• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:37 ]

    Ik lust al geen snoep.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben het alleen snel beu gegeten...maar ik lust wel erg graag Toffif

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:12 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Muh...dan kom ik daar aan met mijn 1m60 D:

    Ok in ieder geval, ik wilde weten wat voor snoepjes jullie lekker vinden :)
    Ik ga kijken wat ik kan kopen en dan hebben we een kleine voorraad om de dag mee door te komen, rofl.

    Kato is iets in de 1m50, dus geen probleem denk ik. :3
    En ik lust alle snoepjes, behalve M&M's. c:

    Ze zijn trouwens allemaal klaar, behalve die van Kato want ik weet nog altijd niet hoe haar haar is :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ze zijn trouwens allemaal klaar, behalve die van Kato want ik weet nog altijd niet hoe haar haar is :').

    Lang en bruin. Beetje golvend, maar meer aan de steile kant. :3 Da's toch wat ik op haar foto's heb gezien.

    Thanks ^^

    En ik heb er nog eentje op overschot, dus er kan nog iemand extra komen. Haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En trouwens... Over Vivie, ik denk dat ze dan in Wit-Rusland zit.
    En Nana moet werken en ik denk dat Chiara niet veel zin zal hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oeh juist, ik wilde nog iets zeggen voordat ik ofline ga...
    Het spijt me al op voorhand dat ik vreemd kan overkomen, ik gebruik veel handgebaren, lach als ik nerveus ben en kan niet van mijn haar afblijven.
    Bovendien kan het wel lijken alsof ik veel streken heb, hoewel ik me daar toch nooit van bewust ben :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan waarschuw ik je nu al dat ik het type ben dat eerst een half uur de kat uit de boom kijkt voor ik iets durf zeggen :3.
    Het is dus niet dat ik niet wil praten tegen u, ik durf gewoon niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hai. Ik wil je waarschuwen dat ik Nele ben.
    Dat moet genoeg zijn. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Hai. Ik wil je waarschuwen dat ik Nele ben.
    Dat moet genoeg zijn. (cat)

    Hahahahaha. Ik denk dat ik schrik heb gekregen van jou en ik ben nu aan het overwegen om toch niet te komen. (cat)

    Aaaaaaaaaaaaah, fuck you Nena!
    Om hoelaat zijn jullie van plan om te vertrekken?
    Ik bedoel, ik heb elk uur een trein om 30 na. Maar ik zou eerlijk gezegd liever niet die van 6h30 willen nemen :c Dan heb ik geen busaansluiting.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mopje he, Neelie. ^^
    Ehm, ik ga eens op de site van de NMBS kijken. Ik moet rond 19/20u thuis zijn, anders gaat mijn mama zich ongerust maken. :') En het feit dat ik via Leuven moet gaan, zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat ik vroeger weg ga moeten gaan, maar anders zou ik via Brussel moeten en dat mag ik niet.

    Pf, ik ga al om 17u45 moeten weggaan, dan komt de laatste trein die ik nog kan nemen. D:

    Wow, da's best wel vroeg...
    Ziet er naar uit dat ik die van 17h27 moet nemen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please