen maar gewoon eerlijk tegen je zijn.
    Slechte eigenschappen; Ze is zeer gevoelig, je hoeft maar te praten over haar moeder en ze begint al te huilen. Ook is ze zeer gesteld op haar uiterlijk, ze zal zichzelf nooit onthullen in een jogginsbroek. Ook is Spencer niet snel vergevend, als je haar eenmaal hebt boos gemaakt zal ze dat niet zomaar vergeten en vergeven.
    Overig karakterinformatie; Spencer probeert zo vrolijk mogelijk door het leven te gaan en ze probeert uit alle gebeurtenissen iets positief te halen.
    Uiterlijk;


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    Rol; vriendin van Zayn
    Volledige naam; Nikki
    Roepnaam;Nikki
    Geboortedatum;21-05-1995. Ze is dus 17.
    Nationaliteit;Half Pakistaans, half Nederlands (ze is in Nederland geboren).
    Gezinssituatie; Haar gezin is strenggelovig, daarom mag Nikki niet veel. Ze heeft nog gewoon een vader en moeder die getrouwd zijn, en een broertje van vijf jaar. Haar broertje wordt voorgetrokken, omdat ze blijer waren met een zoon als een dochter.
    Woonsituatie; Doordat ze het zo zat was thuis woont ze samen met haar vriendin Elisa in een groot huis in Londen. In Londen ontmoet ze ook Zayn, waar het al snel mee klikt.
    Goede eigenschappen; Nikki is erg trouw, ze raakt vaak gehecht aan mensen en wil ze dan niet kwijt. Daarom was weggaan van haar ouders voor haar een groot probleem en had ze een depressieve periode. Ze is betrouwbaar, als je een geheim aan haar vertelt zal ze het nóóit doorvertellen. Ook is ze positief ingesteld, ze probeert altijd het beste van alles te maken.
    Slechte eigenschappen; Nikki kan heel erg eigenwijs en koppig zijn - wat soms irritant is voor de mensen om haar heen. Ze praat niet graag over haar gevoelens en kropt alles op. Als haar vertrouwen geschonden is, zal het lang duren voordat ze je weer vertrouwt. Ze vindt betrouwbaarheid daarom ook heel belangrijk.
    Overig karakterinformatie; Nikki stelt zich open en maakt daardoor snel vrienden.
    Uiterlijk;

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:27 ]


    Life takes us to unexpected places, love brings us home

    Rol; Beste vriendin van Liam Payne maar word dan uiterlijk zijn echte vriendin.
    Volledige naam; Britney Jane O'Colley.
    Roepnaam; Brit.
    Geboortedatum; 17
    Nationaliteit; Heeft een paar jaar in Nederland gewoond maar is toen verhuisd naar een appartement in Londen.
    Gezinssituatie; Britney woont alleen nog met haar vader in het appartement.
    Ook heeft ze een golden retriever die Snow heet.
    Hij moet bijna altijd overwerken en dus is hij er bijna nooit voor Britney.
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar) Haar ouders zijn toen ze net 15 was uit elkaar gegaan omdat er te veel ruzie in huis was. Haar vader wou naar Londen verhuizen en Britney is dus met haar vader meegegaan. Haar moeder kon het alleen niet meer aan dus heeft ze zelfmoord gepleegd.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Bijna altijd vrolijk, is wel in voor een grapje, gevoelig en spontaan.
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) Zegt alles wat ze denkt, is onzeker over haar uiterlijk, koppig.
    Overig karakterinformatie; Ze kan totaal niet tegen mensen die liegen en hun echte mening niet durven te vertellen. Ze is ook erg behulpzaam en best beschermend over haar vrienden. Ook is ze vaak erg vrolijk en probeerd vaak het positieve van iets in te zien. Voor de rest is ze heel zorgzaam, vooral over geliefde en oudere mensen op straat die hulp nodig hebben. Ze kan iets wat verlegen zijn maar dat is meestal weer heel snel weg. Scherp uit de bocht komen kan ze ook heel goed, soms meent ze iets niet maar zegt ze het toch. Ze is echt een flapuit.


