• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik begin me steeds braver te voelen hier.'
    Ik was nooit braaf geweest, ik had het nooit kunnen laten om iets te stelen al was het maar een stukje speelgoed van een klasgenootje. Op school had iedereen wel vermoed wat ik deed buiten school en als ik niet in de lessen verscheen maar niemand had me daardoor buitengesloten. Ze letten beter op maar ik had nergens last van gehad. Ik had het normaal gevonden dat ze me nooit een tas aangaven. Als iemand me vroeg of ik echt een dief/overvaller/zakkenroller was had ik het gewoon toegegeven en nooit had ik me braaf gevoeld maar nu kreeg ik dat gevoel toch wel.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:12 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte om zijn reactie.Als ik kon zou ik het mooi weer doen,ik verachtte mijn vader.Hij was perfect,maar dat vond ik mar niets.Ik was niets in zijn ogen.Ik was zijn grootste ongeluk volgen mij.Ik schudde de gedachten van me af.Ik tikte met mijn nagel tegen de muur wat zorgde voor wat geluid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en kijk ze aan. 'Als ik je hulp nodig heb hoor je het wel.' Ik glimlach en sluit mijn ogen. 'Mijn straf was gewoon te, maar leg hen dat maar uit. Zij zagen alleen maar iemand die zijn ouders probeerde te vermoorde en dan werd het probleem nog groter dat mijn moeder fotomodel was. Dus dan maken ze alles groter dan het is. Ook kan ik je vertellen dat het niet zo verstandig is om een politie agent neer te steken. Kunnen ze ook niet waarderen,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Kan je daarmee stoppen?' Vroeg ik geïrriteerd. 'Het frustreerd me en ik betwijfel of het de duur van mijn verblijf hier goed zal doen als ik jou nu al aanvlieg. Bovendien val je volgens mij nog wel mee als kamergenoot en ik heb geen zin om bij een freak gezet te worden.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Bedankt voor de tip,' zei ik grinnikend. 'Ik geef je ook nog een tip, beter blijf je met je poten van mijn spullen af want ik ben een professional als het gaat om het ontvreemden van spullen en als ik erachter kom dat je iets hebt weggehaald ben je de sjaak.'


    Remember to be ridiculous.

    Mysha Jae Lachesis
    Ik grinnikte even. "Dat is vast ook de eerste keer voor je," merkte ik op. Niemand hier zal zich ooit braaf hebben gevoeld. Ik ook niet, maar het was gewoon mijn manier van overleven geweest. Mijn ouders waren degenen die me verslaafd hadden gekregen aan drugs, aangezien ik elke week weer naar de 'studio' moest om (half)naakt met mannen van in de dertig te poseren, of met even schaars geklede leeftijdsgenootjes. Regelmatig werd ik daarna nog even een paar uur uitgeleend aan die mannen.
    Een onwillekeurige, zelfingenomen glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik dacht aan de nacht dat ik mijn vader op straat tegen was gekomen. Randy was bij me toen, en had me geholpen hem te laten lijden tot ik het leven uit zijn ogen had zien verdwijnen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [...Ik ben te lui om twee pagina's te lezen XD Wat heb ik nu al gemist? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mij, mij! Hahaha.]


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik stopte direct "Sorry ik kn er niets aan doen."zei ik."Met hoeveel zijn we hier eigenlijk?" vroeg ik.Er zaten hier vast ergere mensen,waarmee hij freak bedoelde.

    Finn den Bakkere
    Ik smeet de sigaret op de grond en dwaalde een beetje rond in het gebouw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja eigenlijk wel,' zei ik glimlachend. 'Ik zat op zo'n school met allemaal van die keurige kinderen die dachten dat ze gangster waren maar die in vergelijking met mensen waarmee ik regelmatig omging gewoon bluffende jochies waren.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik ook. 'Ik zou niet zo gauw jouw spullen jatten. Wat moet ik ermee? Die van die docenten zijn waarschijnlijk een grotere uitdaging,' grinnik ik. 'Maar toch bedankt voor de waarschuwing. En tja... Ik heb al vier jaar in de cel gezeten, dus keurige mensen trof je daar niet aan.' Ik kijk ze glimlachend aan. 'Ik verbaas me er nog steeds over dat ik het heb volgehouden daar.' Ik frons mijn wenkbrauwen en denk aan de waardeloze tijd. Het was daar erg. Je werd in elkaar geslagen, je had weinig eten. Alles was daar slecht. Die gevangenissen in Zuid- Amerika waren een hel. Waarom was ik ook daar gaan wonen met mijn vader? Hij schaamde zich waarschijnlijk en wilde meer zijn gang kunnen gaan bij mij. Ik slik en denk aan de nachten hoe hij naar me toe kwam. Ik slik. Op mijn zesde was ik al mijn maagdelijkheid verloren... Ik slik en haal mezelf weer uit het verleden.
    'Zijn er eigenlijk nog regels? Niet dat ik me er aan ga houden, maar toch.'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. "Ik heb alleen die ene onthouden dat je niet mag roken onder de zestien. Maar ik ben zestien, dus ja."
    Ik had wel een korte blik geworpen op de lijst, maar het niet echt gelezen. Zoals Lauren zei, ik ging me er ook niet aan houden. Niemand was de baas over mij, hier dus ook niet.
    "Wat ik wél heb onthouden is dat er hier ergens een drankkelder is," zei ik na een paar tellen, aangezien het me plotseling te binnen schoot.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Om half elf op je kamer, niet op de jongenskamers komen en jongens niet op de meidenkamers, alleen buiten roken, alleen drinken in het weekend en op vrijdagavond, als je te laat bent voor een maaltijd krijg je geen eten, niet zonder toestemming van het terrein af alsof dat mogelijk is met dat hek daar,' zei ik. 'Dat was het zo'n beetje. O ja en je mag geen wapens en mobieltjes bijhebben, er is een vaste telefoon en je bestek wordt waarschijnlijk na elke maaltijd gecontroleerd. En die drankkelder moet open met een sleutel en die krijgt degene die het minste problemen heeft veroorzaakt vrijdagmiddag.'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:24 ]


    Remember to be ridiculous.

    Assassin schreef:
    [Mij, mij! Hahaha.]

    [Tegen wie was die bedoeld? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)
    [Tegen wie was die bedoeld? xd]


    [Tegen jou, jij hebt mijn eerste reactie gemist haha.]


    Your make-up is terrible