• Voor mijn lezers van Life Taught Me To Die.


    Daarnet heb ik even na zitten denken hoe ik op z'n minst tientallen rollen in een verhaal kan proppen en uiteindelijk kwam ik op een idee hoe ik dat kon doen.
    Hoewel ik eigenlijk geen fanfiction meer wilde schrijven, zit er nu niets anders op, haha.


    Het idee voor het verhaal;
    Ashleigh is al enkele weken samen met Harry en het begint aardig serieus te worden.
    Harry's beste vriend Louis is al een lange tijd samen met zijn vriendin, maar het gaat de laatste tijd wat minder tussen die twee.
    De jongens gaan op tour en gezien Harry Ashleigh zijn leven wil laten zien, nodigt hij haar voor enkele dagen uit om mee op tour te gaan.
    In de dagen dat Ashleigh de jongens vergezeld verveeld ze zich te pletter, totdat ze Louis beter leert kennen.
    Wel, laten we zeggen, veel te goed.


    Hieronder de rollen die ik zo snel kon bedenken vind je hieronder.

    Vriendinnen;
    • De vriendin van Louis
    • Verschillende (ex-)vriendinnen van Liam, Niall en Zayn (dit kunnen er meerderen zijn door het hele verhaal door)

    Gewone vrienden en vriendinnen;
    • Huisgenoten van Ashleigh
    • Vriendinnen van Ashleigh
    • Vrienden van de band

    Bands;
    • Twee voorprogramma's als de band op tour gaat (overleg/kijk hierbij bij en met elkaar, zodat jullie samen twee andere bands in elkaar kunnen proppen)

    Fans;
    • Gewone fans
    • Groupies
    • Haters (kan ook alleen van de vriendinnen van de jongens zijn)
    • Hysterische fans
    • Stalkers

    Personeel en andere werknemers;
    • Assistentes van de jongens
    • Bandleden (zoals drummer of gitarist)
    • Dansers die bij de showact horen
    • Hotelpersoneel (zoals een erg nieuwsgierig kamermeisje, bijvoorbeeld)
    • Management (big bosses en stagiaires)
    • Mediamensen (zoals journalisten, interviewers en tv-persoonlijkheden)

    Showbizzwereld;
    • Acteurs en actrices (voor wanneer Ashleigh een rol aangeboden krijgt in een soapserie)
    • Beroemdheden (deze kunnen ze tegen komen tijdens feestjes en het uitgaan)




    Dit is wat ik me zo snel kon bedenken, als me een rol te binnen schiet zal ik deze toevoegen.
    Maar natuurlijk mag je al je fantasie gebruiken en zelf iets anders bedenken!


    Lijst voor het invullen;

    Rol;
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geboortedatum;
    Nationaliteit;
    Gezinssituatie; (uit voor een gezin komt het personage)
    Woonsituatie; (met wie woont hij/zij samen en waar)
    Goede eigenschappen; (minimaal drie)
    Slechte eigenschappen; (minimaal drie)
    Overig karakterinformatie;
    Uiterlijk; (mag een foto zijn, het liefst een onbekend persoon)


    • Alle rollen zullen worden gebruikt!
    • Wanneer je een rol invult voor één van de vriendinnen, vertel dan ook hoe ze samen zijn gekomen en waarom het eventueel uit zou gaan.
    •Zelf heb ik nog geen naam voor het verhaal, dus alle suggesties zijn meer dan welkom!


    Succes met invullen!


    Warning; Kijk wel even welke rollen er al bezet zijn!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:50 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Lieve mensen, stuur alsjeblieft geen rol meer in voor de vriendin van Louis.
    Dude, hij word een player in dit verhaal, haha!


    Haha xd ik zie t al voor me. Louis als player xd


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Analyzed schreef:
    (...)

    Haha xd ik zie t al voor me. Louis als player xd

    Yush, that should be interesting!
    Zeker gezien Ashleigh er ook nog bij komt, haha.
    Maar ik wil er een soort soap van maken, dus wat dat betreft kan het allemaal net, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Yush, that should be interesting!
    Zeker gezien Ashleigh er ook nog bij komt, haha.
    Maar ik wil er een soort soap van maken, dus wat dat betreft kan het allemaal net, haha.