    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)

    Rol; Vriendin van Zayn.
    Volledige naam; Kimberley Selena DeNiro
    Roepnaam; Kim
    Geboortedatum;12-8-1994
    Nationaliteit; Frans/Engels
    Gezinssituatie;Kimberley is enig kind en woont alleen met haar moeder, want haar vader is overleden toen ze 5 was
    Woonsituatie; Kimberley woont met haar moeder in Londen
    Goede eigenschappen; Ze kan goed zingen, goed acteren en goed dansen
    Slechte eigenschappen; Ongeduldig,zeurt veel, lui
    Overig karaktereigenschappen: ze kan niet tegen mensen die arrogant zijn
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?q=meisje+met+bruin+haar&start=112&hl=nl&biw=1280&bih=929&tbm=isch&tbnid=9ePfpvjFLmr96M:&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%3Ftid%3D127076&docid=3SE_QA390Lo-JM&imgurl=http://i41.tinypic.com/2wfk8e8.jpg&w=500&h=333&ei=AvjyT5LhMYSy8gO8keywCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=453&vpy=552&dur=1474&hovh=183&hovw=275&tx=58&ty=38&sig=105583321577723970197&page=4&tbnh=132&tbnw=161&ndsp=41&ved=1t:429,r:8,s:112,i:167[klik


    \('o')/ Vas Happenin'?!

    Vriendin van Louis maak ik nog!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Is de nieuwe vriendin van Harry ook een optie om te maken? Uit je beschrijving kan ik opmaken dat ze uiteindelijk bij Louis uitkomt?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    IK GA ER EENTJE KIEZEN!!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:12 ]


    x.

    Rol; Assistente van de jongens en/of word later verliefd op Zayn.
    Volledige naam; Esra Olivia Montez
    Roepnaam; Oli
    Geboortedatum; 16 - 05 - 1994
    Nationaliteit; Spaans/Engels
    Gezinssituatie; grootte appartement
    Woonsituatie; Ze woont daar samen met haar moeder
    Goede eigenschappen; Ze houd ervan om met mensen om te gaan/helpen en nieuwe mensen te leren kennen. Ze is houd je geheim voor zich net zoals een dagboek en ze is altijd snel te vinden omdat, ze heel luid en vrolijk is.
    Slechte eigenschappen; Ze is snel beledigt, omdat ze vroeger niet zo vaak werd gepest. Ze is heel emotioneel en omdat niet te laten zien probeert ze grof en stoer over te komen.
    Overig karakterinformatie; Ze was een tijdje depressief omdat, haar moeder borstkanker heeft/had.
    Uiterlijk; Licht bruin haar en donker bruine ogen.
    Extra( wou ik er even bij zetten =$!); Ze wilt dat mensen haar bij haar bijnaam noemen omdat, ze niet tevreden is met haar echte roepnaam. Haar vader is overleden wegens leeftijd (niets bijzonders dus).

    XO'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:14 ]


    x.

    Tinder schreef:
    Is de nieuwe vriendin van Harry ook een optie om te maken? Uit je beschrijving kan ik opmaken dat ze uiteindelijk bij Louis uitkomt?
    -XOXO

    Ja, ik vind het goed! (:


    Mensen, alsjeblieft geen rollen meer voor de vriendin van Louis!
    Zit nu al met het probleem dat hij er drie heeft, haha! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Rol; Hater, ex van Zayn.
    Volledige naam; Demetria Natalie Parker
    Roepnaam; Demi
    Geboortedatum; 14-06-1994
    Nationaliteit; Engels / Duits
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage) Ouders zijn gescheiden, heeft een overleden tweelingbroer.
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar) In een flat net buiten Londen woont ze met haar zus en moeder.
    Goede eigenschappen; (minimaal drie) Dansen | Schrijven (verhalen) | Piano spelen
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie) Verteld snel roddels door | Kan moeilijk geheimen bewaren | Praat veel.
    Overig karakterinformatie; Ze haat de band, alleen omdat Zayn haar op een "lullige" manier gedumpt heeft.
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon) Klik!

