• Hoi hoi,

    Kan dit aan mijn computer liggen, of ligt het aan Quizlet dat de achtergrond opeens helemaal blauw is in plaats van het gebruikelijke witte??

    Groetjes,
    QuestToAsk

    Ik heb het in ieder geval niet dus misschien heb je per ongeluk iets anders ingesteld? Of misschien heb je een template aangemaakt met een blauwe achtergrond?


    Physics is awesome

    Ik merk er niks van?

    Daar heb ik ook geen last van. Zit je toevallig niet op een pagina met een template?


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Daar heb ik ook geen last van. Zit je toevallig niet op een pagina met een template?

    + Als je er niet zeker over bent, kun je steeds ook een printscreen maken en het laten zien hier. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pusheen schreef:
    Daar heb ik ook geen last van. Zit je toevallig niet op een pagina met een template?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Had ik gisteren ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nu is het opeens weg...?
    Nou ja, bedankt iedereen in elk geval!
    Sorry... :S

    Ik heb het dus ook. Brakelijk, want nu kan ik ook alle links niet meer lezen. En ik zit op Chrome. Het is zo dat kleur dat je krijgt als je pagina niet volledig geladen is. (bij mij is hij wel volledig geladen voor het moment)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh god ik kom er echt krank van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh het is weg. (yeah)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het nu.

    Ik heb een screen gemaakt.

    Ik heb gewoon even Chrome afgesloten, en toen weer opnieuw naar Quizlet gegaan en nu is het weg 8D

    Dat heb ik soms heel kort als er even iets misgaat of als hij net geladen is.


    Physics is awesome

    Ik heb 't nu ook! Twee seconden daarvoor gewoon normaal? o.o


    http://tinypic.com/r/2vtduo8/6


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife