• Yoda schreef op 2 juli 2012 - 20:40:
    Toestemming themawedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 15 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zich 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.
    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, zingopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om zich nog uit te schrijven, maar dan wordt wel van u verwacht om zelf een vervanger te vinden. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar kan ik aan jullie prijzen zitten. Indien er zo goed als niemand begint in te dienen, zet ik de wedstrijd stop en kan iedereen fluiten naar zijn prijs. Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander.

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus en dit ten minste 24h vóór de deadline. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Disney karakter als naam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u bv. maar één minuut mag zingen, komt u niet met een lied van twee minuten af of indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Prinses Belle


    Deelnemers:
    1. Prinses Aurora
    I
    2. Rapunzel
    I
    3. Giselle
    I
    4. Snow White
    I
    5. Eeyore - Uitstel tot 28/07
    6. Piglet
    I
    7. Mulan - Uitstel tot 22/07
    8. Mary Poppins
    I
    9. Ariel - Uitstel tot 22/07
    10. Nala
    I
    11. Bambi
    I
    12. Poeh
    I


    De opdracht:


    Schrijf een verhaaltje rond je favoriete Disney prinses, losstaand van het originele verhaal. Denk maar aan Belle’s wonderlijke verhalen. Dit verhaal mag overal over gaan, maar probeer wel in de Disney sfeer te blijven.
    Het aantal woorden moet zich bevinden tussen 700-1500.
    Je levert in via pb met als titel Opdracht 1 - Naam van je karakter.
    Deadline: 17 juli 2012



    Day #5: Your Favourite Hero?
    (Gelieve eerst op de link te klikken en dan te antwoorden. Dank u voor uw begrip.)


    Veel succes, geniet er van en maak Walt Disney trots!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:24 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)We zullen zo meteen eens zien of je hem goed hebt uitgevoerd, want ik ga hem nu lezen. :Y)

    Oh-oh. :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Oh-oh. :'D
    Ik weet niet hoor ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er zitten echt mooie inzendingen tussen. Iedereen die tot nu toe heeft ingediend, heeft de opdracht goed uitgevoerd. Jullie kunnen dus op beide oren slapen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    een klein vraagje, zet je jouw mening hier neer nadat alle verhalen zijn ingediend, of zet je ze bij het verhaal neer?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanderwaal schreef:
    een klein vraagje, zet je jouw mening hier neer nadat alle verhalen zijn ingediend, of zet je ze bij het verhaal neer?
    Ik geef de beoordelingen pas wanneer iedereen heeft ingediend. Ik zal de beoordeling bij je hoofdstukje zetten en je punten komen naast je naam te staan. Ik heb geen zin om een story aan te maken omdat ik niet graag andermans stories op mijn profiel zet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil wel als naam Ariel! (als dat mag natuurlijk!)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:28 ]


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'

    SummerShade schreef:
    Ik wil wel als naam Ariel! (als dat mag natuurlijk!)


    ik wil geen spelbreker zijn...but i'm Ariel already (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SummerShade schreef:
    Ik wil wel als naam Ariel! (als dat mag natuurlijk!)
    Dar gaat inderdaad niet. Je moet een karakater kiezen die nog niet in de lijst staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mulan en Mary Poppins, ik verwacht jullie werkje vandaag.

    Groetjes
    Belle


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Mulan en Mary Poppins, ik verwacht jullie werkje vandaag.

    Groetjes
    Belle

    Ik heb vanmiddag al bijna vijfhonderd woorden getypt, en ik ga nu verder, en ik bij lange na nog niet klaar met mijn verhaal :Y)
    Dus dat gaat wel lukken :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, holy crap, 700 woorden. Ik dacht 500. T_T
    *gaat maar snel verderschrijven*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oh, holy crap, 700 woorden. Ik dacht 500. T_T
    *gaat maar snel verderschrijven*
    Dat was die andere wedstrijd. (:
    Moest je te kort komen, kan je alsnog indienen. Het is niet dat je opeens nul zal krijgen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amon schreef:
    (...)
    Ik heb vanmiddag al bijna vijfhonderd woorden getypt, en ik ga nu verder, en ik bij lange na nog niet klaar met mijn verhaal :Y)
    Dus dat gaat wel lukken :]
    Leuk om te horen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Dat was die andere wedstrijd. (:
    Moest je te kort komen, kan je alsnog indienen. Het is niet dat je opeens nul zal krijgen. (:

    Nee, maar je had vermeld dat het tussen de 700-1500 moest zitten, en ik ga 'm niet nu inleveren aangezien ik pas rond de 300 zit, haha ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Nee, maar je had vermeld dat het tussen de 700-1500 moest zitten, en ik ga 'm niet nu inleveren aangezien ik pas rond de 300 zit, haha ;D
    Welja het liefst wel. Dat is vooral omdat ik niet graag werkjes van 3000 woorden verbeter of naar liedjes luister van 5minuten als het niet zo heel super gezongen is. 300 woorden is inderdaad weinig maar moest je er bijvoorbeeld 600 hebben krijg je een klein beetje aftrek op het puntje opdracht. Je zal dus zeker geen nul krijgen voor de hele opdracht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?