• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk op en dan weer recht voor me uit. 'Kan niet gezelliger,' mompel ik. Ik berg mijn mesje weer op en kijk om me heen. Ik wilde een nieuwe start maken, maar hoe kon ik dat hier? Ik wilde gewoon opnieuw beginnen en alles vergeten! Hier zou ik geconfronteert worden met alles en dat zou weer woede opleveren. 'Hoelang heb jij in de cel gezeten,' vroeg ik luchtig. Het boeide me ook echt niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Hi,' hoorde ik niet veel later. Ik draaide mijzelf om en zag net hoe een jongen zijn koffer op bed gooide. Dat zal dan waarschijnlijk Finn wel wezen. Hij leek wat te zoeken. Fronsend keek ik hem eventjes aan. 'Hai, ik ben Nathan,' zei ik maar. Beetje fatsoenlijk kon geen kwaad. Niet dat ik dat altijd was, maar hey.. De eerste indruk blijft het langst hangen. 'Wat zoek je?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mysha Jae Lachesis
    Mijn blik viel op een jongen die tegen een muurtje geleund stond. Hij zag er absoluut niet verkeerd uit, maar het was me opgevallen dat de meeste jongens die uit dergelijke "wereldjes" kwamen geen verkeerd uiterlijk hadden.
    Bedenkelijk nam ik een trekje van de sigaret, liet de rook een weg maken langs mijn longen waarna het zich weer verenigde met de buitenlucht. Onbeschaamd liet ik mijn blik over hem heen glijden, om me vervolgens weer op de politie-auto's te richten.
    Het was uitvinden of de jongens hier hetzelfde waren. Of ze net zo makkelijk te verleiden en bespelen waren als degenen die ik kende. Misschien wel, misschien niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'De afgelopen vier jaar, sinds mijn twaalfde dus in totaal denk ik zo'n vijtien maanden waarvan een voor ik hierheen verplaatst werd,' antwoordde ik. 'En jij?'
    Ik kon vaak weg nadat ik een boete had betaald of een taakstraf had gehad of ze hadden toch geen bewijs of zoiets. De zaken waarop ik werd betrapt werden vaak snel afgehandeld en grotere projecten als een overval op een winkel of bank deed ik nooit alleen waardoor ik door mijn jonge leeftijd als gedwongen werd bestempeld en gematst werd met een maand ofzo.


    Remember to be ridiculous.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:16 ]


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    'Wat zoek je ?' vroeg hij.Ik keek op "Finn en een aansteker,die politie heeft echt alles gejat.Na wat verder zoeken vond ik niets ,ik zuchtte en zette me op het bed.Ik bekeek de jongen die Nathan heette.Ik wende mijn blik af en ging met mijn hand door mijn rode haren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Ze zochten me een jaar, maar sinds mijn dertiende zat ik in de gevangenis. Drie jaar lang dus, achter elkaar. Ik heb drie jaar geen vrijheid gekent en daar zal nu wel geen verandering in komen.' Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. 'Welke kamer zit je?' Ik zucht en pruts wat aan het losse hout dat ik heb veroorzaakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Finn en een aansteker,die politie heeft echt alles gejat,' zei Finn. Na nog eventjes gezocht te hebben gaf hij het blijkbaar op. Hij ging op bed zitten en ik voelde mij bekeken. Niet gek, want dat was ook zo. Ik fronste weer eventjes. 'Stoppen met roken,' zei ik schouderophalend. 'Dan heb je dat probleem niet meer. Ik kan het weten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [mag ik een reactie van Jason?]


    Remember to be ridiculous.

    ( vorige pagina Squib daar heb ik een reactie gezet)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    '3,' zei ik. 'Wat heb je dan gedaan dat je al zo lang vast hebt gezeten? Meestal doen ze wel mild bij jongere mensen anders zo ik jaren vast hebben gezeten.'
    Voor mijn twaalfde wouden ze niet eens geloven dat ik zo goed was dat ik iemands horloge van zijn pols kon halen zonder dat diegene het door had. Een horloge van Guess was mijn eerste echt goede buit.


    Remember to be ridiculous.

    [Mysha's waiting (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik lachtte. Ik was twaalf geweest toen ik uit huis werd geplaatst en naar mijn eerste pleeggezin werd gestuurd. Pleegzorg was alleen niet erg effectief. Ik hield het nergens langer uit als anderhalve maand en dan waren ze me beu. 'Alles beter als de bajes, alleen balen van die regels rondom bedtijden, roken en drinken en op meidenkamers komen.'

    [en dit was mijn reactie daarop]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Gvd... Ik post typen.. Flipt mn computer net op het moment dat ik op 'plaats Reactie klik'}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jason van Huyse
    Ik grinnikte "Jep dat kon beter." Ik zette me recht en keek hem aan "Hoe ben jij hier beland ?"vroeg ik maar.Veel kon ik toch niet doen.

    (soory had die reactieniet gezien)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH