• Hebben jullie eigenlijk een persoon waarvan je echt denkt 'Jep, met haar/hem zit het 100% goed, en dat gaat voor altijd zo blijven'?
    Want ik begin echt het gevoel te hebben dat zo iemand niet bestaat (of dat je die persoon toch niet tegekomt voor je 20), en dat het altijd gewoon uit draait op jezelf (en mijn mama en papa die me niet echt kunnen laten vallen ;p ).
    En wat ik me daarbij dan afvroeg; hebben jullie dat soms ook dat je echt op jezelf leeft, en wel vrienden en vriendinnen hebt, maar er echt nauwelijks mensen zijn die echt... dicht dicht dicht bij je zelf staan? Want ik begin echt het gevoel te krijgen dat dat de bedoeling is van deze wereld --'

    (oh, oke, misschien rare vragen maar ik ben niet op m'n best vandaag ;s )


    effort never betrays you

    Ja, ik heb het. Ik vertrouw mijn vriendinnen niet, bang dat ze me laten vallen (heeft met vroeger te maken) en met mijn familie heb ik geen geweldige band.


    Take risks and conquer your fears.

    nee, sinds drama met mijn vroegere beste vriendinnen, mag je wel heel veel moeite doen om me open tegen je te krijgen.
    ik heb wel vrienden, maar met hun heb ik eerder lol dan een diepzinnig gesprek.


    -

    Crusader schreef:
    Ik weet precies wat je bedoelt.
    Maar ik heb het gevoel dat het erg goed zit tussen mij en mijn vriend. (:


    same here

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:04 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mijn moeder. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Limerry is op korte tijd heel veel voor me gaan betekenen. Er zijn sowieso dingen die ik tegen niemand zeg, maar haar vertel ik nog het meest. Ik vind het moeilijker om tegen mensen in RL over persoonlijke zaken te praten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk daar ook de laatste paar dagen heel veel over na en ben tot de conclusie dat er tot nu toe echt één vriendin is die er al vanaf mijn 3e is en die er voor altijd blijft... Want vaak is het bij de rest dat je denkt goede vrienden te hebben die je uiteindelijk keihard laten vallen of erachter komt dat het toch niet goed klikt als je dacht...


    dream, dare, fly!

    Wel met mijn vriend zit het voor het moment wel 100% goed en ik zie ook echt een toekomst samen voor me. Oki we hebben wel eens woorden over stommigheden, maar dat heb je met iedereen en toch blijven geduld met elkaar hebben en gaan we iedere dag meer en meer van elkaar houden. Ik weet natuurlijk niet hoe het er binnen paar jaar zal uitzien, maar voor het moment ben ik blij met de tijd die ik kan spenderen met hem in mijn leven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou eigenlijk heb ik dat bij mijn vriend wel. :Y)


    -

    Ik leef met het idee dat ik alleen mezelf nodig heb.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben heel close met mijn zus. Ze weet alles over mij en ik weet alles over haar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Quiescent schreef:
    Nee, die heb ik niet. Ik had dat wel, maar nu niet meer.

    Ik heb ze nog steeds -alleen die groep is behoorlijk afgeslankt en ik spreek ze nauweelijks meer...
    Verder heb ik niet zo veel vrienden, ik bescherm mezelf tegen mensen waarvan ik weet dat die ongeluk gaan brengen ;3


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ja, mijn allerbeste vriendin - die eerst niet eens mijn beste vriendin was maar nadat ik en mijn (ex)beste vriendin uit elkaar gingen met ruzie heeft ze me opgevangen en sinds dien zijn we elkaars steun en toeverlaat.
    Ook jij vind zo iemand, give it time

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn vriend. c:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn vriend, ook al voordat we samen waren toen we gewoon vrienden waren. Ook al zijn we totale tegenpolen van elkaar, ik vertrouw meer dan wie dan ook. Als ik hem niet kan vertrouwen, kan ik helemaal niemand vertrouwen.
    Tenminste, zo voelt het en denk ik.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn twee beste vriendinnen en mijn vriendje.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.