• Yoda schreef op 2 juli 2012 - 20:40:
    Toestemming themawedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 15 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zich 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.
    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, zingopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om zich nog uit te schrijven, maar dan wordt wel van u verwacht om zelf een vervanger te vinden. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar kan ik aan jullie prijzen zitten. Indien er zo goed als niemand begint in te dienen, zet ik de wedstrijd stop en kan iedereen fluiten naar zijn prijs. Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander.

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus en dit ten minste 24h vóór de deadline. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Disney karakter als naam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u bv. maar één minuut mag zingen, komt u niet met een lied van twee minuten af of indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Prinses Belle


    Deelnemers:
    1. Prinses Aurora
    I
    2. Rapunzel
    I
    3. Giselle
    I
    4. Snow White
    I
    5. Eeyore - Uitstel tot 28/07
    6. Piglet
    I
    7. Mulan - Uitstel tot 22/07
    8. Mary Poppins
    I
    9. Ariel - Uitstel tot 22/07
    10. Nala
    I
    11. Bambi
    I
    12. Poeh
    I


    De opdracht:


    Schrijf een verhaaltje rond je favoriete Disney prinses, losstaand van het originele verhaal. Denk maar aan Belle’s wonderlijke verhalen. Dit verhaal mag overal over gaan, maar probeer wel in de Disney sfeer te blijven.
    Het aantal woorden moet zich bevinden tussen 700-1500.
    Je levert in via pb met als titel Opdracht 1 - Naam van je karakter.
    Deadline: 17 juli 2012



    Day #5: Your Favourite Hero?
    (Gelieve eerst op de link te klikken en dan te antwoorden. Dank u voor uw begrip.)


    Veel succes, geniet er van en maak Walt Disney trots!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:24 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik wil wel meedoen, noem mij maar Piglet, als dat mag.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    May I join?
    And I want as a character... Koda


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Welp jullie zijn snel.
    Ja Engelse namen mogen.
    Gelieve ook niet heel de tijd van naam te veranderen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Welp jullie zijn snel.
    Ja Engelse namen mogen.
    Gelieve ook niet heel de tijd van naam te veranderen. (:

    Sorry :x

    Errin schreef:
    Welp jullie zijn snel.
    Ja Engelse namen mogen.
    Gelieve ook niet heel de tijd van naam te veranderen. (:

    Koda is zowel Nederlands als Engels :3
    Ik verander donderdag van naam waarschijnlijk en daarna kan ik een maand niet veranderen so...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik nog meedoen? Zoja; Ik wil graag Timon zijn. ^-^


    Cool, neat, swell -Cry

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Koda is zowel Nederlands als Engels :3
    Ik verander donderdag van naam waarschijnlijk en daarna kan ik een maand niet veranderen so...
    Ik had het over de karakter namen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuke gif van Disney, die blauwe (nerd)

    Navigate schreef:
    Leuke gif van Disney, die blauwe (nerd)
    Loeder.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow we zitten al bijna vol. Wie had dat gedacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik nog meedoen? I love disney :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Kan ik nog meedoen? I love disney :9~
    Jup, er zijn nog twee plaatsen open.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Jup, er zijn nog twee plaatsen open.


    Okay, kan ik dan Mulan nemen? :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben enorm benieuwd naar de eerste opdracht. (:


    comfort in c h a o s

    Yoda schreef:
    (...)

    Okay, kan ik dan Mulan nemen? :Y)
    Fa Mulan of Mulan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?