    Oh, leuk idee! Haha,


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Rol: Nieuwe vriendin van Harry.
    Volledige naam: Charlotte Johanna Lancaster.
    Roepnaam: Haar roepnaam is Charlie. Zo word ze eigenlijk altijd genoemd. Dat is niet de enige bijnaam die ze heeft, mensen noemen haar ook geregeld Char.
    Geboortedatum: Charlie is geboren op 24 augustus in het jaar 1994. Nu is de dus 18. 
    Nationaliteit: Ze is geboren in Ierland, wat je nog kan horen aan haar accent. Tot haar 16de heeft ze daar gewoont, maar toen is de familie naar Oxford verhuist. Een klein stadje dat maar een paar minuten rijden is vanaf Londen.
    Gezinssituatie: De familie Lancaster is een rijke, maar hele drukke familie. Het hoofd van dit gezin is de 53-jarige Hugo. Hij werkt aan huis en leeft nog altijd van zijn rijkdom. Hugo is getrouwd met de 50-jarige Meredith. Het oudste kind is de 25-jarige Emily. Die nu op zichzelf in London woont voor haar studie psychologie. Charlie bezoekt haar geregeld in het weekend. Na Emily kwam de 23-jarige Jane. Zij had een rebelse fase toen ze uit huis ging en is helemaal terug naar Ierland terug verhuisd. De rest van het gezin spreekt haar nooit meer, maar Charlie spreekt haar nog geregeld. Na Jane kwamen de 22-jarige James en Julian. De tweeling houd er van om hun zussen en broers wat te irriteren en halen vaak grappen uit. Hun werden opgevolgd door de 20-jarige Alexandra. Zij is een lui meisje die niks anders doet dat de heledag internet-shoppen. Na haar kwam Charlie en daarna kwam Hugo jr. van 17 jaar oud. De jongen zit nu in zijn rebelse fase en heeft constant ruzie met hun ouders. De enige die enigszins nog reden bij hem kunnen inpraten zijn Charlie en Emily, die hem vaak belt om te zien hoe het gaat met hem. Als laatste kwam de 16-jarige Riley. Het lieve zusje waar Charlie vaak mee gaat winkelen.
    Woonsituatie: Ze woont met haar familie in Oxford in het grote huis waar ze sinds haar zestiende woont. Het huis grenst aan een enorme tuin met een zwembad (in de serre), prieel en een rozentuintje. De familie heeft twee grote waakhonden die hun huis bewaken, Wynn en Page. Hun terrein word omringt door een enorme muur met aan de voorkant
    Goede eigenschappen:
    Slechte eigenschappen:
    Overig karakterinformatie:
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 3:52 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    - waarschuw me -


    Intersectional feminist

    Rol: Vriendin Zayn
    Volledige naam: Catey Violet (spreek uit op zijn Engels) Lumare
    Roepnaam: Cat of gewoon Catey
    Geboortedatum: 16 juli 1994
    Nationaliteit: Amerikaans
    Gezinssituatie: Haar ouders zijn gescheiden. Ze heeft 1 broer. Matt is 21 jaar en ze kan hem niet uitstaan. Hij pest zijn zusje graag en zet haar vaak voor schut. Maar diep in z'n hart houd hij wel van haar.
    Woonsituatie: Haar vader woont in Amerika (New York) en haar moeder in London. Ze is liever bij haar vader omdat haar moeder geen aandacht aan haar geeft. Daarom is ze maar 4 keer per jaar in London. Haar broer woont op zichzelf in Los Angeles.
    Goede eigenschappen: Houd zich bij haar standpunt. Als ze iets wil zal het gebeuren en haar mening kan je niet veranderen. Is snel geliefd bij mensen door haar lieve uitstraling. Ze doet gekke dingen en het maakt haar niks uit als mensen denk dat ze raar is. Erg 'carefree' dus.
    Slechte eigenschappen: Erg naïef, daardoor kwetst ze snel mensen. Gelooft snel dingen en is daar (soms) zelf de dupe van. Is best wel lui. Ze slaapt tot 1 uur 's middags uit en gaat pas weer om 1 uur 's nachts slapen. Dingen krijgt ze voor de dead-line nooit af.
    Overig karakterinformatie: Is ambassadeur van Unicef. Ze gaat veel naar het buitenland voor haar werk. Is erg artistiek. Alleen doet zeer niet veel mee omdat ze vind dat ze lelijk schildert.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/18347700
    Ontmoeting: Zayn vond op internet een schilderij dat Catey geschilderd had. Haar vriendin heeft het op internet gezet zonder dat Catey het wist. Hij vond het erg mooi en wou het kopen. Alleen moest hij naar een plek komen omdat Catey het anders merkte. Hij was anoniem omdat hij niet herkend wou worden. Lily (haar vriendin) kwam naar de afgesproken plek, maar hij niet. Hij ging naar Catey's huis. Lily had hem het verkeerde adres gegeven. Hij belde aan en ze deed open. Ze schrok heel erg toen hij vroeg naar het schilderij. Hij legde uit dat hij een Lily kende en daar mee afgesproken had om een schilderij te kopen. Catey belde direct Lily en vroeg haar te komen. Lily kwam samen met het schilderij en zag Zayn (ze herkende hem meteen). Catey was erg boos op haar vriendin en sprak haar aan. Na een hevige discussie won Lily en kreeg Zayn zijn schilderij. Hij deed zijn zonnebril, sjaal en muts af en toen herkende Catey hem. Zayn vond Catey al erg leuk toen hij haar zag en dat was wederzijds. Hij vroeg haar nummer en ze hadden nog een week later afgesproken. Na een maand waren ze samen.
    Break-up: Ze gaan niet uit elkaar ..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:40 ]


    The truth past away.