• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~ quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:55 ]

    Naam:Ashley Latour
    Rol:Meisje
    Leeftijd:16
    Karakter:Eigenlijk een heel lief verlegen meisje maar doet zich harder voor en kan soms bitchy uitvallen.
    Foto:ik kan nu geen foto plaatsen dus die komt later maar ik ben blond met een zacht gebruinde huid en ik heb blauwe ogen en ben slank.
    Extra:single houd van dansen en hoort bij de populaire meidengroep ze heeft ook wel eens modellenwerk gedaan.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:52 ]


    :dp

    Naam:jasmine eberson
    Leeftijd: net 16 jaar
    Karakter: jasmine, heeft een heel lief uiterlijk, en is echt een modepopje, maar zegt wat ze vind, ze wilt niet dat mensen te dicht bij haar komen kwa prive leven dooor dingen die zijn gebeurd inhet verleden, ze probeert die dingen te verschuilen met een glimlach op haar gezicht, mensen die haar goed kennen weten dat ze eigenlijk heel anders is.
    Foto:


    Extra: jasmine heeft een vriendje en zit bij de cheerleaders.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:16 ]

    Jullie rollen staan erbij

    Oke thanks:D


    :dp

    haha, deze rpg lijkt me wel droog :'D
    maar spijtig genoeg vertrek ik morgen voor een weekendje op vakantie, dus kan ik niet meedoen.
    maaaar ik ga hem wel volgen! ('':


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oow als je wilt zien hoe ashley eruit ziet moet je bij google afbeeldingen jenna marie mason intypen x


    :dp

    Naam: Bonita Eliana Treves
    Rol: dochter eigenaar
    Leeftijd: 16
    Karakter: vrolijk, lief,aardig,beschermend en zorgzaam
    Foto:


    Extra: Ze is dol op muziek maken(zingen, instrumemten bespelen) en luisteren

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:27 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Je staat erbij:)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:11 ]

    -invullen
    Naam: Zaily Emsero
    Rol: meisje
    Leeftijd: bijna 15
    Karakter: opgewekt, druk en vriendelijk maar soms ook irritant, te opgewekt en vervelend of kinderachtig. Toch denk ze onder die mantel van vrolijkheid heel veel na en is ze een goede actrice waardoor niemand dat door heeft (zegmaar: drama in my head, smile on my face, everybody believes the smile)
    Foto:



    Extra: Tekent veel, van cartoon tot realistisch, vrijwel alle stijlen, vrijwel alle dingen (wanneer je het 16+ gebeuren niet meerekend)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Mag ik een jongen reserveren?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Je rol staat erbij en ja ik zet erbij dat je heb reseveerd.

    moet ik ook nog een jongen doen?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:47 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Als je dat wilt mag het :)

    oke momentje...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    wahahh ben de oudste xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3