• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:37 ]

    Moet ik Party Animal meebrengen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh trouwens, ik had in de gaten dat sommigen (waaronder ik zelf) iets van cadeautje voor sommigen hadden, en omdat ik niet zou willen dat iemand zich buitengesloten voelt heb ik voor iedereen iets kleins gemaakt.
    Maarrrrr, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij te zeggen hoe jullie zelf jullie haarkleur zien? + lang, half lang, kort? T is voor de afwerking (en neen, het heeft niks met foto's te zien so don't worry.)

    Van Goedele en Evelien weet ik dat ze blond zijn, maar bij de rest twijfel ik een beetje en van Kato weet ik het helemaal niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, dat mag.
    Heh, Elise, je bent lief. (:
    Ikzelf zie mijn haar als bruin (het lichtere bruin) en halflang.
    *vraagt zich af wat je aan het doen bent*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik verveelde mij en ik las het topic eens door en toen dacht ik: ik zal maar zorgen dat iedereen iets leuks heeft ^^

    En het is een verrasssssiiiing en die verklap ik nooit, vraag maar aan Evelien :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wait, wie heeft cadeau`s voor wie? (buiten jij)...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Had gij ook niks voor ...? Of was dat de vorige meeting?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb een lolly voor Nena, die was ik haar nog verschuldigd.
    En ik heb Goedeles neusjes [snoep]. Die is ze vorige week bij mij vergeten.
    Dus nee, toch?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dan heb ik het verkeerd opgevat. Maar het maakt niet uit want ik heb iets voor Evelien, en het is leuker als iedereen iets heeft ^^

    Evelien
    Goedele
    Nele
    en Nena
    zijn af trouwens ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heh, nog veel succes. ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gancanagh schreef:
    Oh trouwens, ik had in de gaten dat sommigen (waaronder ik zelf) iets van cadeautje voor sommigen hadden, en omdat ik niet zou willen dat iemand zich buitengesloten voelt heb ik voor iedereen iets kleins gemaakt.
    Maarrrrr, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij te zeggen hoe jullie zelf jullie haarkleur zien? + lang, half lang, kort? T is voor de afwerking (en neen, het heeft niks met foto's te zien so don't worry.)

    Van Goedele en Evelien weet ik dat ze blond zijn, maar bij de rest twijfel ik een beetje en van Kato weet ik het helemaal niet.

    Whoe, nu ben ik nieuwsgierig :')
    Ik zie mijn haar eigenlijk best wel lang en over de haarkleur ben ik zelf niet echt uit...Somige vinden het wat aan de rossige kant, of lichtbruin of donkerblond.
    Ik denk eerder lichtbruin met een rosse schijn.
    Kan je een hint geven? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kim. Ik denk niet dat Elise dat doet.
    En btw. Erica had een plan voor Evelien en ik. We hebben geen idee wat het inhoudt.
    En Erica, wat zal jij doen? Toch bekennen of the cinnamon challenge?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    let's go for the cinnamon hhaa :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is ook wel tof om op film bevestiging te hebben dat je de coolste bent en altijd gelijk hebt. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Maar cinnamon is echt wel verschrikkelijk om te doen, vooral als je moet lachen net als mij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben donderblond en halflang, Elise. :Y)

    Ik ga iedereen negeren die over bekentenissen en cinnamon challenge bezig is. :')

    Ik vind het wel een leuk ideetje om voor iedereen een klein dingetje in elkaar te frutselen, maar ik heb er geen tijd voor. =C


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury