• Hebben jullie eigenlijk een persoon waarvan je echt denkt 'Jep, met haar/hem zit het 100% goed, en dat gaat voor altijd zo blijven'?
    Want ik begin echt het gevoel te hebben dat zo iemand niet bestaat (of dat je die persoon toch niet tegekomt voor je 20), en dat het altijd gewoon uit draait op jezelf (en mijn mama en papa die me niet echt kunnen laten vallen ;p ).
    En wat ik me daarbij dan afvroeg; hebben jullie dat soms ook dat je echt op jezelf leeft, en wel vrienden en vriendinnen hebt, maar er echt nauwelijks mensen zijn die echt... dicht dicht dicht bij je zelf staan? Want ik begin echt het gevoel te krijgen dat dat de bedoeling is van deze wereld --'

    (oh, oke, misschien rare vragen maar ik ben niet op m'n best vandaag ;s )


    effort never betrays you

    Bronte schreef:
    Nee. Ik heb wel vrienden, maar echt heel close ben ik niet met hen. Ik ben niet echt open, zelfs niet bij mijn vrienden.

    Er zijn wel een paar mensen bij wie ik dat heb, maar alsnog ben ik daar niet open bij. Can't help it, even if I wanted to.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Serieus, ik begrijp precies wat je bedoelt!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mijn vriend. Ik kan me echt niet voorstellen dat we ooit nog uit elkaar gaan.


    I am an idiot, I move.

    Mijn zusje. Zij betekent echt heel veel voor me en ik weet bijna zeker dat onze band ons altijd bij elkaar zal houden.

    Voor de rest, ik heb vrienden, hele goede vrienden, maar de meesten staan niet heel dicht bij mezelf, maar dat komt ook omdat ik niet snel dingen vertel aan mensen.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Yes. My best friends.


    The odds are néver in our favor.

    Wow, ik kreeg vanmiddag echt precies hetzelfde gevoel :'D. Myeah, ik snap mijn eigen probleem niet echt, aangezien ik toch aardig veel vrienden heb. Misschien omdat ik wel veel met die mensen omga, maar ze verder weinig van me weten (en ik van hun).


    i put the fun in funeral

    Pioneer schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook tijden gehad bij mijn ex beste vriendin. Maarja, die wist me ook keihard te laten vallen.

    Dus nee, ik heb bij niemand 100% dat gevoel en ik denk dat het ook niet realistisch is om te denken dat je iemand 100% kunt vertrouwen.

    ^ maar dan met m'n vader.

    Crusader schreef:
    Ik weet precies wat je bedoelt.
    Maar ik heb het gevoel dat het erg goed zit tussen mij en mijn vriend. (:


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, zo'n persoon heb ik niet. Er is wel een redelijk aantal mensen met wie ik omga (maar een paar van hen zit op mijn school, though) en dat is altijd heel gezellig maar toch is het alsof er iets mist... Erg veel heb ik niet met die mensen gemeen. Eigenlijk mis ik dat best wel, zo'n vriendschap waarin alles heel natuurlijk gaat en waarin je alles van elkaar weet en het niet gaat om de meningen van de mensen om je heen... maar ja, zoiets is moeilijk te vinden in zo'n achterlijk kutdorp met bevooroordeelde mensen, ugh. Het dichtst in de buurt komen dan nog wel een paar mensen die ik via het internet ken, maar zulke vriendschappen worden door anderen dan weer niet voor "vol" aangezien. Najah, my time will come. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook tijden gehad bij mijn ex beste vriendin. Maarja, die wist me ook keihard te laten vallen.

    Dus nee, ik heb bij niemand 100% dat gevoel en ik denk dat het ook niet realistisch is om te denken dat je iemand 100% kunt vertrouwen.

    This.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook tijden gehad bij mijn ex beste vriendin. Maarja, die wist me ook keihard te laten vallen.

    Dus nee, ik heb bij niemand 100% dat gevoel en ik denk dat het ook niet realistisch is om te denken dat je iemand 100% kunt vertrouwen.


    Hier ga ik volledig mee akkoord.


    Olive

    Ik heb zeker het gevoel dat ik 'de ware' gevonden heb. Op zestienjarige leeftijd. Mijn vriendinnen denken waarschijnlijk dat ik dat nooit vol kan houden, maar dat is makkelijk dan ze denken. Ik hou gewoon van hem en ik weet dat het wederzijds is, waarom zou ik dan niet bij hem blijven?

    Jij zult je ware ook heus nog tegenkomen, ik weet dat het moeilijk te geloven is soms, maar met geduld en vertrouwen kom je een heel eind.


    You are beautiful, you are love.

    nee, ik snap serieus helemaal wat je bedoeld :')
    ik heb me ook al dikwijls zon dingen afgevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:14 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Creed schreef:
    Mijn vriend. Ik kan me echt niet voorstellen dat we ooit nog uit elkaar gaan.

    Gevaarlijke gedachte :].

    Maar nee, dat heb ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder, telt dat ook?
    Ofcourse, we hebben ruzies, maar ik hou zielsveel van die vrouw. Don't know what I should do without het.

    Bij vrienden o.i.d heb ik dat niet, helemaal niet zelfs.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''