    Ik doe alle drie de vriendinnen oke? Want ik hou gewoon van dit soort dingen ^^
    Dus die van Harry/Niall/Zayn. Louis zal ik niet doen (:

    Rol: Vriendin Niall
    Volledige naam: Madelynn Cierra Delisandé
    Roepnaam: Maddi
    Geboortedatum: 18 december 1993
    Nationaliteit: Brits/Frans
    Gezinssituatie: Haar moeder is Frans en haar vader Brits. Haar ouders zijn getrouwd en ze heeft twee zussen en één broer. Madelynn is onderdeel van een tweeling. Aurelie is 18 jaar en haar tweelingzus. Maddi kan het goed vinden met Aurelie en bespreekt veel met haar. Sophie is 15 jaar en het stomme kleine zusje zoals Maddi haar omschrijft. Matt is 22 jaar en studeert. Daarom ziet ze hem niet vaak. Ze mist hem heel erg, hij was altijd haar steun en toeverlaat. Haar beste vriend dus. De band tussen hun is heel sterk.
    Woonsituatie: Ze woont nog in haar ouderlijk huis. Maar wil wel graag een eigen huis.
    Woonplaats: Ze woont in een villa in Cambridge. Dat komt doordat haar vader een zakenman is.
    Goede eigenschappen: Ze is erg behulpzaam en kan er niet tegen als mensen tegen onrechte worden beschuldigd van iets. Ze heeft heel snel dingen door. Je kan niet veel dingen achter houden voor haar. Ze geeft vaak jongeren advies over van alles en nog wat. Ze is erg sociaal (misschien wel iets teveel) en maakt (bijna) altijd de goede keuzes.
    Slechte eigenschappen: Ze is erg verlegen in het begin bij onbekende mensen. Als ze - ze beter kent, bloeit ze wel open. Kan snel gekwetst worden maar vergeeft het je ook snel. Is erg wisselvallig, de ene keer ontzettend druk, de andere keer erg stil. Erg onzeker over zichzelf. Ze denkt soms dat niemand haar mag en dat ze haar kwijt willen. Ook al is dat niet zo.
    Overig karakterinformatie: Heeft een bijzondere passie voor chocolade. Speelt piano sinds haar tiende en speelt het ook heel goed. Als ze speelt lijkt het net alsof je zweeft. Ze wilt eigenlijk niet dat iemand het hoort. Kan geen gitaar spelen maar wilt het wel ontzettend graag. Misschien kan een zeker iemand daar wel mee helpen?
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/21844698
    Ontmoeting: Niall was toevallig in hetzelfde gebouw als Maddi en hoorde haar piano spelen. Hij vond het zo mooi dat hij wel moest gaan kijken wie er achter die piano zat. Hij dacht dat het vast zo'n ouwe vrouw was die piano les gaf. In plaats van dat, zag hij een mooi jong meisje piano spelen. Ze zag er heel geconcentreerd uit. Hij bleef luisteren tot ze stopte en wou toen weg gaan zonder dat ze het door had. Alleen had ze het wel door. Ze was erg geschrokken en boos omdat iemand het gehoord had. Ze vluchtte de kamer uit en rende naar buiten. Niall ging achter haar aan en haalde haar in. Ze riep ontzettend boos naar hem dat hij van haar af moest blijven en met rust moest laten. Hij stelde toen voor om terug het gebouw in te gaan en even te praten. Dat deed ze en het kwam weer goed. Na een paar afspraken had hij genoeg moed gevonden om haar te vragen. Natuurlijk zei ze ja (:
    Break-up: Die is er niet ..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:27 ]


    The truth past away.

    hey (:

    Rol; vriendin van Louis.
    Volledige naam; Nina van der Woodsen
    Roepnaam; misschien Nien ofzo?
    Geboortedatum; 09 - 03 - 1993
    Nationaliteit; Amerikaans-Nederlandse
    Gezinssituatie; gescheiden ouders en een zusje.
    Woonsituatie; woont in Barcelona, waar ze studeert aan de universiteit. Ze woont op de campus samen met haar Nederlandse vriendin Daphne.
    goede eigenschappen; kan goed met jongens omgaan, houdt van muziek (maar is niet muzikaal), is zorgzaam en altijd vrolijk, is sportief.
    Slechte eigenschappen; vindt het soms moeilijk om gevoelens te uiten, wil het liefst iedereen te vriend houden en vindt het soms moeilijk om iemand te vergeven.
    Overig karakterinformatie; verzin jij het maar! jij bent de schrijver haha.
    Uiterlijk; rondingen (maar niet dik), lang, halflang bruin haar en bruine ogen. lange benen en een rond gezicht.

    ik hoop dat je er wat mee kan (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 10:34 ]


    --

    Lieve mensen, stuur alsjeblieft geen rol meer in voor de vriendin van Louis.
    Dude, hij word een player in dit verhaal, haha!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo